Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind die van Tim mooier die vergrendelt zichzelf tenminste nog. Deze doet dat niet. :?
Nope, gewoon draaien klaar. Maarja, ik heb er dan ook niet voor betaald wat Tim er voor betaald heeft :P En daar wil ik best effe voor draaien :+
 
Laatst bewerkt:
Nope, gewoon draaien klaar. Maarja, ik heb er dan ook niet voor betaald wat Tim er voor betaald heeft :P En daar wil ik best effe voor draaien :+
Ok naja, dat draaien lijkt me ook niet zo'n probleem alleen dan ie niet vergrendelt is minder. :P
 
Ok naja, dat draaien lijkt me ook niet zo'n probleem alleen dan ie niet vergrendelt is minder. :P
True, maar je kan 'em vet strak draaien hoor met de hand en je krijgt 'em echt niet meer los met de hand :+ Dus ik ga effe een hulpstuk maken waarmee ik 'em makkelijker los en vast kan draaien :) En je haalt 'em toch na elke sessie weer los/vast, dus je checkt 'em continu, en in 1 sessie zie ik 'em echt niet losdraaien. Desnoods borg ik 'em :P
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws!

De aanhanger is klaar, en wordt vandaag door het RDW gekeurd!
Volgende week zaterdag is het kenteken dan binnen en gaan we 'm ophalen *O*

Hij gaat dan direct naar HZ Paint, om er een dakluik en een zijdeur in te maken, alles eraf te slopen en te schuren. Hopelijk gaat dat allemaal een beetje voorspoedig zodat ik er niet al teveel vrije dagen en zaterdagen aan hoef op te offeren. Moet wel weer gelijk een retegave rally voor opgeven de 8ste...

Na het spuiten laten we 'm een weekje uitharden voordat we de stickers erop gaan plakken.

Waarschijnlijk volgende week nog een avondje klussen aan de motorsteun en tyredowns zodat die ook op tijd klaar zijn.
 
Goed nieuws!

De aanhanger is klaar, en wordt vandaag door het RDW gekeurd!
Volgende week zaterdag is het kenteken dan binnen en gaan we 'm ophalen *O*

Hij gaat dan direct naar HZ Paint, om er een dakluik en een zijdeur in te maken, alles eraf te slopen en te schuren. Hopelijk gaat dat allemaal een beetje voorspoedig zodat ik er niet al teveel vrije dagen en zaterdagen aan hoef op te offeren. Moet wel weer gelijk een retegave rally voor opgeven de 8ste...

Na het spuiten laten we 'm een weekje uitharden voordat we de stickers erop gaan plakken.

Waarschijnlijk volgende week nog een avondje klussen aan de motorsteun en tyredowns zodat die ook op tijd klaar zijn.
Als ie klaar is wel even piccies posten he ;)
 
Zelf het huishouden doen brengt echt de beste ideeen naar boven.

ik ga vanavond de laatste delen van me kuipen spuiten alleen moet ik daarvoor heel veel afplakken.

dat kan je natuurlijk doen met speciaal afplakpapier, maar dat heb ik niet, logischerwijs pak je dan kranten. Alleen leek me dat nou weer te veel werk.

DUS, wat doe je dan.

je pakt een rol huishoudfolie en wikkelt die paar keer om de kuipen heen! *O*

ps. geen magnetronfolie gebruiken, want die heeft gaatjes :P :P

full
 
Zelf het huishouden doen brengt echt de beste ideeen naar boven.

ik ga vanavond de laatste delen van me kuipen spuiten alleen moet ik daarvoor heel veel afplakken.

dat kan je natuurlijk doen met speciaal afplakpapier, maar dat heb ik niet, logischerwijs pak je dan kranten. Alleen leek me dat nou weer te veel werk.

DUS, wat doe je dan.

je pakt een rol huishoudfolie en wikkelt die paar keer om de kuipen heen! *O*

ps. geen magnetronfolie gebruiken, want die heeft gaatjes :P :P

[afbeelding]
Hoop voor je dat dat spul niet reageert met de verdunner e.d in de lak. :X
 
Je wilt niet weten wat zo'n ding compleet ingericht kost :X
Heb gelukkig een sponsor die de BTW voor z'n rekening neemt en een leuke korting van de aanhangerbouwer, anders had ik echt geen nieuwe laten maken!

ik was wat wezen kijken op MP voor een 2dehandsje. alleen die afmetingen zijn wat kut van die goedkopere, hoogtes van 1,25m en dat past netwel netniet zegmaar, afgezien daarvan is het ooknogeens heel kut je bike vast zetten

hoogte van minimaal 1.60 is wel nodig denk ik. maar hoger kan ie niet meer in de schuur :P :+
 
Goed nieuws!

De aanhanger is klaar, en wordt vandaag door het RDW gekeurd!
Volgende week zaterdag is het kenteken dan binnen en gaan we 'm ophalen *O*

Hij gaat dan direct naar HZ Paint, om er een dakluik en een zijdeur in te maken, alles eraf te slopen en te schuren. Hopelijk gaat dat allemaal een beetje voorspoedig zodat ik er niet al teveel vrije dagen en zaterdagen aan hoef op te offeren. Moet wel weer gelijk een retegave rally voor opgeven de 8ste...

Na het spuiten laten we 'm een weekje uitharden voordat we de stickers erop gaan plakken.

Waarschijnlijk volgende week nog een avondje klussen aan de motorsteun en tyredowns zodat die ook op tijd klaar zijn.
Goed nieuws man!! Lekker!
 
Zelf het huishouden doen brengt echt de beste ideeen naar boven.

ik ga vanavond de laatste delen van me kuipen spuiten alleen moet ik daarvoor heel veel afplakken.

dat kan je natuurlijk doen met speciaal afplakpapier, maar dat heb ik niet, logischerwijs pak je dan kranten. Alleen leek me dat nou weer te veel werk.

DUS, wat doe je dan.

je pakt een rol huishoudfolie en wikkelt die paar keer om de kuipen heen! *O*

ps. geen magnetronfolie gebruiken, want die heeft gaatjes :P :P

[afbeelding]
Onze bikes staan straks echt gaaf naast elkaar :Y


Sneak preview 8-)


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan