Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
we hebben weer 100 pagina's om vol te lullen *O* *O* *O*

edit: net te laat... 99 pagina's dus ;)
 
Laatst bewerkt:
:W :W


full
 
Nieuw deeltje! *O*

Had onderstaande nog net op de valreep in het vorige deeltje gepost, maar voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, ook nog maar ff hier spammen :P

Heren ik verkoop mijn motor! :Y Mocht er hier iemand interesse hebben, of iemand kennen die op zoek is naar een topbike die helemaal af is dan hoor ik het wel.

Staat nu op Marktplaats;

klik

en hier op het motor forum;

klik

Liep al een tijdje er over te dubben, en heb er goed over nagedacht.. want tis natuurlijk wel een beetje slikken, maar de kogel is door de kerk!
Heb er geen haast mee, dus zal er af toe nog wel gebruik van maken ;)
De reden dat ik hem verkoop is heel simpel.. er is de laatste tijd bij ons in de regio een ware 'heksen' jacht op motorrijders geopend door onze vrienden van de politie |(

klik

Ben zelf vorig jaar een paar keer aangehouden en ook een forse boete gehad waar je niet vrolijk van wordt...
Vorige week nog kon een goede vriend van mij 1.400 pleuro's aftikken, en de afgelopen weken ken ik zeker 5 motorrijders die ook hun roze papiertje kwijt zijn geraakt. Nou hou ikzelf ook van lekker door rijden, maar op deze manier is voor mij de lol er wel een eind van af. Achter elk 'diekje' ligt wel een agent met zo'n laser ding...
Op deze manier zit ik gewoon niet meer lekker op de motor, en gaat het plezier alleen maar over in frustratie. Dus heb besloten om hem dan maar lekker weg te doen, en iets van een supermotard of zo aan te schaffen. Wat weet ik nog niet, moet me nog orienteren.
Denk dat ik me daar i.i.g. iets meer mee in de hand kan houden... ;)

Dus als er liefhebbers zijn :P of je kent iemand, dan hoor ik het wel :)

IMG_7164_1.jpg

orgineel_rechts.jpg

IMG_7171_1.jpg

IMG_7167_1.jpg
 
EN, zoals beloofd (O-)) een paar ploatjes van gisteren:

full

(de voorgevel met op het dak de dakopstanden die smiddags zijn geplaatst)
 
dan maar ff een vraagje in ut nieuwe deeltje: hebben jullie er ook zo'n last van van dat aan/uit effect als je rustig door een dorpje of zo rijd?????
ik had al wat gelezen over een pc of rb maar heeft dit ook nut als je geen vervangings uitlaat,luchtfilter etc. hebt????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan