Het grote Husaberg topic 2

Wielen zijn klaar
full

full

full


Nou nog ff een zonnetje erbij :')
 
Heb je je schakel pedaal altijd zo laag staan??
Of rij je met gympen? Laars krijg je er nooit onder volgens Mij?
 
Heb je je schakel pedaal altijd zo laag staan??
Of rij je met gympen? Laars krijg je er nooit onder volgens Mij?

Motorschoenen[net boven enkel], hou d'r van om
met voet op steun te schakelen.
Schakelt een stuk lekkerder door op het achterwiel 8-)
 
Je monster ziet er zo echt af uit Menno, gaaf!

Vandaag op zandvoort gereden bij MSL in groep 3. Leuk om een dikke zx10r of MVaugusta in de buitenbocht voorbij te steken met je crossmotor op straatbanden!
 
Heb je je schakel pedaal altijd zo laag staan??
Of rij je met gympen? Laars krijg je er nooit onder volgens Mij?

Laars past er idd niet onder, ruilde met een maatje z'n 525,
ik zou ff naar een geluidje in z'n moto luisteren.
Twee bochten verder denk ik, 'waar blijft ie nou ?' .
Hij bleek het Monster niet verder dan z'n 1 te krijgen omdat hij
met z'n cross laarzen er niet onder kwam :+
 
Je monster ziet er zo echt af uit Menno, gaaf!

Vandaag op zandvoort gereden bij MSL in groep 3. Leuk om een dikke zx10r of MVaugusta in de buitenbocht voorbij te steken met je crossmotor op straatbanden!

Leuk is dat, bij stoplichten merk je het al :Y .
Gaat het rechtdoor, dan knallen de SS jongens vol weg :W ,
maar komen er bochten, dan blijven de 'slimme ' SS mannen
iets achter, zodat ze niet ingehaald worden :+ .
Ze weten meestal wel dat je een supermoto,
bij bochtenwerk moeilijk voor blijft 8-)
 
Je monster ziet er zo echt af uit Menno, gaaf!

Vandaag op zandvoort gereden bij MSL in groep 3. Leuk om een dikke zx10r of MVaugusta in de buitenbocht voorbij te steken met je crossmotor op straatbanden!

haha maar dat waren ook wel apparte gasten, dure motor, straatbanden en regen :) nog met de andere (race) motor gereden? je stond net rechts voor de pitbox waar we in zaten, wou nog even langs lopen maar n iet van gekomen, nog wel even bij je husa gekeken, die ook goed te horen was trouwens :P
 
haha maar dat waren ook wel aparte gasten, dure motor, straatbanden en regen :) nog met de andere (race) motor gereden? je stond net rechts voor de pitbox waar we in zaten, wou nog even langs lopen maar n iet van gekomen, nog wel even bij je husa gekeken, die ook goed te horen was trouwens :P
Zag nog een mooi filmpje van een clubje gasten gisteren op Zandvoort met allemaal BMW S1000RR's op motormeuk voorbij komen (klik hier).

Maar dat jullie überhaupt nog hebben kunnen rijden gisteren, wat een zeikweer. Ben wel benieuwd naar foto's/filmpjes van de supermoto's op CPZ.
 
Zag nog een mooi filmpje van een clubje gasten gisteren op Zandvoort met allemaal BMW S1000RR's op motormeuk voorbij komen (klik hier).

Maar dat jullie überhaupt nog hebben kunnen rijden gisteren, wat een zeikweer. Ben wel benieuwd naar foto's/filmpjes van de supermoto's op CPZ.

Ik heb zelf niet gefilmd op CPZ, hoop dat er nog iemand is die wel gefilmt heeft en zijn filmpje on-line pleurt ergens. :]

Had de Husa overigens speciaal meegenomen voor het zeikweer, mn circuit bike stond op supercorsa's en dat is niet te doen in de regen (en uiteindelijk wilde ie niet starten ook nog...)

Overigens, Goldspeed intermediates in de regen.... Ongelofelijk veel grip! :} :} :}
 
Ik heb zelf niet gefilmd op CPZ, hoop dat er nog iemand is die wel gefilmt heeft en zijn filmpje on-line pleurt ergens. :]

Had de Husa overigens speciaal meegenomen voor het zeikweer, mn circuit bike stond op supercorsa's en dat is niet te doen in de regen (en uiteindelijk wilde ie niet starten ook nog...)

Overigens, Goldspeed intermediates in de regen.... Ongelofelijk veel grip! :} :} :}

ben zelf wel op supercorsa achter gestart met de cup race omdat me regenband snot was ging idd niet vanzelf was een beetje voorzichtig aan doen.

