En uiteindelijk hou je dan de originele motor over als losse onderdelen.Ga morgen kijken naar een voorvork en uitlaat voor de XJ. Sprokkel hem zo stukje bij beetje weer naar nieuwstaat
waarom heb je dat hok dan gekocht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En uiteindelijk hou je dan de originele motor over als losse onderdelen.Ga morgen kijken naar een voorvork en uitlaat voor de XJ. Sprokkel hem zo stukje bij beetje weer naar nieuwstaat
Dan beginnen we gewoon weer opnieuw, heb ik er 2 staan, dan 3,4,5,6,7,8,9,10. Tot ik er 1 heb voor elke dag van het jaar en in alle kleuren van de regenboog. Ik wil het XJ 550 monopolie WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAEn uiteindelijk hou je dan de originele motor over als losse onderdelen.
waarom heb je dat hok dan gekocht
Heeft er iemand ervaring met een dynojet kitt stage 3 op de xj 600(1991)
The stock XJ650R's engine feels "weak" in lower RPM's (the bane of In-line 4's lack of torque in low RPMs) and there isn't a lot of pull below 4,000rpm. From 4,000-6,000rpm you get a good shot of acceleration, from 6-7,000rpm the acceleration again isn't there and from 7,000+ you better hang on. So the seca engine is smooth all the way, but it just likes to squirt power out in weird ways.
The modded XJ650R engine feels very strong and that is responsible by the K&N Stage 3 jet kit. Gone is the "squirty" power band, and it is replaced by a hold on powerband that is smooth acceleration all the way without any noticeable deal zones. Another big improvment was from idle to 4,000rpm, the thottle was much more responsive, and there was acceleration and torque. (K&N Products:
Stage 3 Jet Kit w/ Filter: 23-9021)
fortunately (or unfortunately depending on how you look at it), the K&N Stage 3 jet kit installation requires removal of the stock air box and boots. This allows the carbs to each get their own individual K&N pod filter as well as the crankcase getting its own filter as well. This is a very practical step to increase horsepower and torque as well as decrease weight.
ja, heb net een setje van gimbel via ebay gewonnen. Is wel voor een xj 650 maar kan denk ik ook wel op mijn 750. Misschien kunnen we die als mal gebruiken.
Weet je dit zeker?De XJ's van voor '91 hebben 72pk en die van '91 maar 66, ivm geluidsproductie..
klopt alle oude xj zijn 72 pk, met de komst van de xj 600 diversion is het aantal pk terug gebracht naar 66.Weet je dit zeker?
ik heb type 3km kom op verschillende sites dit
YAMAHA XJ 600 ... H 51J 1990 72 PS, 53 kw
YAMAHA XJ 600 ... N 3KN 1991 50 PS, 37 kw
YAMAHA XJ 600 ... H 3KM 1991 72 PS, 53 kw
tegen.
Dat gaat je niet lukken zolang ik de mijne houdtDan beginnen we gewoon weer opnieuw, heb ik er 2 staan, dan 3,4,5,6,7,8,9,10. Tot ik er 1 heb voor elke dag van het jaar en in alle kleuren van de regenboog. Ik wil het XJ 550 monopolie WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Ik heb op mijn XJ Amerikaanse voetsteunen en pedalen gezet. Heb dus een originele rempedaal liggen. Ik wilde alles bewaren om hem terug te kunnen bouwen. Maar misschien kan ik je toch helpen...Wat een klerewerk zeg die uitlaat, de pijpen zijn netjes 1 tm 4 gelabeled maar op de collector, was een heel gepuzzel. Nu heb ik de uitlaat zitten maar zit nu wel met een probleem, het pedaal van mijn achtterrem slaat tegen de uitlaat aan, deze is zo te zien al eens verlast door de vorige eigenaar (tenzij ze bij yamaha zo lelijk lassen) en komt niet ver genoeg naar buiten.
Hmm, kweet het niet zeker. Ik heb een pagina uit een boekje/motorblad uit die tijd waarin het zo stond, dat de XJ600 voor '91 was terug getuned op 66pk iv de 72 van voorheen. Maar of dat de waarheid is.. ik weet het niet!! Ik heb overigens wel een XJ met framenr. 3KM...Weet je dit zeker?
ik heb type 3km kom op verschillende sites dit
YAMAHA XJ 600 ... H 51J 1990 72 PS, 53 kw
YAMAHA XJ 600 ... N 3KN 1991 50 PS, 37 kw
YAMAHA XJ 600 ... H 3KM 1991 72 PS, 53 kw
tegen.
Lijkt me een goed idee, dan kunnen we vanaf daar een freesactie doen. Maar dan nog stepjes, draadeinden en doppenzooi nodig om alles naar achteren te kunnen brengen, dat zien we denk ik dan wel weer. Dus als je ze binnen hebt ff een gil!ja, heb net een setje van gimbel via ebay gewonnen. Is wel voor een xj 650 maar kan denk ik ook wel op mijn 750. Misschien kunnen we die als mal gebruiken.