Het Grote Kawasaki W650 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt goed, weer een nieuw adres voor een evt. verbouwproject . Alleen jammer dat het zo'n eind rijden is vanaf het mooie Groningen

Ja dan moet je wel zorgen dat je je lijstje zorgvuldig hebt opgemaakt als je hier naar toe komt rijden, want dat doe niet even op een zaterdagmiddag. ;( ;( Maar het is wel leuk om rond te lopen tussen al die onderdelen. *O* *O*
Groet Jan :W
 
Eddy, bedankt voor de schitterende fotoreportage van de klassieker races :] :] :] te Giessen. Met betrekking tot fotografie heb je talent, dat moet ik zonder meer toegeven. 8-) 8-) Het lijkt wel een professionele reportage. :9~ :9~ je zou wellicht een link hier op het forum kunnen plaatsen dan kan iedereen zien wat ze niet hebben gezien. :) :)
Groet Jan :W
 
Eddy, bedankt voor de schitterende fotoreportage van de klassieker races :] :] :] te Giessen. Met betrekking tot fotografie heb je talent, dat moet ik zonder meer toegeven. 8-) 8-) Het lijkt wel een professionele reportage. :9~ :9~ je zou wellicht een link hier op het forum kunnen plaatsen dan kan iedereen zien wat ze niet hebben gezien. :) :)
Groet Jan :W

Jan, me eens :Y :Y :Y
Hroeten vanuit Frankrijk :W :W :W
Iwan
 
test 2
full
 
Dag jongens *O* *O* *O* , wij zijn beer beland in deze windrijk e land, en net een mooie :] :] :] gemaakt van een 15 km lekker uitwaaien :Y
Groeten
Iwan

Ha, goed te horen Iwan dat je weer in de lage landen bent geariveerd. *O* *O* Ben je nu klaar in Frankrijk of moet je nog meer klussen? :? :? Ik heb afgelopen week ook veel gereden :] :] :] met dit mooie weer. ;) ;). woensdag, donderdag en zaterdag :] :] ongeveer 400km.
Verders moet ik tot mijn spijt '( '( mededelen dat ik erg vergeetachtig wordt. Het komt regelmatig voor dat ik mijn knipperlicht vergeet uit te schakelen. :( :( Dat kan toch tot gevaarlijke situaties leiden |( |( . Maar daar is een oplossing voor *D *D Een knipperlicht verklikker :Y :Y . Te koop bij MDI Motor Cycle Equipement te Ravenstein voor de prijs van €.45,00 inclusief verzendkosten. Na 18 keer knipperen geeft het apparaat 2 beschaafde piepjes om na 32 keer knipperen continu te gaan janken _O- _O- Dan wil je echt wel uitschakelen. Alles bij elkaar twee uurtjes prutsen. Tank even verwijderen om daar het piepertje onder te monteren en de elektronica module heb ik aan de linkerzijde onder het zijschildje gestopt *D *D Echt een aanrader heren. ;) ;)

full


Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Jan , wat is onedrive?
Dat is toch de programmatuur waarmee jij die foto's naar mij hebt gemaild??Eddy het is heel goed mogelijk als jij je foto's hebt opgeslagen in Microsoft Onedrive dan kun je deze delen met iedereen die jij wilt middels een link.
Groet jan :W
 
Laatst bewerkt:
En dit is het resultaat via Image shack uploader. Je kan daar je foto's uploaden en vervolgens krijg je per E-mail de hier bijgevoegde link toegestuurd. IMG_0281.jpg - Click to see more photos
Je begint er toch echt van te :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ als je al deze museumstukken goed bekijkt. Ik moet ook zeggen dat Eddy een begaafd fotograaf is en hele mooie plaatjes maakt.
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Beste W650 liefhebbers,

afgelopen voorjaar heb ik met pijn in mijn hart mijn W650 moeten verkopen. Nu ben ik nog
in het bezit van een chrome bagagerek van Hepco & Becker, 4 orginele knipperlichten en een tal van spiegels. Voor meer info neem contact op via roelofsmaarten@gmail.com
 
Die Iwan ,die gaat in November nog lekker een stukkie sturen .
Het lijkt net of we down under wonen want daar komt het voorjaar eraan.
Nou de mijne staat aan de druppellader te overwinteren .
Nu nog effe een paar foto's plempen .
Groet Eddy. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan