Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 5 alweer

Wie mag/moet het volgende topic openen?

  • Nu eens een keer Enzo

    Stemmen: 4 50,0%
  • Liever iemand anders

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vandaag een TT600 59x opgehaald in Chroningen, ga er nog wel het een en ander aan doen. Maar loopt perfect, wat een vermogen. Denk dat ik wel 3 keer met verbazing het voorwiel van de grond zag komen.

P1000754.JPG


P1000752.JPG


Er zit nu een XT600 blok in, heb het originele TT blok er ook bij. Daar is eigenlijk weinig mis mee, de spiebanen van de aandrijfas zijn weggesleten, verder zou die goed moeten lopen. Het tandwiel zit dus los op de as, ga dus opzoek naar een goede as om deze er in te monteren.
 
Heb vandaag een TT600 59x opgehaald in Chroningen, ga er nog wel het een en ander aan doen. Maar loopt perfect, wat een vermogen. Denk dat ik wel 3 keer met verbazing het voorwiel van de grond zag komen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zit nu een XT600 blok in, heb het originele TT blok er ook bij. Daar is eigenlijk weinig mis mee, de spiebanen van de aandrijfas zijn weggesleten, verder zou die goed moeten lopen. Het tandwiel zit dus los op de as, ga dus opzoek naar een goede as om deze er in te monteren.

Mag ik vragen waar je deze gevonden hebt? Ik ben ook op zoek (weliswaar niet in groningen) maar kom niet op de goede sites vrees ik :(
 
Heb redelijk lang gezocht naar TT600, maar ook pas vorige week gevonden. Advertentie stond er al 2 maanden op, maar toch niet eerder gevonden. Dit kwam mede door dat ik in mijn achterhoofd had eerst mijn XT350 te verkopen. Dus had niet de eerste prioriteit, nadat deze verkocht was wel. Had deze dus dezelfde avond gevonden en gekocht :P

wat wel leuk werkt is op www.advertentiezoeker.nl je gezochte item zoeken.
 
Dat is juist het probleem, Vanuit Brabant is dat ongeveer het verste dat je kan rijden om een motor te halen :)

Gelukkig staat hier ook een XT600 in de buurt.
En als ik niet helemaal verliefd wordt op een TTR :9~ , (Schoonouders wonen ook in W'veld ;)) dan komt zoiets er wel binnenkort. :]

Van Groningen naar brabant is verder..
 
Sjeezus, ben ik effe weg, gelijk een nieuw topik.
Sfeerbeelden, met camera in mijn hand

Vanmorgen vertrokken vanaf bijna de Spaanse grens, en om 2100 uur, inclusief 1 uur stilstaan bij Antwerpen, veilig geland in Beverdorp. Lekker hoor, dat je in Frankrijk 130 mag met de ahw.

Ik kan wel een maand rondrijden daar en dan nog niet 2x hetzelfde weggetje gereden hebben, wat een paradijs.
 
Sjeezus, ben ik effe weg, gelijk een nieuw topik.
Sfeerbeelden, met camera in mijn hand

Vanmorgen vertrokken vanaf bijna de Spaanse grens, en om 2100 uur, inclusief 1 uur stilstaan bij Antwerpen, veilig geland in Beverdorp. Lekker hoor, dat je in Frankrijk 130 mag met de ahw.

Ik kan wel een maand rondrijden daar en dan nog niet 2x hetzelfde weggetje gereden hebben, wat een paradijs.

Maak ons ff lekker jaloers.... :')


Welcome home.... :+
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag een TT600 59x opgehaald in Chroningen, ga er nog wel het een en ander aan doen. Maar loopt perfect, wat een vermogen. Denk dat ik wel 3 keer met verbazing het voorwiel van de grond zag komen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zit nu een XT600 blok in, heb het originele TT blok er ook bij. Daar is eigenlijk weinig mis mee, de spiebanen van de aandrijfas zijn weggesleten, verder zou die goed moeten lopen. Het tandwiel zit dus los op de as, ga dus opzoek naar een goede as om deze er in te monteren.

Te gek, precies de mijne, de kentekens liggen ook erg dicht bijelkaar....ben benieuwd of de framenummers dat ook doen. :P de mijne zit in de buurt van 8300 .

Veel plezier ermee! Ik heb 'm vandaag ook weer lekker uitgelaten. :Y
 
Ze zijn helemaal kaal. De onderdelen hou ik als reserve.

Het TT frame is op het moment al kaal, het XTZ frame moet ik nog helemaal strippen.

Na enige nadenken wil het TT frame wel hebben, het XTZ frame kan ik niet zo veel mee.
heb je haast ermee? (ivm schorsing).
 
Heb vandaag een TT600 59x opgehaald in Chroningen, ga er nog wel het een en ander aan doen. Maar loopt perfect, wat een vermogen. Denk dat ik wel 3 keer met verbazing het voorwiel van de grond zag komen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zit nu een XT600 blok in, heb het originele TT blok er ook bij. Daar is eigenlijk weinig mis mee, de spiebanen van de aandrijfas zijn weggesleten, verder zou die goed moeten lopen. Het tandwiel zit dus los op de as, ga dus opzoek naar een goede as om deze er in te monteren.

Wat is het verschil tussen XT en een TT blok?
 
Heb vandaag een TT600 59x opgehaald in Chroningen, ga er nog wel het een en ander aan doen. Maar loopt perfect, wat een vermogen. Denk dat ik wel 3 keer met verbazing het voorwiel van de grond zag komen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zit nu een XT600 blok in, heb het originele TT blok er ook bij. Daar is eigenlijk weinig mis mee, de spiebanen van de aandrijfas zijn weggesleten, verder zou die goed moeten lopen. Het tandwiel zit dus los op de as, ga dus opzoek naar een goede as om deze er in te monteren.

Ziet er lekker uit hoor! :). Ik heb ook het originele blok er nu uit liggen met ook alleen de uitgaande as waar bijna geen tandjes meer op zitten. Die wil ik gewoon lekker een keer uitelkaar prutsen en hem weer helemaal tiptop in orde maken.
 
Te gek, precies de mijne, de kentekens liggen ook erg dicht bijelkaar....ben benieuwd of de framenummers dat ook doen. :P de mijne zit in de buurt van 8300 .

Veel plezier ermee! Ik heb 'm vandaag ook weer lekker uitgelaten. :Y

De mijne is een jaartje ouder, uit 85. framenummer zit in de buurt van 1300.
 
ik ben ondertussen wel weer klaar voor vanBilstain gaan. de Tricker loopt super, de uitlaat geeft de mederijders aan waar ik omgevallen ben als je me zoekt, kortom, nix met die machtige 45 pk, nee, met 19 de hill op!! tadaa


Hmja, 19 klinkt al beter als die 8 waarmee ik t ns probeerde (TL125S) maar met de 27 van de XT350 zou ik weer nie 'durven' omdat ie juist teveel veerweg heeft, dus goeie kans met je Tricker!
En dalijk na mn R1100GSM loens ik ns voorzichtig richting DRZ400SM, mot alleen de spaarpot meewerken... dus weinig offroad voor Baffo ;-)

Maar bij t zien van alle oude offroad foto's kriebelt t wel :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan