Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heeft saafie zijn set nog liggen?


Bassie, even een vraag.

jij had het laatst over [hogere?] clip-ons , welke zijn dat en hoef je dan niet in je topkuip te zagen/dremelen?

ik wil toch proberen de positie van de polsen iets omhoog te krijgen, maar dan zonder de kuip daar voor te moeten verkloten.
 
ik rij dan wel (helaas)geen vtr,maar ik heb laatst via Ebay risers gekocht voor mijn cbr600f.

Toets: " h bar risers vtr1000,cbr600f",in ,op de site van ebay en dan heb je meerdere keuzes van honda types.

geen gezaag,of langere kabels of wat dan ook,en in 15 minuten gemonteerd,met een perfect resultaat.
hopelijk heb je hier wat aan,

succes.
 
ik rij dan wel (helaas)geen vtr,maar ik heb laatst via Ebay risers gekocht voor mijn cbr600f.

Toets: " h bar risers ",in ,op de site van ebay en dan heb je meerdere keuzes van honda types.

geen gezaag,of langere kabels of wat dan ook,en in 15 minuten gemonteerd,met een perfect resultaat.
hopelijk heb je hier wat aan,

succes.
 
ik rij dan wel (helaas)geen vtr,maar ik heb laatst via Ebay risers gekocht voor mijn cbr600f.

Toets: " h bar risers vtr1000,cbr600f",in ,op de site van ebay en dan heb je meerdere keuzes van honda types.

geen gezaag,of langere kabels of wat dan ook,en in 15 minuten gemonteerd,met een perfect resultaat.
hopelijk heb je hier wat aan,

succes.

Groot verschil tussen een vtr 1000 firestorm en de SP1 en SP2. Ik zou dat even goed nakijken hoor.
 
ik rij dan wel (helaas)geen vtr,maar ik heb laatst via Ebay risers gekocht voor mijn cbr600f.

Toets: " h bar risers vtr1000,cbr600f",in ,op de site van ebay en dan heb je meerdere keuzes van honda types.

geen gezaag,of langere kabels of wat dan ook,en in 15 minuten gemonteerd,met een perfect resultaat.
hopelijk heb je hier wat aan,

succes.

bedankt voor de tip, maar dat gaat bij een sp1/2 niet werken.
bij de sp1/2 zitten de clip-ons onder de kroonplaat, bij genoemde fietsen zit de clip-on boven de kroonplaat.
 
ziet er niet verkeerd uit, probleem is echter dat ik absoluut niet in de kuip wil zagen.
je weet zelf hoe weinig ruimte er is bij een sp1/2, dus is het wel van belang de goeie te kiezen.
maar tips zijn welkom, ik heb de hele winter nog.
 
Bassie, even een vraag.

jij had het laatst over [hogere?] clip-ons , welke zijn dat en hoef je dan niet in je topkuip te zagen/dremelen?

ik wil toch proberen de positie van de polsen iets omhoog te krijgen, maar dan zonder de kuip daar voor te moeten verkloten.
Ik heb nu ook die andere pompen en daar zitten de vloeistof-reservoirs niet op. Die komen bij mij aan de kroonplaat te hangen, daardoor krijg ik meer ruimte om ze wat hoger te zetten en zal ik de topkuip niet te hoeven verbouwen. (Gaat deze winter pas gemonteerd worden)

Heb vergelijkbare als deze...

50mm Billet 1" Riser Clip-On Handlebars Suzuki GSX600/750 GSXR1000 Hayabusa 1300 | eBay

Of deze, net iets goedkoper...

50mm Handle Bar Clip On ons black fit Suzuki GSXR 750 /600 1993-2011 K1 K2 K3 K4 | eBay

Dit is met draaibare hendels...

2003 02 03 04 05 06 HONDA RC51 RVT1000 SP2 OEM RIGHT HANDLEBAR HANDLE BAR BENT | eBay
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!
Zag je zondag nog rijden bij station Heemstede, je kwam onder de brug vandaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan