Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1 cilinder doet niks. uitlaat pijp van de rechter wordt niet heet.
nu vraag ik mij wel af of de bougies er niet te los in zitten. ik kan ze met 2 vingers los draaien.
Dat is idd veel te los ze moeten vastzitten op 10-12NM.
Hans wat een prachtspul weer ~
Als het goed is niet, Suzuki geeft 2 sleutels bij een nieuwe motor.Goedemiddag!
Sinds een week ben ik in het bezit van een GSXR 1000 uit 2006. Deze fiets gaat alleen op het circuit gebruikt worden, ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Even een korte vraag: als ik een sleutel voor deze fiets wil bijmaken, heb je dan een moedersleutel nodig? Ben maar in het bezit van één sleutel en die is wat krom
Met vriendelijke groet,
Ruben
Edit: even een foto erbij, nog van de verkoper:
[afbeelding]
Welkom,Goedemorgen,
Ik ben sinds deze zomer ook de trotse eigenaar van een GSX-R 1000 K7 geworden, dus ook maar eens even hier buurten.
Altijd al Suzuki gereden van een 600 srad uit 97 naar een 750 k2 en dus nu de dikke 1000.
@artalstra ik heb ook een GSX-R 1000 K7 TT Centenary welk nummer heb jij???
[afbeelding]
Welkom,
Dikke fiets hoor, vind de kleurstelling gaaf ook
Goedemiddag!
Sinds een week ben ik in het bezit van een GSXR 1000 uit 2006. Deze fiets gaat alleen op het circuit gebruikt worden, ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Even een korte vraag: als ik een sleutel voor deze fiets wil bijmaken, heb je dan een moedersleutel nodig? Ben maar in het bezit van één sleutel en die is wat krom
Met vriendelijke groet,
Ruben
Edit: even een foto erbij, nog van de verkoper:
[afbeelding]
Laatst voor mijn K6 ook een reservesleutel laten maken. standaard suzuki dummie sleutel uit china, kun je bij de plaatselijke schoenpoetser laten slijpen en voila. Werkt perfect. (kleine tip) gebruik na het dupliceren wel je nieuwe sleutel, dan houd je de "tandjes" van de originele sleutel zo goed mogelijk voor een nieuwe kopie in de toekomst. de sleutelmaker heeft meestal niet het juiste model sleutel hangen voor een motor, en als ze m hebben is het er 1 met een lelijk zwart vierkant "handvat"
ik heb ook maar 1 sleutel, maar ik kan mij heel slecht voorstellen dat er geen chip in de sleutel zit en je hem niet hoeft te laten inlezen.
als je het zeker weet dan bestel ik er ook 1 uit China. ik heb wel het 2007 model.
groeten Arnold
ik heb ook maar 1 sleutel, maar ik kan mij heel slecht voorstellen dat er geen chip in de sleutel zit en je hem niet hoeft te laten inlezen.
als je het zeker weet dan bestel ik er ook 1 uit China. ik heb wel het 2007 model.
groeten Arnold
Europese GSX-R's hebben vanaf 2007 zeker een startonderbreker, daarvoor denk ik het ook al maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Amerikaanse hebben ze een tijd niet gehad, heb eens een nieuw dashboard cover besteld voor de K8 en daar was het glaasje voor het startonderbrekerslampje dicht.
Voor een Europese moet je dus wel een sleutel met chip hebben.
Ik ben ook van een zx6r 2009 model naar een k5 1000 gegaan bevalt me heel goed is iets minder gooien en smijten en je moet wat voorzichtiger zijn met de rechterhand maar de power is er direct en voor langzamere bochten kan je ook gwn in 2e versnelling blijven koppel sleurt je er wel uit waar je met de 6 goed in toeren moest zittenGoedemiddag!
Sinds een week ben ik in het bezit van een GSXR 1000 uit 2006. Deze fiets gaat alleen op het circuit gebruikt worden, ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Even een korte vraag: als ik een sleutel voor deze fiets wil bijmaken, heb je dan een moedersleutel nodig? Ben maar in het bezit van één sleutel en die is wat krom
Met vriendelijke groet,
Ruben
Edit: even een foto erbij, nog van de verkoper:
[afbeelding]
idd voor een eu k5-k6 heb je een gechipte sleutel nodig er zit een startonderbreker op.Europese GSX-R's hebben vanaf 2007 zeker een startonderbreker, daarvoor denk ik het ook al maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Amerikaanse hebben ze een tijd niet gehad, heb eens een nieuw dashboard cover besteld voor de K8 en daar was het glaasje voor het startonderbrekerslampje dicht.
Voor een Europese moet je dus wel een sleutel met chip hebben.
idd voor een eu k5-k6 heb je een gechipte sleutel nodig er zit een startonderbreker op.
Ik heb geen sleuetel meer op men k5 maar is nogal een werk-kost om dit te kunnen ecu moet geflasht worden (sleutellezer-immobilizer uitschakelen) dan heb ik er nog stukje kabelboom in voor key elimination van woodcraft + harnas om van us naar eu stekker om te zetten...
Bij een amerikaanse heb je enkel dat ene kabeltje van woodcraft nodig om zonder sleutel te kunnen rijden.
Nu moet ik gwn de dodemansknop aanzetten en kan ik starten dodemansknop uit = alles uit
Enkel de ecu laten flashen is niet zo duur en kun je wel elke sleutel gebruiken maar is de motor ook makkelijker te stelen natuurlijk.
AL zijn die in US allemaal zo fabriek uit
Waar kan je dat laten doen want heb ook gekeken voor zo’n Woodcraft gevalletje.