Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw wie was er ook alweer in dat Powerplustool topic aan het vragen geweest... was jij dat niet Maarten?
En al antwoord gehad?
t Lukte Roy namelijk ook niet echt om die motor op mijn achterbok te krijgen... dus tis gewoon een kl#teding! :(
 
Laatst bewerkt:
haaaaaaaaaaaaaaai...ben dr ook weer bij :P volgegeten met taart en kip en kerrie met rijst...tjonge het was weer gezellig bij m'n ma...pfffff allemaal kleine orkaantjes bij elkaar..keb 1 broertje, die delft beetje het onderspit en 4 zusjes en 1 aanwezige schoonzus _O- ...kunnen jullie je er wat bij voorstellen...daarbij komen dan nog 4 tantes van mijn pa's kant die net zo zijn als ik en mijn zusjes...wordt het plaatje beetje compleet *D en vergeet dan niet jim met zijn adhd en de rest van de 8 kleinkinderen....en dan heb ik de mannen nog niet vernoemd...

maar mijn god wat is het toch altijd gezellig....maar wel weer lekker rustig nu ik thuis ben :)

allee ik ga bankhangen, heb weer genoeg aktiviteit gepropt in het afgelopen weekend...time for relaxing :W
 
Laatst bewerkt:
:W Ik hoor dat ik weer iets gezelligs heb gemist vandaag. Jammer, jammer, jammer.... -O-
Tja, ik had graag gegaan, maar had andere dingen afgesproken.

En zelfs Moto-Rick en Nitrogen op Scheveningen? 't Moet niet gekker worden.. B|

Leuke piccies weer, Ukki!
 
Laatst bewerkt:
haaaaaaaaaaaaaaai...ben dr ook weer bij :P volgegeten met taart en kip en kerrie met rijst...tjonge het was weer gezellig bij m'n ma...pfffff allemaal kleine orkaantjes bij elkaar..keb 1 broertje, die delft beetje het onderspit en 4 zusjes en 1 aanwezige schoonzus _O- ...kunnen jullie je er wat bij voorstellen...daarbij komen dan nog 4 tantes van mijn pa's kant die net zo zijn als ik en mijn zusjes...wordt het plaatje beetje compleet *D en vergeet dan niet jim met zijn adhd en de rest van de 8 kleinkinderen....en dan heb ik de mannen nog niet vernoemd...

maar mijn god wat is het toch altijd gezellig....maar wel weer lekker rustig nu ik thuis ben :)

allee ik ga bankhangen, heb weer genoeg aktiviteit gepropt in het afgelopen weekend...time for relaxing :W

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :W
 
Btw wie was er ook alweer in dat Powerplustool topic aan het vragen geweest... was jij dat niet Maarten?
En al antwoord gehad?
t Lukte Roy namelijk ook niet echt om die motor op mijn achterbok te krijgen... dus tis gewoon een kl#teding! :(



was ik :W
heb hem vanmiddag erop gezet met de driehoekjes omhoog,maar is nog meer geknoei B|
maar lukt me nu wel goed alleen,hoor :Y
gewoon nog even oefenen.
zet hem nu dus wel met die driehoekjes naar onderen neer.staat stevig zat,en is de eenvoudigste manier :Y
 
Trouwens Sas, met je kip kerrie en rijst....Klinkt beter dan wat ik hier vanavond heb gemaakt; Chili con Carne. Had ik al jaren niet meer op en had ik zo'n trek in. Nou, ik ben er weer voor de komende vijf jaar klaar mee... Mèn, wat heb ik een vol en opgeblazen gevoel. :r Zal wel door die bonen en uien komen :X _O-
 
Laatst bewerkt:
Btw wie was er ook alweer in dat Powerplustool topic aan het vragen geweest... was jij dat niet Maarten?
En al antwoord gehad?
t Lukte Roy namelijk ook niet echt om die motor op mijn achterbok te krijgen... dus tis gewoon een kl#teding! :(


en ik heb een andere zag ik, een lagere en die lepels passen no way onder me achterbrug :N

heb gisteravond ff geprobeerd maar die lepels komen tussen me achterbrug te zitten dus te krap :Y

is dus geen achterbok



maar er zitten wel van die ijzeren veertjes tussen :?

moeten die eruit dan :?

stond niet in de handleiding :N
 
Dag zusssieeeee!!!! *O*

Enne, Maarten, heb je nog een linkje van dat topic? dan ga ikdaar ook even meelezen.. want het ging dus echt niet makkelijk ofzo he?! Mij lukt het echt niet zonder hulp, Roy heeft t niet geprobeerd zonder hulp maar keek wel vreemd.

FnS, Acura en Pedrro :W
 
en ik heb een andere zag ik, een lagere en die lepels passen no way onder me achterbrug :N

heb gisteravond ff geprobeerd maar die lepels komen tussen me achterbrug te zitten dus te krap :Y

is dus geen achterbok



maar er zitten wel van die ijzeren veertjes tussen :?

moeten die eruit dan :?

stond niet in de handleiding :N

ik zeg foto
 
Dag zusssieeeee!!!! *O*

Enne, Maarten, heb je nog een linkje van dat topic? dan ga ikdaar ook even meelezen.. want het ging dus echt niet makkelijk ofzo he?! Mij lukt het echt niet zonder hulp, Roy heeft t niet geprobeerd zonder hulp maar keek wel vreemd.

FnS, Acura en Pedrro :W

ik heb die van mij er alleen onder binnen een minuut
 
Trouwens Sas, met je kip kerrie en rijst....Klinkt beter dan wat ik hier vanavond heb gemaakt; Chili con Carne. Had ik al jaren niet meer op en had ik zo'n trek in. Nou, ik ben er weer voor de komende vijf jaar klaar mee... Mèn, wat heb ik een vol en opgeblazen gevoel. :r Zal wel door die bonen en uien komen :X _O-
_O- ook lekker hoor some chili... :9 nee mijn ma had voor de hele fam. weer staan koken...doet ze elk jaar, doen wij trouwens altijd op verjaardag..automatisch meeeten...

dus nu was het weer home made kip&kerrie en rijst, gebakken banaan, gebakken annanas (wat een woord) en salade... en dat is gewoon zo lekker hoe mijn ma dat klaar maakt... dan zitten we niet te eten maar te schranzen met de fam...

de taarten waren ook helemaal oké..ik heb twee zusjes die zijn banketbakkers en werken ook in de pattiserie...dus aan taarten en gebak en chocoladedingenfrutsels ook geen gebrek..stond er vanmiddag in 1 x weer zo'n chocoladefontein op tafel met van alles en nog wat...tjonge poeh poeh...allee laat ik er maar weer over zwijgen, het was weer een feestje...

enne om het motorgerelateerd te houden...ik zal toch heel wat km's op de motor moeten rijden om de kcal weer te verbranden..... :P oh nee dat is met de trapfiets _O-
 
Dag zusssieeeee!!!! *O*

Enne, Maarten, heb je nog een linkje van dat topic? dan ga ikdaar ook even meelezen.. want het ging dus echt niet makkelijk ofzo he?! Mij lukt het echt niet zonder hulp, Roy heeft t niet geprobeerd zonder hulp maar keek wel vreemd.

FnS, Acura en Pedrro :W
:j *O*
 
ben trouwens wel nuttig bezig geweest,dit weekend :)
heb een seatcowl erop gezet(let niet op de kleur :o is alleen even om te passen :+ )

en de taartschep verwijderd(knippers zijn nu ingebouwd *O* )


nou nog een keer een undertail en een mooie uitlaatsteun,en dan kunnen de duosteps er ook af *O*
 
ben trouwens wel nuttig bezig geweest,dit weekend :)
heb een seatcowl erop gezet(let niet op de kleur :o is alleen even om te passen :+ )
[~[url="http://img368.imageshack.us/img368/1791/pict3205ss8.jpg"]afbeelding~][/URL]
en de taartschep verwijderd(knippers zijn nu ingebouwd *O* )
[~[url="http://img110.imageshack.us/img110/5892/pict3210pyo4.jpg"]afbeelding~][/URL]

nou nog een keer een undertail en een mooie uitlaatsteun,en dan kunnen de duosteps er ook af *O*
netjes maarten...super , ziet er goed uit })
 
Hmmm ziet er mooi uit Maarten!

Ik ben gisteren nog even naar die seatcowl wezen kijken voor mijn motor. maar dat is geen handig ding. HIji kan namelijk niet als klepje open, maar heeft 2 pennen die dan van onderen met een vlindermoer los en vast geschroefd moeten worden.
Kortom: ik ben dan mijn opbergvakje kwijt, en als ik er wat in stop zit dat niet op slot en kan ik er niet makkelijk snel bij... dus heb em nog maar even daargelaten.
Denk niet dat dat het gaat worden. Of iemand moet heel handig dat ding verbouwen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan