®win
MF veteraan
Dynamic vraagt een beetje gewenning op het gas, maar ben je het eenmaal gewend, dan wil je niet maar anders ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alle drie de instellingen geven 100% vermogen, de afgifte is anders.
[afbeelding]
Nominal output 118 kW, at engine speed: 7750 min-1
-with power reductionOE 79 kW, at engine speed: 7750 min-1
Torque 175 Nm, at engine speed: 5250 min-1
-with power reductionOE 150 Nm, at engine speed: 4750 min-1
RAIN
The engine's full power is not made available. Power increase when you open the throttle is reserved, engine response is correspondingly soft.
Ik zit nu op een gemiddeld verbruik van 6,0, dat is 1:16,7 .
Hmmm... ik lees dat diagram toch echt anders. Bij 100% Twist-grip throttle, the throttle valve is slecht 60% open.
Handleiding zegt het volgende:
Nominal output 118 kW, at engine speed: 7750 min-1
-with power reductionOE 79 kW, at engine speed: 7750 min-1
Torque 175 Nm, at engine speed: 5250 min-1
-with power reductionOE 150 Nm, at engine speed: 4750 min-1
Leuk om te lezen dat er dus wel degelijk verschillen in zitten. Dan zou je theoretisch gezien het zuinigste kunnen rijden in Rain modus??
Er is iets erg gebeurd trouwens. Vannacht een aanrijding gehad met Damhert. Vol tegen mijn rechterflank. Hij liep er echt in. Ik ben gelukkig niet gevallen. Het was een harde klap!!
Mijn kuip is licht ontzet. Moet nu naar schade bedrijf om te laten kijken met expert voor schade
Leuk om te lezen dat er dus wel degelijk verschillen in zitten. Dan zou je theoretisch gezien het zuinigste kunnen rijden in Rain modus??
Er is iets erg gebeurd trouwens. Vannacht een aanrijding gehad met Damhert. Vol tegen mijn rechterflank. Hij liep er echt in. Ik ben gelukkig niet gevallen. Het was een harde klap!!
Mijn kuip is licht ontzet. Moet nu naar schade bedrijf om te laten kijken met expert voor schade
Sphyrnidus,
Welk vervangingsscherm had jij?
Ik zie bij MDI 2x een vstream. Kan geen verschil ontdekken - behalve hun eigen nummer en die zijn stevig aan de prijs (300,--) Is dat ook het scherm wat jij had en is die prijs een beetje gangbaar?
Sphyrnidus,
Welk vervangingsscherm had jij?
Ik zie bij MDI 2x een vstream. Kan geen verschil ontdekken - behalve hun eigen nummer en die zijn stevig aan de prijs (300,--) Is dat ook het scherm wat jij had en is die prijs een beetje gangbaar?
Even voorstellen: Mijn naam is Harry en na vele jaren Supersport (YZF R1) en de laatste 5 jaar HD (Road King en Ultra Classic) sinds 2 weken de eigenaar van een K1600GT. De eerste kilometers zijn veelbelovend voor de toekomst. Ik lees op dit forum allerlei interessante en handige zaken en als ik vragen heb of iets wil delen zal ik het zeker niet laten. Tot ziens op dit forum of onderweg!
Leuk! Weer iemand erbij. Wel een drastische overstap hoor, maar goede keuze!
Veel veilige kilometers en plezier toegewenst!
Even voorstellen: Mijn naam is Harry en na vele jaren Supersport (YZF R1) en de laatste 5 jaar HD (Road King en Ultra Classic) sinds 2 weken de eigenaar van een K1600GT. De eerste kilometers zijn veelbelovend voor de toekomst. Ik lees op dit forum allerlei interessante en handige zaken en als ik vragen heb of iets wil delen zal ik het zeker niet laten. Tot ziens op dit forum of onderweg!
En inderdaad bij MDI kan je proefrijden. Nu zijn de K1600 schermen eenvoudig te wisselen, maar als je door de week gaat zijn ze zeer bereid om het voor je te doen. Waarna ze je oude scherm voor niets naar je huisadres op sturen.
Echt prima lui.
Ik kocht er al drie keer een vervangingsruit.
V-Stream ruiten zijn van slagvast polycarbonaat. Het verschil in de twee ruiten zit 'm in het formaat. Bijgaand plaatje is info van de site van Z-Technik zelf. Ik heb de ruiten geprobeerd bij MDI, maar bij mij gaven dashboard en stuur een hinderlijke schittering in de ruit, vooral bij zonnig weer. Bovendien kon ik niet meer over de ruit heen kijken, wat ik als zeer onprettig ervoer bij bochtige wegen (eind van de bocht lag net achter de punten van de ruit).
[afbeelding]