Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 62

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk uitzicht, is weer eens wat anders......... ;)
full
 
Wat een heerlijk weer om een ritje te maken vandaag. Hopelijk heeft Brander hetzelfde weer in Duitsland zodat daar flink door gereden kan worden 8-)
Vandaag 400km erbij :] Ik zit al bijna aan de 3.000km dit jaar met de Blade :+
 
Vandaag 400km erbij :] Ik zit al bijna aan de 3.000km dit jaar met de Blade :+


Zeer lekker motorweer vandaag, zelf ook weer een mooi ritje gedaan. Op advies van Marcel een route voor de Zumo van internet geplukt. Voor het eerst sinds lange tijd weer lekker gereden in Nederland. :] *O* :Y
 
Leuk filmpje hoor :) geluid is idd een drama..

Meerdere personen met deze camera melden dezelfde geluidsproblemen. Sommigen hebben hem uit elkaar geschroefd en iets met de mic gedaan...kom ik nog niet aan toe. misschien later nog eens doen
 
Leuk filmpje, maar zo te zien gemonteerd op het onafgeveerde gedeelte? Kan de camera daar op de lange duur wel tegen?

Ja klopt...kon geen andere plek vinden om het zo laag te maken. Hij zit nu vast de twee bouten van het voorspatbord, die twee die onder elkaar zitten (heb volgend weekend wel foto's) Je ziet dat het beeld af en toe ook erg trillerig is :X
Lange duur moeten we maar afwachten...meestentijds zal ik de camera toch op de steun met de stuurdemper gebruiken
 
Meerdere personen met deze camera melden dezelfde geluidsproblemen. Sommigen hebben hem uit elkaar geschroefd en iets met de mic gedaan...kom ik nog niet aan toe. misschien later nog eens doen

de meesten hebben er de bestaande mic afgehaald, en een stekker opgemaakt naar een externe mic.

maar dan is t wel :W naar je garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan