Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
accuspanning tijdens starten is 10.9 volt
hier weer drama....
na 4 of 5 rondjes op CPZ opeens bij afremmen motor een tikje in het blok...
al gechecked of het een uitlaatpakking was...nope
kleppen waren gesteld en wel 4 keer nagekeken en na gerekend die waren goed (na verstellen)
van het weekend maar weer de klepdeksels er af...en nog eens nazien...snap er geen reet meer van.
bougies...zitten gewoon vast dus daar komt het tikje ook niet vandaan
nog een probleem...accu was ook meteen leeg
na startkabels gewoon naar huis kunnen rijden...maar weer geen genoeg prik om nog eens te starten
laadspanning is 14.3 volt bij 1200 rpm
accu gemeten...die was gisteren na thuiskomst 12.8 volt.....
laadspanning kan ik zo 1,2 drie niet meten omdat ik na stator wissel en SR wissel alles netjes heb gesoldeerd.
Ik heb vandaag de sp teruggekregen, flappervalve gedaan, relais verplaatst onder de airbox en de bedrading aangepakt. Alleen de draadjes van de verlichting zijn nog zichtbaar, heeft ie erg netjes gedaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren mijn nieuwe remklauwtje binnen gekregen, dacht deze nog in kleur te moeten spuiten, maar hij blijkt al dezelfde kleur te hebben als de monoblocks
[afbeelding]
Deze is inmiddels gecleand en wachtende op de bestelling van de underslung adapter
Heb er geen andere foto's van, maar er zit ruimte onder de airbox langs het frame geloof ik dat ie zei. Bekabeling is helemaal aangepast en verlengd om uiteindelijk alleen maar de bedrading te zien van de verlichting. Hoe of wat, dat weet ik niet, maar het is zo weer om te zetten naar originele verlichting.Ziet er goed uit Chris! Lekker clean
Heb je toevallig een betere foto van de bekabeling, of iig waar het heen verplaatst is?
Om die reden heb ik nadat mijn stator doorgefikt was een klein digi volt metertje geplaatst zodat ik altijd de boordspanning kan zien.
dat wordt de hele en elke rit lachen !!!Heb er net komische lagers in gedaan, maar denk dat het binnenkort kijken wordt voor een setje oem lagers. Balhoofd is weer afgesteld, al is het niet veel, blijf ik er maar speling op houden.
met een gewone lange stalen stang lukt het ook wel.ik zag dat er 28 graden verwacht wordt deze week, toch maar eens de balhoofdlager gaan monteren.
inmiddels had ik ze binnen en uitgepakt, zijn allemaal de juiste onderdelen.
nu nog even een langere drevel of slagkoper regelen om de 2 lager schaaltjes uit het frame te tikken.
tempo zit er nog niet echt in
het is altijd mooi weer als mijn motor uit elkaar ligt, als het weer flink begint te regenen binnenkort zit hij weer in elkaar
dat wordt de hele en elke rit lachen !!!
met een gewone lange stalen stang lukt het ook wel.
bv de stang die vaak bij een dopsleutelset zit.
in je frame zitten 2 uitsparingen zodat je ze er makkelijk uit kan tikken als je de stang opdie plek tegen je lager aanzet.
ik dacht dat de uitsparingen precies aan voor enachterkant zitten (dus in lengte van je fame)
wel om en om blijven tikken zodat je lager er recht uit komt en niet klem komt te zitten door te veel op een kant te slann.
Ff zo gauw geen idee. Heb je oem linkpijpen, of zijn die ook van akra? Ga je dan met killers rijden, of wil je zonder killers al een beschaafd geluid hebben wat voldoet voor het circuit?Ik ben op zoek naar twee nieuwe dempers voor mijn SP2.
Ik wil een mooie donkere roffel waarmee ik ook op Assen kan racen binnen de geluidslimiet.
Ik heb nu Acro dempers, maar die zijn stukgebrand door weggeblazen dempervulling.
Iemand een suggestie ?