Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er toevallig iemand een windscherm? Het plastic is flink dof geworden, er zou eigenlijk een nieuwe opmoeten. Ik kijk er niet doorheen, dus het stoort niet, maar het zou misschien fijn zijn.
M8...en die zijn lastig te vinden :-)
Het gat in het stuur waar het schroefdraad doorheen gaat heeft zelf geen schroefdraad, maar M10 past er net niet doorheen.
Met die stand ga je de inloopolie vervangen.....Je leest vaak dat de K-motoren 'tonnen' kunnen rijden....mits goed onderhouden. Bij mij (K100 RT uit 1988) staat er bijna 120.000km op de teller en hij rijdt nog prima.
Waarom raad je Halfsynthetische olie aan als ik vragen mag? Net volledig synthetische Motorex olie ingegooid. Na de oude olie uiteraard eruit te hebben gelaten en het filter vervangen.
Trouwens, dat klapperen uit de voorkant klinkt bekent. Ik heb het eigenlijk alleen wanneer ik wegrijd en onder de 1500 toeren blijf. Maar is dat klinknagelprobleem niet alleen zo met de oudere K modellen waarna BMW later naar een verbeterde bevestiging zijn gegaan? Of is dit weer wat anders...?
Hoi, volgens mij is het een prima motor voor dat doel. Je leest vaak dat de K-motoren 'tonnen' kunnen rijden....mits goed onderhouden. Bij mij (K100 RT uit 1988) staat er bijna 120.000km op de teller en hij rijdt nog prima.
Veel plezier!
goed onderhouden en eerst stationair warm laten lopen bij koude start
Klopt, probreemloze motoren!
die rijden KM na KM....de mijne al bijna 200dkm.
veel plezier van je K100
350.000 is acceptabel
Wat was er loos me je blok?