Den The Man
MF veteraan
- 18 jul 2003
- 13.050
- 169
En in de randstad hooguit een buitje, iig niets van betekenis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier in de regio was het ook maar een buitje, met iets meer betekenis......En in de randstad hooguit een buitje, iig niets van betekenis
Het zal hier al ooit zijn gevraagd maar welke banden passen goed bij de fireblade.
Zijn er veel die met 190/55 rijden werd me pas aangeraden door n oud 2009 blade rijder!
Bedankt vast voor de reacties
Groeten tjeerd
@ twtje.
Ik denk dat er hier veel met 190-55 rijden. Ik ieder geval wel. Stuurt iets fijner vind ik.
Het zal hier al ooit zijn gevraagd maar welke banden passen goed bij de fireblade.
Zijn er veel die met 190/55 rijden werd me pas aangeraden door n oud 2009 blade rijder!
Bedankt vast voor de reacties
Groeten tjeerd
Zaterdag vertrekken wij voor een weekje naar Italië, Bruneck om precies te zijn.
Routes hebben we voldoende gemaakt en ik heb er enorm veel zin in, enkel hoop ik dat de weervoorspellingen niet kloppen voor volgende week.......damn wat een bagger weer wordt er voorspeld waar wij zitten.[afbeelding]
Ron
Doen jullie goed, geniet er van en rij ze!Heel veel plezier @Ron en hou de glimmende kant boven!!!
Ik verblijd mezelf wel met een lang weekend Eifelen (17e t/m 20e) samen met het VFRouwtje, overdag en s'avonds rijden
Nelis
ook 190/50Michelin pilotpower3 op het moment. 190/50 Doen het prima
Avond!
Ik ben sinds vorige week zaterdag trotse eigenaar van een blade van 2004 in Repsol kleurtjes.. Nu ben ik braaf natuurlijk e.e.a. al aan het opzoeken geweest in de service manual omdat mn navi erop moest en ik die kabel netjes wilde wegwerken.
Echter viel mij op de klok inAvond!
Ik ben sinds vorige week zaterdag trotse eigenaar van een blade van 2004 in Repsol kleurtjes.. Nu ben ik braaf natuurlijk e.e.a. al aan het opzoeken geweest in de service manual omdat mn navi erop moest en ik die kabel netjes wilde wegwerken.
Echter viel mij op de klok in het display niet op tijd staat. Nu kon t me eerder nooit veel schelen om de tijd te weten toen ik de 600f nog had want honger = eten, dorst = drinken, donker = maar eens naar huis. Nu er dan een klok op zit wil ik natuurlijk wel wat het klopt, alleen ben ik er nog niet achter hoe dat aan te passen. Iemand hier een idee? Opgelost!! Gewoon reset/set knopjes dus.
Daarnaast reset de dagteller zich automatisch elke keer als de motor gestart wordt. Leuk. Maar niets voor mij, ik wil graag voor t lampje gaat branden een idee hebben of t verstandig is om te tanken. Niet overal in Europa liggen de tankstations zo goed in elk dorp op elke hoek. Weet iemand of ik en hoe ik ervoor kan zorgen dat deze zichzelf niet reset maar ik knopjes moet gebruiken hiervoor?
Dit is nu net de info die ik niet kan vinden in de service manual en wel welkom is.
Misschien een draadbreuk of een knopje van het display dat niet naar behoren werkt, slechte accu? Lastig hoor ik heb het zelf nog nooit gehad.
hallo,
ik heb na lang wikken en wegen mijn huidige motor (cb1r) ingeruild op een cbr1000rr
met een week of 3 kan ik hem ophalen....
het betreft een tricolor c-abs uitvoering en dat (het c-abs) is gelijk het enige waarom ik heb lopen wikken en wegen maar uiteindelijk de gok maar heb genomen.
ik las links en rechts namelijk wat problemen omtrent dat rem systeem?
remdruk die wegvalt en nog iets over accus die leeglopen.
ik heb op verschillende demos en jonge gebruikte gereden en er eigenlijk niks aan vernomen vandaar dat ik dus maar de stap heb gezet.
wat is er nu waar en zijn er hier c-abs blade rijders die hun ervaringen kunnen delen?
mijn info komt van het ww web en dat moet je soms met een korreltje zout nemen maar er zijn wel dermate veel hits over dit systeem dat er toch wel iets mee zal zijn (geweest?)
helaas wordt de non abs versie hier niet verkocht anders was ik daar voor gegaan...
gebruikers info zou geweldig zijn...
Ligt een beetje aan het bouwjaar van de fiets. De eerste generatie had soms problemen met het leegtrekken van de accu door een foutje in de ABS computer. Bij mijn 09 HRC blade is die computer na een hoop aandringen uiteindelijk onder garantie vervangen. Verder is de bandenkeuze kritisch, het systeem gaat uit van bepaalde banden en afmetingen, val je daar buiten dan kan dit storingen opleveren. Buiten deze zaken zijn mij geen problemen bekend.
dank jullie wel voor de info..
beide genoemde zaken is wat ik ook gelezen had.
ik moet zeggen dat een wegvallende druk mij wel verbijsterd...
in hoeverre honda daar iets mee gedaan heeft weet ik niet,je mag toch aannemen dat ze het zo niet gelaten hebben.
vooralsnog ga ik ervan uit dat dit gemodificeerd is.
mijne is nieuw (2016) en helaas wordt de blade niet meer zonder abs geleverd.
ik ben overigens niet iemand die met zoiets gaat lopen tobben mocht het toch problemen opleveren.
dan wordt het binnen afzienbare tijd een 2016 cbr zonder abs....