Het Honda CBR600F/FS deeltje 27 "De dwergen editie"

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede avond allen :W

vanmorgen dus bij ten kate geweest, geweldig grote winkel, grote kledingwinkel en grote werkplaats, maar waar ik voor kwam eigelijk viel een beetje tegen.

had wel verwacht dat ze nog race onderdelen voor de FS hadden liggen maar dat viel aardig tegen geeneens heelplates voor de ten kate remschakelset, maar goed leuk om het daar een keer gezien te hebben :)
 
hey guys,

vandaag naar termaat geweest, heb nu een dainise pak op het oog en een arai helm.
Krijg bij termaat 10% korting is dat een goede deal, of weten jullie elders waar je het beter kan krijgen?
 
hey guys,

vandaag naar termaat geweest, heb nu een dainise pak op het oog en een arai helm.
Krijg bij termaat 10% korting is dat een goede deal, of weten jullie elders waar je het beter kan krijgen?
Das best okee toch?
Zou zo gauw niet weten waar je nog meer korting kan krijgen
Alhoewel veel zaken aan t eind van het seizoen wel vaak korting geven
 
hey guys,

vandaag naar termaat geweest, heb nu een dainise pak op het oog en een arai helm.
Krijg bij termaat 10% korting is dat een goede deal, of weten jullie elders waar je het beter kan krijgen?
Beter wacht je tot eind januari, begin februari op de motorbeurs, dan kan je nog wel eens een hele goede deal doen, veel kortingen dan :)
 
Beter wacht je tot eind januari, begin februari op de motorbeurs, dan kan je nog wel eens een hele goede deal doen, veel kortingen dan :)

meer dan 10%
en dan moet ik een winkel vinden die arai en danise levert om de meeste korting te krijgen denk ik :?
 
meer dan 10%
en dan moet ik een winkel vinden die arai en danise levert om de meeste korting te krijgen denk ik :?
Meer dan 10% :Y
Staan zo vreselijk veel kramen van motorzaken
Weet zeker dat er wat tussen zit
En t hoeft toch ook niet bij dezelfde zaak vandaan te komen?
 
meer dan 10%
en dan moet ik een winkel vinden die arai en danise levert om de meeste korting te krijgen denk ik :?
jep, meer dan 10% en dan vinden zal niet zo lastig zijn hoor, er is zo veel keuze daar! en je hebt gelijk een leuk dagje motor kijken *D
 
:N was gestoken door een werkbij en heb mijn badkamer schoongemaakt... had ik beter morgen kunnen doen en vandaag rijden, want t wordt klote weer morgen

geen goeie keuze :/
Is ook een grote badkamer he :+
Maare we wachten morgen wel ff
Zodra t goed weer is gaan we weer ;)
 
Vandaag lekker weer 160km gereden :)

Nieuwe banden voelen goed aan (denk dat ze nu ook wel ingereden zijn)
Ze hebben (nog) niet alle schade gerepareerd. Heb nu alleen ze grote beurt + nieuwe banden en de spiegel laten doen. Kuipwerk loopt heel erg op kwa kosten en wacht ik liever mee tot ik het geld van de verzekering heb ontvangen. Ik kan nu in iedergeval weer rijden (al is het met wat krasjes op de rechter kuip)
 
Vandaag lekker weer 160km gereden :)

Nieuwe banden voelen goed aan (denk dat ze nu ook wel ingereden zijn)
Ze hebben (nog) niet alle schade gerepareerd. Heb nu alleen ze grote beurt + nieuwe banden en de spiegel laten doen. Kuipwerk loopt heel erg op kwa kosten en wacht ik liever mee tot ik het geld van de verzekering heb ontvangen. Ik kan nu in iedergeval weer rijden (al is het met wat krasjes op de rechter kuip)
Krasjes geven niet
Is tie alleen maar gestroomlijnder ;) ;)
Maare bandjes zullen idd wel ingereden zijn
Alsnog pas wel een beetje op hoor vooral als je een beetje plat gaat dan kan dr nog wellis zooi zitten
Maar wel fijn dat je weer kan knallen *O*
 
HEe deeltje 27 alweer! :W

Ik ben vnaaf in harders plaza te vinden, chuckie komt :P , maargoed die man met zn dushi muziek komt tegenwoordig overal :P . Ik wens iedereen een fijne avond!
 
_O- _O- _O-

Probeer anders ns op dushi muziek :+
:N
Bedoelde u: "discomuziek"



en een beetje :Y

Minder leuk: Erachter komen dat er geen ijs meer is, regen, skeeleren, muggen, een poging doen tot snowboarden en keihard onderuit gaan, fietsen in de sneeuw, lelijke dushimuziek en na de vakantie heeerlijk bruin zijn en vervolgens doodleuk vervellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan