Het grote Yamaha R1 topic deel 3: Touching your heart!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Past dat gewoon of moest die pas gemaakt worden?
Vind hem echt mooi :Y
past goed, moest alleen het gaatje achter van de kettingbeschermer een milimeter wijder maken,..thats it... 8-)
geef me even een paar dagen, nieuwe ligt al thuis...moet hem alleen nog monteren :9
had m´n spulletjes uit USA gekregen, dus heb vandaag lekker lopen sleutelen,
ook m´n nieuwe tandwiel zit erop hoor Krimmie ;)

nieuwe kettingset RK GXW 520 (bij elkaar bijna 2 kilo lichter als originele set)
full

Chainadjusters + Lifthooks + Titanium Locknut, (afgemonteerd met Piramid Bolts van Poggipolini)
full


Dus AndyMarf is weer blij :9 , maar moet nu weer gaan poetsen want het weer was vandaag :r
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, met welke banden rijden jullie en hoe zijn jullie ervaringen met verschillende merken? Ik heb nu altijd met pirelli's gereden, maar ik wil eens iets anders proberen. Ik vind de diablo maar niks en zit nu te overwegen om eens pilot powers te proberen.

Oh ja, het gaat om sportief rijden O-)
 
Vraagje, met welke banden rijden jullie en hoe zijn jullie ervaringen met verschillende merken? Ik heb nu altijd met pirelli's gereden, maar ik wil eens iets anders proberen. Ik vind de diablo maar niks en zit nu te overwegen om eens pilot powers te proberen.

Oh ja, het gaat om sportief rijden O-)

Rij nu al een aantal jaar met Pilot Powers en ben er wel tevreden over. Gebruik ze op de openbare weg en het circuit. Grip in de regen en duurzaamheid is ook wel goed :Y
 
nieuw topic, ook maar ff melden en picca met mods voor in o.p

bj'99

Foto-X4WUYN6Y.jpg

Foto-ELL8DAMX.jpg

- kleine karbon knippers
- undertail met led.
- allu kentekenplaathouder
- kleine karbon spiegeltjes
- blauw GP ruitje
- allu stuur doppies
- coverseat
- allu uitlaatsteun t.v.v steppies
- karbon racedemper, not for street use })
- karbonfolie op deksel van bak
- gaas in alle open delen van kuipwerk
- gaas voor radiateur
- gepolijste kroonplaat
- gepolijste kettingbeschermer
- gepolijste velgranden, hart van velg in R1 kleur
- voor en achter stalen remleidingen met blauwe banjo's
- blue vision koplampen
- yammie tankpad, karbon
- instelbare LSL stuurdemper
- blauwe ventieldoppies
- K&N vilter
- ontstekingsvervroeger...
- racebougies(100,eu.)
-nieuwe ketting(gold) met tandwielen,
-waarvan achtertandwiel 3tandjes groter
-wave remschijfie achter
Foto-3QZEMM4O.jpg
 

Martin, ik zie op bovenstaande foto dat jij ook zo'n Ohlins achterveer hebt. Nou ben ik niet helemaal tevreden over de standaard afstelling van die veer voor 'gematigd' sportief gebruik op de weg. (te hard, waardoor het aanvoelt alsof het achterwiel loskomt over hobbeltjes als het wegdek niet helemaal perfect is.) Voordat ik me helemaal gek kan prutsen aan de instellingen (uitgaande demping terugschroeven), maar heb jij hier misschien wat tips/instellingen voor me? Ik begrijp dat het heel persoonlijk is. maar toch.

Aan jou banden te zien heb jij je vering wel aardig voor elkaar :} Al zal jij het misschien helemaal voor circuitgebruik afgesteld hebben..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me ook weer meesterlijk vermaakt vanmiddag met een groep mf'ers uit zwolle.

Wat stuurt ie toch mooi en wat knalt ie er hard over :9~

Eerst 200 km mooi rond gescheurt en toen toch maar eens voor het eerst een kneedowntje proberen op de R1.


1207516501-220.jpg


1207555756-70.jpg


1207553103-720.jpg


trusten! :W :z
 
Laatst bewerkt:
Martin, ik zie op bovenstaande foto dat jij ook zo'n Ohlins achterveer hebt. Nou ben ik niet helemaal tevreden over de standaard afstelling van die veer voor 'gematigd' sportief gebruik op de weg. (te hard, waardoor het aanvoelt alsof het achterwiel loskomt over hobbeltjes als het wegdek niet helemaal perfect is.) Voordat ik me helemaal gek kan prutsen aan de instellingen (uitgaande demping terugschroeven), maar heb jij hier misschien wat tips/instellingen voor me? Ik begrijp dat het heel persoonlijk is. maar toch.

Aan jou banden te zien heb jij je vering wel aardig voor elkaar :} Al zal jij het misschien helemaal voor circuitgebruik afgesteld hebben..




