Het grote Yamaha R1 Topic - deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
...Posertime, de beste die ik heb aangezien een niet nader te noemen persoon Red Devilrider :X foto's had gemaakt die niet zijn gelukt... O-)
full
 
@Taz

Mag deze foto in de OP?? :} :}



Samen met deze Mods:

-Undertail met LED verlichting.
-Knippers achter in LED achterlicht
-Knippers voor in de spiegels
-Oude knipperlichtgaten voor weggewerkt
-Spiegels in kleur gespoten
-Laser (s)ho(r)tcam
-R1 Tankpad
-Blauwe stadslichtjes
-MRA kuipruit


Nog te doen:
-Deuk in de tank
-scheurtje in achterkant ( ik voel em aankomen)
-Soloseat, er zit er 1 in de pipeline :D
-stalen remleidingen V-A
-Stuudemper (ook op zoek)
-Velgen coaten met striping
-Tot slot, na dit alles lenen.nl afbetalen dan maar ;)




TNX! :+
full
 
Black R1 2007 rulez:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij een hoop van jullie wel bekend en was meteen al verliefd, dus heb al gauw contact
gezocht met Ruud......
En met veel trots kan ik melden dat ik deze schitterende R1 uit 2007 heb gekocht, met 6500km op de teller 8| :416 :P

Ben als een kind zo blij ;) :oops:


Zitten al wat opties op:

- Yoshimura carbon slip-on dempers.
- hotbodies knipperlichten voor en kleintjes achter.
- Carbon look zadelovertrekken
- Datatool alarm.
- Orginele remschakelsetjes zwart laten hard-annodiseren.
- Bestikkering door Maas Reclame

Als het zaterdag droog is dan ga ik 'm ophalen, kan het nog niet echt bevatten :413 :roll: ;)
Goeie keuze, zolas ik hem een beetje ken is tie altijd goed verzorgd en hij ziet er super uit.Super mooie pijpjes eronder, wat wil je nog meer *O*

Super mooie fiets en lekker weinig gelopen :Y
 
Toffe foto Bosnimf :Y

Ik ben trouwens je filmpje regelmatig aan het kijken. Zit echt goed in elkaar. *O*
 
Nou ik ben afgelopen dagen druk geweest, Ik heb gisteren een Nighthawk 450 kado gehad :Y (zijn er meerdere had ik gezien _O- ), Ik heb vanavond een TDM 850 uitgezocht voor de wintermaanden :]

Dus als het zo blijft regenen dan gaat de R naar de spuiter :/ en mag ik hier niet meer komen :X
Moest wel door de regen met de R vandaag, kolere wat was het nat zeg, morgen moet ik naar Arnhem, hoop dat het tussen de druppels door kan.

@Appel,, dat was ff snel een mooie afterposermetgeilelekkerewijvendieteoudzijnvoordaandusneemikhaarwelplaatje :+
 
zo en voor als ik niet meer online kom morgen (verwacht het niet) ik ben weer een weekendje weg *O*

de laatste keer voor dit seizoen het circuit op met de R1 dit keer rij ik op Folembray in Frankrijk een keer wat anders dan Zolder waar ik ondertussen 2:02 rijd met de R1 :]

als ik zaterdag avond laat terug kom dan zal de motor weer lekker ondergestopt worden tot over 9 weken en dan mag ik eindelijk officieel met de R1 :] *O*

enige wat ik nog ga regelen in die 9 weken in een andere uitlaat en opnieuw laten afstellen op de testbank, en natuurlijk mijn schakelmechanisme afmaken wat volgende week wel af zal zijn als ik 's avonds nog tijd kan maken om mijn nieuwe schakelstangen netjes te draaien..




dus mensen... gedraag jullie en geen dingen doen die ik ook niet zou doen :') :X
 
zo en voor als ik niet meer online kom morgen (verwacht het niet) ik ben weer een weekendje weg *O*

de laatste keer voor dit seizoen het circuit op met de R1 dit keer rij ik op Folembray in Frankrijk een keer wat anders dan Zolder waar ik ondertussen 2:02 rijd met de R1 :]

als ik zaterdag avond laat terug kom dan zal de motor weer lekker ondergestopt worden tot over 9 weken en dan mag ik eindelijk officieel met de R1 :] *O*

enige wat ik nog ga regelen in die 9 weken in een andere uitlaat en opnieuw laten afstellen op de testbank, en natuurlijk mijn schakelmechanisme afmaken wat volgende week wel af zal zijn als ik 's avonds nog tijd kan maken om mijn nieuwe schakelstangen netjes te draaien..




dus mensen... gedraag jullie en geen dingen doen die ik ook niet zou doen :') :X

Have fun :W :W
 
zo en voor als ik niet meer online kom morgen (verwacht het niet) ik ben weer een weekendje weg *O*

de laatste keer voor dit seizoen het circuit op met de R1 dit keer rij ik op Folembray in Frankrijk een keer wat anders dan Zolder waar ik ondertussen 2:02 rijd met de R1 :]

als ik zaterdag avond laat terug kom dan zal de motor weer lekker ondergestopt worden tot over 9 weken en dan mag ik eindelijk officieel met de R1 :] *O*

enige wat ik nog ga regelen in die 9 weken in een andere uitlaat en opnieuw laten afstellen op de testbank, en natuurlijk mijn schakelmechanisme afmaken wat volgende week wel af zal zijn als ik 's avonds nog tijd kan maken om mijn nieuwe schakelstangen netjes te draaien..




dus mensen... gedraag jullie en geen dingen doen die ik ook niet zou doen :') :X


Jep, geniet ervan :+
 
Black R1 2007 rulez:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij een hoop van jullie wel bekend en was meteen al verliefd, dus heb al gauw contact
gezocht met Ruud......
En met veel trots kan ik melden dat ik deze schitterende R1 uit 2007 heb gekocht, met 6500km op de teller 8| :416 :P

Ben als een kind zo blij ;) :oops:


Zitten al wat opties op:

- Yoshimura carbon slip-on dempers.
- hotbodies knipperlichten voor en kleintjes achter.
- Carbon look zadelovertrekken
- Datatool alarm.
- Orginele remschakelsetjes zwart laten hard-annodiseren.
- Bestikkering door Maas Reclame

Als het zaterdag droog is dan ga ik 'm ophalen, kan het nog niet echt bevatten :413 :roll: ;)


Goed gedaan Erik, prachtige motor. :} :}
 
Thx Guys....ben ook echt blij joh :} :} :]


@ Roy, hahaha, word nog druk hier iedereen loopt over v/d yzfr-club (of gewoon beide) ;)

En Roy is idd niet groot, maar niet bang hij kan lekker sturen :Y :]
 
Naast interpunctiegebruik zijn hoofdletters aan het begin van een zin ook wel gewenst :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan