Het grote CRF topic deel IV

270 is grwoon te krijgen op originele carters. 290 moet je de carters uit laten kotteren.
Heb het even uitgerekend dan krijg je iets meer dan 5 cc erbij dus zal de moeite niet zijn, dan gewoon een 270 erop.
 
Kan iemand mij helpen??
Ik heb een CRF 250 van 2011 (injectie) en deze gaat slecht lopen na ongeveer 2 min rijden.
Als ik door blijf rijden slaat de motor ook af en pakt dan slecht aan.

Ik heb de klepspeling al gecontroleerd en deze is goed.
Filter in de tank al schoongemaakt.
Bougie al gecontroleerd maar alles zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee???
 
hier misschien nog iemand met een 17 inch hoepel-velg max 3.5 inch breed,
(die ervanaf wilt)

met 36 spaakgaten, graag PM met prijs,

thanks,
 
kan iemand mij vertellen waaraan ik een kan zien dat een CRF450R 2008 ook daadwerkelijk een 2008 is?
ik ga er een kopen eind deze maand,
Waar moet ik trouwens allemaal op letten bij de koop? heeft 3 jaar stilgestaan
mvg
 
kan iemand mij vertellen waaraan ik een kan zien dat een CRF450R 2008 ook daadwerkelijk een 2008 is?
ik ga er een kopen eind deze maand,
Waar moet ik trouwens allemaal op letten bij de koop? heeft 3 jaar stilgestaan
mvg
10e teken van het framenummer zou dan een 8 moeten zijn. Volgens mij is een 2008 ook de enige met een stuurdemper. (van het oude model dan. vanaf 2009 heeft de 450 namelijk een nieuw uiterlijk gekregen)
 
Laatst bewerkt:
Thanks, had ook opgezocht en stond dat 2008 nieuwe wave remschijven hadden, deze heeft dat alleen voor, en de zijkap is compleet wit ipv gedeeltelijk.
de 2004 heeft dat ook.
Maar krijg vanavond foto van het nr en stuurdemper :)
 
Thanks, had ook opgezocht en stond dat 2008 nieuwe wave remschijven hadden, deze heeft dat alleen voor, en de zijkap is compleet wit ipv gedeeltelijk.
de 2004 heeft dat ook.
Maar krijg vanavond foto van het nr en stuurdemper :)
zijkappen wil niks zeggen. Er worden vaak aftermarket plastics op gezet als ze beschadigd zijn. (en dat gebeurt nog al eens bij een crosser)
 
ja klopt, maar ook kleur van blokdelen etc, moet niet alles gelijk vertrouwen he :P
Maar heb serienummer en fotootje van stuurdemper dus alles is prima, hoop dat hij het door laat gaan dan heb ik over 2 weekjes een 450 :D
 
2monpzr.jpg

xbalad.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan