Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de laatste van de bestelde bouten binnengekregen, voor het achtertandwiel. Nu nog even de rest voor de demperbevestiging, de voetsteunen en voorvork bestellen :)
full


Daarnet van de originele wielen het achterwiel met tandwieldrager schoongemaakt en wat puntjes met zwarte lak aangetipt. Ze zien er nu weer helemaal strak uit, morgen nog even het voorwiel aanpakken. Als het meezit worden ze morgen opgehaald, heb ik weer ruimte in mijn schuurtje *D

Verder ook de verstelplaatjes voor de voetsteunen weer gemonteerd. Merkte dat ik met de originele setting telkens met mijn knieën langs de zijkuip schuurde en laat ik nou geen zin in schuurplekken in de lak hebben op die plekken...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de laatste van de bestelde bouten binnengekregen, voor het achtertandwiel. Nu nog even de rest voor de demperbevestiging, de voetsteunen en voorvork bestellen :)[afbeelding]

Daarnet van de originele wielen het achterwiel met tandwieldrager schoongemaakt en wat puntjes met zwarte lak aangetipt. Ze zien er nu weer helemaal strak uit, morgen nog even het voorwiel aanpakken. Als het meezit worden ze morgen opgehaald, heb ik weer ruimte in mijn schuurtje *D

Verder ook de verstelplaatjes voor de voetsteunen weer gemonteerd. Merkte dat ik met de originele setting telkens met mijn knieën langs de zijkuip schuurde en laat ik nou geen zin in schuurplekken in de lak hebben op die plekken...

Tip van flip; nagellak. :Y
 
aj, slecht nieuws. sleutelbeen op normale wijze laten helen of heb je de optie om hem te laten fixen met titaniumplaatje? dat laatste werd pas na met 6 maanden met een lossleutelbeent e hebben gelopen bij mij gedaan.
spoedig herstel gewenst
dank je chris.ja samen met een colega een ritje geplant voor de vrijdagmiddag ,onderweg even een remmomentje omdat ik dacht dat er een auto vanaf de benzinepomp voor me naar mijn rijbaan reed.En pats het voorwiel weg ,en daar gleed ik.Absoluut eigen schuld,het koekblik ging netjes staan wachten,voor de rijbaan zodat ik hem nog een duwtje kon geven met mijn rechter schouder,met als gevolg 2 gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen en een deuk in de auto.Ben nu weer aant herstellen ,kan en mag de eerste weken niet veel doen, De vtr heeft wat krassen en scheuren valt ook wel mee de tank is niets aan.Van de zomer een ik een nieuw helmpje op ,en de vtr een ander jasje aan ,en moet weer kunnen he
 
Bij deze me dan ook even voorstellen in dit topic *D

Ik ben Dimitri, 28, en woonachtig te Geraardsbergen (BE).
Heb nu sinds bijna 3 jaar mijn SP-1, en wil sindsdien niks anders meer :P
Meerdere motoren zijn in mijn garage voorbij gekomen, maar het rijgevoel van de SP is niet te evenaren *O*

Ik hoop in dit forum jullie prachtige bikes te kunnen volgen, en eveneens tips en hulp te kunnen krijgen bij eventuele technische vragen :}

Plaatje van de SP:

 
OP weer even onder handen genomen, alle foto's staan nu netjes gecentreerd :)

Tips en toevoegingen zijn altijd welkom.....




@ Vuurbloed en Ward24: Hebben jullie een nieuwe foto voor in de OP? De huidie foto's doen het nl niet meer... :)
 
Laatst bewerkt:
Sneller droog *D

Lak voldoet prima als je hebt staan, voor de getrouwden of samenwonenden is nagellak vaak voorradig.
Aha, nou moet ik zeggen dat ik madame nog niet met zwarte nagellak heb gezien. Misschien toch maar eens de gothic scene introduceren... :+
 
Laatst bewerkt:
dank je chris.ja samen met een colega een ritje geplant voor de vrijdagmiddag ,onderweg even een remmomentje omdat ik dacht dat er een auto vanaf de benzinepomp voor me naar mijn rijbaan reed.En pats het voorwiel weg ,en daar gleed ik.Absoluut eigen schuld,het koekblik ging netjes staan wachten,voor de rijbaan zodat ik hem nog een duwtje kon geven met mijn rechter schouder,met als gevolg 2 gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen en een deuk in de auto.Ben nu weer aant herstellen ,kan en mag de eerste weken niet veel doen, De vtr heeft wat krassen en scheuren valt ook wel mee de tank is niets aan.Van de zomer een ik een nieuw helmpje op ,en de vtr een ander jasje aan ,en moet weer kunnen he

Sterkte ermee....altijd klote om te hebben dit soort dingen -O-
 
Ik zou jeroen van meer doen in uithoorn.
Top gozer

Alleen zit Nolimits bij mij om de hoek... Hij heeft alles erg netjes op orde en lijkt mij ook een nauwkeurig mannetje. Hij zegt dat hij er rond de 3 uren mee bezig is. Ik mag wel bij de powerrun aanwezig zijn maar hij heeft liever niet dat er iemand anders bij is terwijl hij de boel aan het afstellen is. Aangezien hij dan veel tijd verliest aan het uitleggen van dingen....
 
Ik was voor het afstellen op de dynobank iets van €250,- kwijt voor mijn Fireblade (dynojet kit), denk dat het wel een normale prijs is. Als het bij jou om de hoek zit, zou ik daar gewoon gaan, gaat vast wel goed komen.
 
Laatst bewerkt:
Alleen zit Nolimits bij mij om de hoek... Hij heeft alles erg netjes op orde en lijkt mij ook een nauwkeurig mannetje. Hij zegt dat hij er rond de 3 uren mee bezig is. Ik mag wel bij de powerrun aanwezig zijn maar hij heeft liever niet dat er iemand anders bij is terwijl hij de boel aan het afstellen is. Aangezien hij dan veel tijd verliest aan het uitleggen van dingen....

Zorg wel even dat je tank vol zit . . . .
 
Alleen zit Nolimits bij mij om de hoek... Hij heeft alles erg netjes op orde en lijkt mij ook een nauwkeurig mannetje. Hij zegt dat hij er rond de 3 uren mee bezig is. Ik mag wel bij de powerrun aanwezig zijn maar hij heeft liever niet dat er iemand anders bij is terwijl hij de boel aan het afstellen is. Aangezien hij dan veel tijd verliest aan het uitleggen van dingen....

Onzin echt onzin.bij jeroen mag je je mee de hok in
Mag je vrageb wat je wilt en is geen e uur bezig.
Uurtje maybe 2.
Ga gewoon naar jeroen
Moeite waard
 
Onzin echt onzin.bij jeroen mag je je mee de hok in
Mag je vrageb wat je wilt en is geen e uur bezig.
Uurtje maybe 2.
Ga gewoon naar jeroen
Moeite waard
Er zijn er meer dan Jeroen...
En ik kan me prima voorstellen dat een afsteller er liever niemand bij heeft als hij bezig is.
Ook een uur of drie kan ik me goed voorstellen dat hij bezig is. Een uurtje vind ik erg kort/snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan