Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Wuppie. Ik heb de MPR4 ook op de 900 liggen, maar ben er niet kapot van. Ik vind de banden snel cuppen, zowel voor als achter. Ik ga de volgende keer weer voor Bridgestone T30.
Over grip en wegligging verder geen problemen met de MPR4 hoor.
Mr R. Onlangs had ik last van precies hetzelfde geluid. Na heel eigenwijs de halve motor uit elkaar te hebben gehaald, bleek het (zoals eerder hier benoemd) slechts een miniscuul uitlaatlek bij de pakking...
Koopje: 2 moto's voor de prijs van een halve (ongeveer hé...)
Yamaha Diversion Fans
Tussen het eerste model Diversion (XJ900 S Diversion) <1995 en die van 1997 t/m 2003 zitten maar hele kleine verschillen.
Bij de oude was er een aparte choke knop en bij de nieuwe een hendeltje op het stuur. De cockpit heeft wat andere symbooltjes. Maar het grootste verschil is toch wel dat het eerste model geen alarmlichten heeft. Bij filerijden vindt ik alarmlichten wel belangrijk.
Het is niet zo heel erg moeilijk om alarmlichten er op te maken:
Demonteer de schakelunit op het stuur. (Links!) Een kwestie van twee schroefjes losmaken.
Volg de kabel en maak alle connectors los. (Ook die van de koppelingshandel en claxon)
Je kan dan de hele unit van de motor afhalen.
Schuif de hoes zo ver mogelijk terug. Je dient dan aftakkingen te maken van de volgende draden:
- Bruin/Wit
- Donker bruin
- Donker groen
[afbeelding]
Een connector solderen aan de drie draden.
[afbeelding]
De drie draden solderen aan de alarmlichtschakelaar. En aan de kabel weer een connector.
[afbeelding]
De schakelaar vastgezet met een paar kabelbinders.
[afbeelding]
Schema:
[afbeelding]
That's all!
Zou je ook de linker knoppencluster van een >97 Diversion 900 op een 95'er kunnen zetten om zo alarmlichten te krijgen? Of zijn dat andere connectoren?
Tja, dat kan natuurlijk altijd. Maar ja... dan heb je niet dat mooie rooie originele knopje...
Straatpiloot. Ik heb je nogmaals een pb gestuurd.
Bijna tijd de XJ van mijn vriendin in het vet te zetten.
Wat voor olie gooien jullie er altijd in?
Die tabellen in de handleiding snap ik nooit wat van.
Ik ben in ieder geval van plan er 10W40 half-synteet in te gooien.
Ok thx. Heb nog een paar flessen staan van haar oude motor die ook beter liep op 10w40.
Ik ben vergeten er een foto van te maken, maar mijn 600-je lijkt aan de voorzijde van de kop maar dan wel de zijkant) wat vettig te worden. Is dat gewoon een uitgedroogd rubber en/of moet ik daar iets mee?
Ik ben vergeten er een foto van te maken, maar mijn 600-je lijkt aan de voorzijde van de kop maar dan wel de zijkant) wat vettig te worden. Is dat gewoon een uitgedroogd rubber en/of moet ik daar iets mee?