Wel leuk met een SM op het circuit :Y
 
Heb jij die 2.27 neergezet op supercorsa's in de regen?

Damn... :} :} :}

*voelt zich opeens heel traag*
 
Laatst bewerkt:
@ FalcoBas

Bekend bij mij, komt wss door de 98 benzine. Hij rijdt er een stuk beter op maar je moet blijven rijden, alsof de motor is afgesteld op de 95 brandstof.

Wellicht dat het mengsel iets rijker moet voor 98?!

Edit: Persoonlijk vond ik het iets fijner rijden, alleen een klein beetje blijven gassen bij de stoplichten. Of deze vermijden en gewoon blijven knallen :]
 
Laatst bewerkt:
@ FalcoBas

Bekend bij mij, komt wss door de 98 benzine. Hij rijdt er een stuk beter op maar je moet blijven rijden, alsof de motor is afgesteld op de 95 brandstof.

Wellicht dat het mengsel iets rijker moet voor 98?!

Edit: Persoonlijk vond ik het iets fijner rijden, alleen een klein beetje blijven gassen bij de stoplichten. Of deze vermijden en gewoon blijven knallen :]
@DaMol: Bedankt voor de feedback. Ik zal het uit gaan proberen, maar vraag me af of dit het is (hoop van wel).

Ik ben het eerste proefritje nadat ik de slangetjes had vervangen met heel weinig benzine (790 ml om precies te zijn, wel loodvrij 95) naar de pomp gereden. Maar toen sloeg 'ie ook al een paar keer af, maar misschien toen omdat er nog luchtbellen in de slangetjes zaten, in combinatie met de praktisch lege tank, en nog niet goed warm gereden? Toen heb ik er 8,4 liter 98-benzine ingegooid, en toen bleef 'ie dus afslaan zodra de choke eraf ging.

Wat denk jij Menno (en anderen), zou het kunnen zijn wat DaMol (de vorige eigenaar) zegt?


Btw, mooie foto Menno, zo van onderen. Ik vind het wel wat hebben die kleuren zo, alleen jammer dat je remklauw wel nog gewoon blauw is, dat vloekt een beetje.
 
Laatst bewerkt:
t
@DaMol: Bedankt voor de feedback. Ik zal het uit gaan proberen, maar vraag me af of dit het is (hoop van wel).

Ik ben het eerste proefritje nadat ik de slangetjes had vervangen met heel weinig benzine (790 ml om precies te zijn, wel loodvrij 95) naar de pomp gereden. Maar toen sloeg 'ie ook al een paar keer af, maar misschien toen omdat er nog luchtbellen in de slangetjes zaten, in combinatie met de praktisch lege tank, en nog niet goed warm gereden? Toen heb ik er 8,4 liter 98-benzine ingegooid, en toen bleef 'ie dus afslaan zodra de choke eraf ging.

Wat denk jij Menno (en anderen), zou het kunnen zijn wat DaMol (de vorige eigenaar) zegt?


Btw, mooie foto Menno, zo van onderen. Ik vind het wel wat hebben die kleuren zo, alleen jammer dat je remklauw wel nog gewoon blauw is, dat vloekt een beetje.

Ik kan me niet voorstellen dat 95 of 98 effect zou hebben op je
stationair loop.
Want 98 gebruiken eigenlijk alleen hogere compressie modellen,
tegen pingelen[ voortijdige ontbranding].
Zelf tank ik het allebei en de mijne loopt op allebei prima.
Wel loopt de mijne slecht op euro 95 van budgetpompen
bv. Firezone.
Tango en Merkpompen werken goed voor mij

Vooral door dat choke verhaal , denk ik toch aan een verstopte stationair
sproeier, of dat de hot start blijft hangen [open] .
Als ik onder het rijden de hot start uittrek dan loopt ie slecht
veel ploffen.
En dat hoort ook zo omdat hij extra lucht aanzuigt dus je mengsel armer maakt.
Juist om een hete verzopen moto te starten{hot start ;) ]

Remklauw wil ik evt laten poedercoaten{groen :+ ]
 
Laatst bewerkt:
Nog even een vraagje van mijn kant.
Op zandvoort kwam er uit een overloop gaatje in de kop wat olie zetten, maakte me er niet al teveel zorgen over omdat... Husaberg en flinke belasting...

Toch even jullie mening:
2013-09-10%2015.12.57.jpg
 
Nog even een vraagje van mijn kant.
Op zandvoort kwam er uit een overloop gaatje in de kop wat olie zetten, maakte me er niet al teveel zorgen over omdat... Husaberg en flinke belasting...

Toch even jullie mening:
[afbeelding]
Is het afwaterings-gaatje van je bougie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan