Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allen :W.

Ik doet ff nie meer leze en dan is het topic ineens vol. Maar deze hebben we ook weer gevonden.

@ rogerno: komt echt wel goed. Als de mannen eraan gaan 'klussen' doet ie het zo weer... Niet meer huilen.

:W :W :W :W :W

ff spammen met smiley's.. Dit zijn de einge die ik uit mij hoofd weet. (das weer het nadeel van de mobi pagina)
 
welke is het dan, die rood/zwarte of ook die tricolor maar dan 2009 uitvoering?
rood/zwarte

ik zou die wel in de echte tri-colore willen maar die bestaat niet ( geen gouden velgen enz enz )

Ik vind m in deze kleurstelling wel gaaf (voor een 600 dan he ;) )
http://www.honda.nl/specials/360degree/cbr600rr_09_std/nl/

@ Roy - Dat detectiesetje is dan alleen nog maar om het lek op te sporen met UV lampie en smurrie die oplicht....Maar lassen is wel de meest ideale oplossing, dan kun je m ook met een gerust hart verkopen/inruilen.... O-) :Y

@ Erikje - zal mijn koekblik-monteur eens vragen of ie een goeie Alu-lasser weet....Anders heb ik nog wel een adresje dat ook wel eens ergens een goeie handy-man weet te zitten (Nee Rick, niet DIE Handy-Man :z )
 
Ik vind m in deze kleurstelling wel gaaf (voor een 600 dan he ;) )
http://www.honda.nl/specials/360degree/cbr600rr_09_std/nl/

@ Roy - Dat detectiesetje is dan alleen nog maar om het lek op te sporen met UV lampie en smurrie die oplicht....Maar lassen is wel de meest ideale oplossing, dan kun je m ook met een gerust hart verkopen/inruilen.... O-) :Y

@ Erikje - zal mijn koekblik-monteur eens vragen of ie een goeie Alu-lasser weet....Anders heb ik nog wel een adresje dat ook wel eens ergens een goeie handy-man weet te zitten (Nee Rick, niet DIE Handy-Man :z )

Ahum _O-

Ik zal van het weekend ook wel even wat lassers bellen, misschien kunnen ze ook wat voor hem betekenen.
 
ik ga naar mijn bedje, morgen weer om 6:30 op, 1 dagje werken en dan VAKANTIE *O*
Nu mag Maarten effe achter laptoppie :+

Dat is opzich wel een goeie :Y

Morgen ook weer vroeg op, moet ook nog even naar een vergadering. Gezellig met de financiële directie van BP zitten :Z
 
Ik vind m in deze kleurstelling wel gaaf (voor een 600 dan he ;) )
http://www.honda.nl/specials/360degree/cbr600rr_09_std/nl/

@ Roy - Dat detectiesetje is dan alleen nog maar om het lek op te sporen met UV lampie en smurrie die oplicht....Maar lassen is wel de meest ideale oplossing, dan kun je m ook met een gerust hart verkopen/inruilen.... O-) :Y

@ Erikje - zal mijn koekblik-monteur eens vragen of ie een goeie Alu-lasser weet....Anders heb ik nog wel een adresje dat ook wel eens ergens een goeie handy-man weet te zitten (Nee Rick, niet DIE Handy-Man :z )


Gaat helemaal goed komen dan, blok d'r van onder, ff opschonen lassen en weer in elkaar :)

Haynes manual van de 954 heb ik dus komt helemaal goed
 
En nu ga ik naar huis, morgen vrijgenomen....

Kan ik mooi de kwaak in elkaar zetten, goeie thermostaatje is binnen....
 


En nu is het afgelopen!!!!

full

full

full
 
@rogerno: oke, niet meer boos of gefrustreerd raken. Je rijdt straks weer op je blade en dan wil je die 600rr niet meer..

Ik ga ook slaapies doen. De wekker gaat weer om 5.15 uur.. (geen tijd hoor, om op te staan).

LateRR :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan