Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had gisteravond een soort herbelevingsdinges..
Krap 2 jr geleden ben ik in Roemenië vrij hard- doch niet echt hoge snelheid- onderuit gegaan over een zandspoortje dat ik heb onderschat/amper zichtbaar was en heb erbij een rib gebroken, en erg veel pijn gehad..(en na de val tijdje niet kunnen ademen.. soort verlammingsdinges door de klap denk ik.. dacht even dat ik wel eens dood zou kunnen gaan)
Ik zat gister op dezelfde motor en ging weer een bocht naar rechts...dacht plots aan de angst dat er wel weer zand/zooi/diesel in de bocht zou kunnen liggen..terwijl ik redelijk snelheid had..
Raakte zo in de stresspaniek dat ik de bocht haast niet haalde....

Is vaak zo met skieen ook als je lekker hard gaat en dan eraan gaat denken dat als je valt....vaak val je dan ook.
 
Ik had gisteravond een soort herbelevingsdinges..
Krap 2 jr geleden ben ik in Roemenië vrij hard- doch niet echt hoge snelheid- onderuit gegaan over een zandspoortje dat ik heb onderschat/amper zichtbaar was en heb erbij een rib gebroken, en erg veel pijn gehad..(en na de val tijdje niet kunnen ademen.. soort verlammingsdinges door de klap denk ik.. dacht even dat ik wel eens dood zou kunnen gaan)
Ik zat gister op dezelfde motor en ging weer een bocht naar rechts...dacht plots aan de angst dat er wel weer zand/zooi/diesel in de bocht zou kunnen liggen..terwijl ik redelijk snelheid had..
Raakte zo in de stresspaniek dat ik de bocht haast niet haalde....
Herkenbaar, dat slijt wel. Mijn eerste motor 5 jaar geleden in de regen met diesel op de oprit afgeschreven, zelf goed weggekomen. Maar altijd in de regen ben ik toch net wat voorzichtiger en zeker erg alert op diesel op de rijbaan. Maar zeker in het begin met bochten en met name op en afritten...
 
Ik vandaag rijdend in mijn koekblik, komt een motorrijder tegemoet. Ik het welbekende vingertje omhoog _O- Hij zat me aan te kijken van "wie ben jij" _O-

En dan te bedenken dat het niet de eerste keer is dat ik motorrijders wil begroeten, om later te beseffen dat ik in mijn koekblikje ziet _O-

Ben ik de enige? Anders moet ik echt mijn chromosomen opnieuw gaan schikken _O-
Meestal denk ik er nét op tijd aan _O-
 
Dit is de 2678e post in dit topic. Vraag me af waar al die moderators zitten om het dicht te gooien.
Toch liever op de moto dan op MF blijkbaar ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan