Het circuit rondetijden topic 3 (Lees de OP!)

Grapje. :$

Ik vind het wel bizar die dingen.
Verder geen donder aan.
 
Yeah motherfuckers!

Op weg terug van 2 dagen Dijon-Prenois met RSZ Motorsport / 2 the Experience / Dannhoff Motorsport.
Bij aankomst al verbaasd over het mooie moderne gebouw. Strak paddock en ook de baan is erg gaaf! Gemiste kans voor velen want het was rustig met zo’n 20 man in de baan.

Voor mij prettig, 1e dag nog regelmatig zo’n compensatie kanon ;) die me op het rechte stuk voorbij kwam, dag 2 herkenden ze me denk ik en bleven ze vaak achter me.

Ik moet doelen hebben, dus met het piemelmeet topic mezelf gezegd onder 1:33 is ok, onder 1:30 tevreden en als ik onder 1:27.394 zou komen DIK tevreden.
Eerste sessie al 1:32.
Dag 1 met 1:29 afgesloten.
Dag 2 de lijn voortgezet naar 1:28 en in de middag de 2018 achterband met 17 sessies achter de kiezen gewisseld voor een versere.
In sessie 4 1:27.474, SHIT! So close!
Maar sessie 5 dan toch gelukt!

Nieuwe tijd Dijon:
01:27.227 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R 600 2011

@Tyl bedankt voor het doel
En Jordy van 2 the Ex voor de tip mbt bocht 1 👌🏻
 
Graag gedaan ;) Wat een vette baan he. De tip van Jordy had ik hem gegeven ;) Dus eigenlijk.... nouja dat dus hahaha. Uiteindelijk heb ik heb afgesloten met een 1:28:nogiets.

Was gezellig met de piemelmeet voor mij is het welletjes geweest na 18 jaar. Ik slinger ergens deze dagen de motor in de verkoop.
 
Graag gedaan ;) Wat een vette baan he. De tip van Jordy had ik hem gegeven ;) Dus eigenlijk.... nouja dat dus hahaha. Uiteindelijk heb ik heb afgesloten met een 1:28:nogiets.

Was gezellig met de piemelmeet voor mij is het welletjes geweest na 18 jaar. Ik slinger ergens deze dagen de motor in de verkoop.
Dan dank aan jou dat jij het Jordy zei ;)

Jammer dat je stopt, zit duidelijk nog meer dan voldoende snelheid in want idd jouw tijd met de paar dagen die je dit jaar rijd was 👌
 
Yeah motherfuckers!

Op weg terug van 2 dagen Dijon-Prenois met RSZ Motorsport / 2 the Experience / Dannhoff Motorsport.
Bij aankomst al verbaasd over het mooie moderne gebouw. Strak paddock en ook de baan is erg gaaf! Gemiste kans voor velen want het was rustig met zo’n 20 man in de baan.

Voor mij prettig, 1e dag nog regelmatig zo’n compensatie kanon ;) die me op het rechte stuk voorbij kwam, dag 2 herkenden ze me denk ik en bleven ze vaak achter me.

Ik moet doelen hebben, dus met het piemelmeet topic mezelf gezegd onder 1:33 is ok, onder 1:30 tevreden en als ik onder 1:27.394 zou komen DIK tevreden.
Eerste sessie al 1:32.
Dag 1 met 1:29 afgesloten.
Dag 2 de lijn voortgezet naar 1:28 en in de middag de 2018 achterband met 17 sessies achter de kiezen gewisseld voor een versere.
In sessie 4 1:27.474, SHIT! So close!
Maar sessie 5 dan toch gelukt!

Nieuwe tijd Dijon:
01:27.227 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R 600 2011

@Tyl bedankt voor het doel
En Jordy van 2 the Ex voor de tip mbt bocht 1
Hoe was de geluidsmeting? Ik overwoog nog om mee te gaan, maar 100db klonk strenger dan Assen (afhankelijk van hoe gemeten).

De groepsgrootte klonk dan weer aanlokkelijk om een beetje vrij baan te hebben, maar later begreep ik dat de groepen waren samengevoegd, waardoor wellicht de snelheidsverschillen binnen de groepen wel weer groter zouden kunnen worden. Hoe was de indeling uiteindelijk?
 
Hoe was de geluidsmeting? Ik overwoog nog om mee te gaan, maar 100db klonk strenger dan Assen (afhankelijk van hoe gemeten).

De groepsgrootte klonk dan weer aanlokkelijk om een beetje vrij baan te hebben, maar later begreep ik dat de groepen waren samengevoegd, waardoor wellicht de snelheidsverschillen binnen de groepen wel weer groter zouden kunnen worden. Hoe was de indeling uiteindelijk?
Geen geluidsmeting.
Kleine groep en daardoor schijnbaar niet boeiend. Maar ik begreep dat het dan wel 100db was maar anders gemeten en daardoor vergelijkbaar met Assen.

In C reden we misschien met 20 man en haalde ik op dag 2 per sessie max 5 man in bij rondetijden van 1:27-1:29.

Was echt luxe, niet voor de organisatoren…
 
Hier zoals gezegd een #1 tijd te vermelden.

Nieuw circuit, nieuwe tijd op het testcircuit van Goodyear in Colmar-Berg Luxemburg.
Dit is de hele mogelijke layout:
1694250631888.png


En deze layout reden wij, met omega zoals in de OP:
1694251334983.png


Beste tijd uiteindelijk een 1:24, beetje jammer dat ik na contact met een 1000 die ons niet wilde laten gaan eraf lag terwijl ik op P5 lag met P4 in zicht. Race 2 met koppelingsproblemen gestrand :(

Dus:
Nieuwe tijd Colmar-Berg:
01:24.492 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R 600 2011

Oh en nu hand in kunststofverband ivm die crash. top...
 
Laatst bewerkt:
Oké de laatste keer Mettet voor dit seizoen.
Verbetering Mettet:
Oude tijd:
01:12.667 -bassie- - Suzuki GSX-R 1000 2004

Nieuwe tijd:
01:12.194 -bassie- - Suzuki GSX-R 1000 2004
 
Nieuwe tijd Nürburgring GP :
02:08.056 Basta!! - BMW S1000RR 2019

Mijn optimale tijd was een seconde sneller, dus er is nog genoeg ruimte voor verbetering.
 
Laatst bewerkt:
Alle tijden weer bijgewerkt!



Andere Motor die 30kg lichter is en 10pk meer + iets meer ervaring = Tijd verbetering

Assen, langzame Ruskenhoek (Nederland)
Oude tijd: 02:17.137 Daanster - Honda VFR 750 1992
Nieuwe tijd: 2:09.147 Daanster - Honda VTR 1000 F 1997
Jammer joh, * weggenomen, 0 vergeten voor je nieuwe tijd.

Maar van harte met je nieuwe PR ;)
 
TT Circuit Assen, langzame Ruskenhoek

Oude tijd: 29 April 2023: 02:15.781 hb84racing - Honda CBR600RR 2005
Nieuwe tijd: 14 September 2023: 02:15.517 hb84racing - Honda CBR600RR 2005

Minimaal verschil, zaterdag een nieuwe kans. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan