Het grote CRF topic deel IV

haha perfecte staat kan je er zo opdoen xD

Denk trouwens dat de achterschokbreker een beetje lek is, als ik hem door de vering duw hoor ik een soort soppig geluidje, dus of ze is heel blij om me te zien, of t is lek.
 
Kan iemand mij helpen??
Ik heb een CRF 250 van 2011 (injectie) en deze gaat slecht lopen na ongeveer 2 min rijden.
Als ik door blijf rijden slaat de motor ook af en pakt dan slecht aan.

Ik heb de klepspeling al gecontroleerd en deze is goed.
Filter in de tank al schoongemaakt.
Bougie al gecontroleerd maar alles zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee???

Denk dat de bobine de boosdoener is
 
Ik had hem afgeveegd en daarna paar keer doorgedrukt,
zag wel wat transparante vloeistof erop maar kan zijn dat dat overige water was van de testrit(was in gras)
Zal morgen nog eens kijken, was geurloos in ieder geval
 
voorpoten zijn helaas lek, die laat ik bij de motorzaak waar ik stage loop maken, en achter schokbreker ook een beetje, maar die laat ik later wel doen.

Ik ben goed onderweg met een cr250 kenteken te kopen, iemand hier ervaring met politie en rijden met donor kenteken??
vraag me af of er moeilijk word gedaan als ik met een cr250 1995 kenteken rijdt op een crf450 2008...

En iemand hier nog interesse in nieuwe crossbroeken? maatje 34 nu 50,-
t gaat om crossbroek shot devo load zwart :)
 
voorpoten zijn helaas lek, die laat ik bij de motorzaak waar ik stage loop maken, en achter schokbreker ook een beetje, maar die laat ik later wel doen.

Ik ben goed onderweg met een cr250 kenteken te kopen, iemand hier ervaring met politie en rijden met donor kenteken??
vraag me af of er moeilijk word gedaan als ik met een cr250 1995 kenteken rijdt op een crf450 2008...

En iemand hier nog interesse in nieuwe crossbroeken? maatje 34 nu 50,-
t gaat om crossbroek shot devo load zwart :)

Wat denk jezelf wat de politie en verzekering zeggen, als je met een motor en kenteken rijd die niet bij elkaar horen :')
 
nja, er rijden best veel mensen rond met donor kentekens, meeste zeggen dat ze er nooit problemen mee hebben gehad, je moet alleen geen ongeluk maken, maar dat moet je sowieso niet ;p
Vraag me gewoon af wat er gebeurt als ze er wel iets van zeggen bij een random aanhouding
 
Ik zou me geen zorgen maken om de boete van de politie ;-)
Ik zou me wel zorgen maken als je iemand aan zou rijden, als je iemand blijvend letsel bezorgt en de verzekering gaat de zaak onderzoeken kun je de rest van je leven blijven dokken.
 
Maar eigenlijk zou dat geen flikker moeten schelen. Je koopt een verzekering voor het toebrengen van letsel aan andere voor een bepaalde motor. Wat zou het voor de verzekering nou uitmaken als het framenummer niet origineel is. Nummer is in principe alleen om aan te tonen dat deze motor dan verzekerd is met die verzekering.
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar zo zou het naar mijn mening moeten zijn ware het niet dat ze altijd een uitweg zoeken en je dus het risico loopt dat ze er wel moeilijk om doen.

Dan ben je het zaadje.
 
Vraag me gewoon af wat er gebeurt als ze er wel iets van zeggen bij een random aanhouding


Wat denk je van kentekenbewijs +plaat in beslag nemen en een dikke-dikke bekeuring.
Denk er aan dat dit onder het plegen van een misdrijf behoord. Ik zou er daar toch nog maar eens ff over na denken!!!

Gewoon normaal orgineel kenteken aanschaffen. Zit het er niet op,Bespaar je dan een hoop gezeik door om hem te verkopen en dan een te kopen met orgineel kenteken OF gewoon laten keuren bij RDW voor een eigen kenteken.

Zijn beide geen fijne opties vooral niet als je je motor helemaal eigen gemaakt hebt op aangepast. Maar bespaar je daar maar een hoop gezeik en ellende mee.

[ik zie het er eigenlijk ook nog wel van komen dat de motor zelf in beslag genomen zal worden...]

kortom niet doen is beste advies
 
Een kloppend kenteken (CRF450 frame+CRF450 (wellicht ander jaar) kenteken los erbij kopen en nummers erin slaan) maakt mijns inziens niet zoveel uit.

Maar een cr250 oid kenteken erop zou ik dan weer nooit doen.
 
Een kloppend kenteken (CRF450 frame+CRF450 (wellicht ander jaar) kenteken los erbij kopen en nummers erin slaan) maakt mijns inziens niet zoveel uit.

Maar een cr250 oid kenteken erop zou ik dan weer nooit doen.

Toch blijft nummers omslaan niet zoals het hoort. T blijft omkatten.
 
Ik kan een aantal spaken van mijn achterwiel die los zitten niet vaster draaien, einde schroefdraad is bereikt.
Kan het zijn dat de spaken uitgerekt zijn?
 
:^ :^ idd en dat moet je zelf niet een willen...

't zal vast een hele tijd goed gaan,misschien wel altijd. Maar het hoeft maar 1x mis te gaan ;) Wees dan gewoon verstandig ;) vals spul moet je niet willen :N :N :N
Moet iedereen lekker voor zichzelf uitmaken dacht ik.
 
Mijn 450x op het moment in SM trim :)

2j4pzra.jpg


:] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik kan een aantal spaken van mijn achterwiel die los zitten niet vaster draaien, einde schroefdraad is bereikt.
Kan het zijn dat de spaken uitgerekt zijn?

Hoe zitten de tegenover gestelde spaken John? Kan natuurlijk ook zijn dat de naaf niet meer in het midden zit, spaken onder te kort, en boven te lang zeg maar.
 
Tja, ik heb nog een andere redelijk slome motor op kenteken, maar het is maar dat er een kenteken op zit zodat ik er heel af en toe er een rondje op kan rijden, het is niet zo dat ik half nederland door ga op mn achterwiel :P
 
Kan lang goed gaan.. Als het ooit mis gaat (bijvoorbeeld omdat't nogal opvalt dat er geen pinkers en spiegels opstaan) loopt de boete snel in de 1000en euro's, wordt de motor verbeurd en ben je 'n 6 maand je rijbewijs kwijt. Met wat geluk komt er een paar weken gemeenschapsdienst bij.

Althans, zo is't hier in BE, mits een beetje pech.
Ik kan me overigens geen agent voorstellen die opmerkt dat iets in de papieren niet klopt en dat verder gewoon negeert, weglacht en je'n schouderklopje geeft. Op't moment dat ze ook maar een vermoeden hebben gaan ze vrees ik tot't einde door.

Dat gezegd zijnde, ik ken mensen die bv met CR500's rijden op kenteken van XR650s waarbij het al jaren goed gaat.
Ik ken ook iemand die 'n nieuwe motor kocht en 'm naar huis reed met de plaat van z'n oude motor en de intentie de papieren de dag erna in orde te brengen. Verzekering was op de hoogte, voor hen geen probleem.
Lompweg controle gehad. Motor aangeslagen, €1200 boete, 6 weken rijbewijs kwijt en een voorwaardelijke extra boete.

't Is net hoeveel geluk je hebt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan