Het grote Honda X-11 topic deel 2

Allemaal een heeeel goed 2016!
Mijn laatste ritje was 21 december, even op de X naar kerstmarkt in Duitsland geweest.
Paar weken geleden ook nog een topkoffer voor de X gescoord, maakt ww verkeer weer een stukje aantrekkelijker!
 
Begrijp ik voel je niet aangevallen, want dat is niet de bedoeling.
Beetje geine mag toch wel aangezien jij de outsider bent met 4 bb. ;)
Uit eindelijk 1 familie toch.
Maar boven 300 ik denk niet dat ik dat durf met de x. ;)

Boven de 300 gaat ook niet lukken met een standaard X11.
Heb de mijne een keer geprobeerd, 285 op de teller, en 257 volgens de navi. Toen maakte de toerenbegrenzer een einde aan de versnelling.

Uit dit filmpje blijkt dat het harder kan, maar deze lefgozer heeft er een andere versnellingsbak ingelepeld.
 
Reed vandaag een van U door het landelijke Heerhugowaard? Daar spotte ik vandaag om 11;30 voor het eerst een andere X-11.
Ik moest thuisgekomen eersteens naar mijn eigen motor kijken of het wel echt een X-11 was.
Een blauwe met een Bagster. Rijder + passagier
 
Ik zat er juist aan te denken om morgen de X weer uit de schuur te halen, om te gebuiken voor een woon werk ritje! Als ik morgen op tjd klaar ben over de Posbank naar huis toeren.
 
Bestaat de Postbank eigenlijk nog? Hoor je nooit meer iets van.
Posbank zou van mij ook wel mogen verdwijnen. Iets met goede voornemens en niet gemotoriseerde fietsen...
 
Postbank N.V. was een financiële instelling in Nederland. De bank is op 10 februari 2009 samengegaan met ING Bank, waarbij de ING is gevormd. De Postbank en de ING Bank waren al sinds 1991 allebei onderdeel van de ING groep. De Postbank had ten tijde van de samensmelting ruim 7,5 miljoen rekeninghouders, en was daarmee één van de grootste banken van Nederland. Na de samenvoeging heeft de ING 9,2 miljoen klanten. In februari 2009 was de naam 'Postbank' volledig uit het straatbeeld verdwenen en waren de rekeningafschriften en betaalpassen niet langer 'giroblauw', maar ING-oranje.
Aldus wikipedia
 
Dus zoeken naar een Postbank in Rheden is lastiger dan zoeken naar een speld in een hooiberg. Posbank daarentegen licht wel om de hoek.
Alhoewel, om de hoek...
Is nog best een geslinger van Rheden naar de Posbank. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan