Het grote Vespa GTS topic

Als ik avontuurlijk wil zijn zet ik mijn TT op kronkelige wegen , maar dan duurt het soms zo lang dat ik hem weer op gewoon zet anders ben je zo lang bezig voordat je er bent
Wel een aantal erg leuke weggetjes ontdekt op die manier
 
Als ik avontuurlijk wil zijn zet ik mijn TT op kronkelige wegen , maar dan duurt het soms zo lang dat ik hem weer op gewoon zet anders ben je zo lang bezig voordat je er bent
Wel een aantal erg leuke weggetjes ontdekt op die manier
Als je met een groep gaat rijden is een route inladen wel erg handig.
 
4 mei, Elfstedentocht, 250km, Friesland.
Alleen voor Vespa motorscooters (zowel oud als nieuw)
Deelname is gratis (of 5 euro als je een leuk zilveren elfstedenkruisje wilt hebben als herinnering)
Start / finish is in Lemmer
 
Laatst bewerkt:
Leuk!
Helaas voor mij teveel kilometers incl. uit & thuis.

Op vorige motoren gebruikte ik voor navigatie en Zumo. Nu met Vespa apps op mijn telefoon in de houder gemonteerd op een stang van en achter het windscherm.
 
Back to old skool en oranje weg
IMG_3018.jpeg
IMG_3016.jpeg
 
Leuk! Heb gelijk doorgepakt, ticket gereserveerd en hotel bij startplek geboekt. Eerste groepsrit die ik ga doen. Ben benieuwd!
Anderen die mee doen? Tot nu toe mensen die niet kunnen gehoord op 1 na :).
Als het mooi kampeerweer is maak ik er een weekend Friesland van en ga ik de Elfstedentocht ook doen met m'n Vespa...lijkt me een hele mooie route!
 
Laatst bewerkt:
Iemand volgende week zaterdag nog bij de Vespa rit van Vespa Club Gelderland "Reis naar het middelpunt der Nederlanden"? Ik mijzelf van de week aangemeld! 100km, begin en eind Apeldoorn.
 
Nog een andere vraag. Ik neem nog een topkoffer voor de reis en vroeg mij af in hoeverre die stuurgewichten nog belangrijk zijn om te monteren? Ik heb een antirobosslot dus linkerkant stuur kan geen gewicht (en dus doe ik rechts ook niet). De vraag hoe dit gaat op hogere snelheden?!
 
Nog een andere vraag. Ik neem nog een topkoffer voor de reis en vroeg mij af in hoeverre die stuurgewichten nog belangrijk zijn om te monteren? Ik heb een antirobosslot dus linkerkant stuur kan geen gewicht (en dus doe ik rechts ook niet). De vraag hoe dit gaat op hogere snelheden?!
Ik kreeg destijds een set zwaardere stuurgewichten bij de vespa topkoffer geleverd..
 
Terug
Bovenaan Onderaan