Hmmmmmm, standaard is betrekkelijk bij zo'n veerpootje natuurlijk. Ik had hem besteld op mijn vedergewicht maar die 85 kilo veer bleek nog te stug, nieuwe Dunlop helemaal aan splinters gereden. :X

misc.php


&

misc.php


Uiteindelijk een 75 kilo veer eronder en vrijwel meteen goed. Daarna nog iets zachter afgsteld, zowel in als uitgaande demping. Zit met alles zo'n beetje in het midden van het stelbereik, alleen high-speed staat bijna geheel open (dacht ik)
Totnogtoe 2 setjes BT 002 en een setje MPP's naar tevredenheid opgestookt, volgende circuitdag komen er weer eens SC's onder.
 
Laatst bewerkt:
Die die van mij er dan ook maar bij *O*

Mods:
Volledig zwart / matzwart gespoten
Pazzo rem- schakelhendels
Valter moto rem- schakelset
Racefit GP uitlaat
Smoked achterlicht met geïntegreerde knippers
hotbodies smoked knipperlichten voor
H&K binnenpoten
MotoGrafiX tankpad
Hugger matzwart gespoten en rood gaas erin gezet
Rode rimstriping
Rode adjusters (voorvork)
Uitlaatsteun zelfbouw
full
 
Laatst bewerkt:
Die die van mij er dan ook maar bij *O*

Mods:
Volledig zwart / matzwart gespoten
Pazzo rem- schakelhendels
Valter moto rem- schakelset
Racefit GP uitlaat
Smoked achterlicht met geïntegreerde knippers
hotbodies smoked knipperlichten voor
H&K binnenpoten
MotoGrafiX tankpad
Hugger matzwart gespoten en rood gaas erin gezet
Rode rimstriping
Rode adjusters (voorvork)
Uitlaatsteun zelfbouw[afbeelding]


Dat dat blok van jou nog niet ontploft is _O-

@ Andy; waarom een 520?



Volgens tsubaki is die niet bestand tegen die krachten?
 
Ik heb me ook weer meesterlijk vermaakt vanmiddag met een groep mf'ers uit zwolle.

Wat stuurt ie toch mooi en wat knalt ie er hard over :9~

Eerst 200 km mooi rond gescheurt en toen toch maar eens voor het eerst een kneedowntje proberen op de R1.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

trusten! :W :z
nice pics aardbei ik mis alleen dat tiet nog ;)

en heb je de demper al........ps is het een 2de handse of....



weet iemand ook waar je van die inbouwknippers voorin de kuip kunt kopen ?


en eh deze mag ook wel inde opening-post.....is een bike van het jaar 0
2ymgmx5.jpg
 
Laatst bewerkt:
hallo R1 fanaten , net 1,5 maand mijn eerste R1 in bezit van 2002 , nog niet veel gereden ......K*TWEER..... :r :r :r
dus ik meld me ook voor dit topic , nog geen mooie foto's kunnen maken .
maar wel 2 piccies met gsm gemaakt bij deze
full

full

.
 
Nog mensen met bandenervaringen? Ik heb ook nog een zo goed als nieuwe dunlop sportmax d208 liggen, maar ik had van iemand begrepen dat dit een enorme k#tband is :?
 
hallo R1 fanaten , net 1,5 maand mijn eerste R1 in bezit van 2002 , nog niet veel gereden ......K*TWEER..... :r :r :r
dus ik meld me ook voor dit topic , nog geen mooie foto's kunnen maken .
maar wel 2 piccies met gsm gemaakt bij deze [afbeelding]
[afbeelding]
.

Netjes.... komt ie van lemar toevallig????

edit: Ja dus, zag je reactie in het lemar-topic.....
 
Laatst bewerkt:
En even voor de openingspost:
full

full

full

Opties:
bitubo stuurdemper
dynokit + k&N filter
doma carbon demper
hell stalen remleidingen
MRA kuipruitje
bikedesign valblokken
LED-knippers voor
hotbodies undertail
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
nice pics aardbei ik mis alleen dat tiet nog ;)

en heb je de demper al........ps is het een 2de handse of....



weet iemand ook waar je van die inbouwknippers voorin de kuip kunt kopen ?


en eh deze mag ook wel inde opening-post.....is een bike van het jaar 0
[afbeelding]

De demper zal volgende week wel binnen komen denkik. Heb em 2e hands via ebay.
En het tiet komt er ook wel weer op :Y
Maar dan wacht ik nog ff wat warmer weer af zodat er flink gevonkt kan worden :9

Die blokken van 5x4x3 zijn nogal zwaar aan de knietjes :P
 
Laatst bewerkt:
Nog mensen met bandenervaringen? Ik heb ook nog een zo goed als nieuwe dunlop sportmax d208 liggen, maar ik had van iemand begrepen dat dit een enorme k#tband is :?

Ik heb geen ervaring met Dunlop.
Maar na jaren Bridgestone zweer ik momenteel bij MPP 2CT.
Geweldige band zowel op de weg als op het circuit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan