Gieliovd
MF veteraan
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn NX250.
Als het benzinekraantje in de ON-stand staat komt er weinig benzine uit het kraantje, druppelsgewijs. Als kraantje in de reserve-stand staat, dan komt er genoeg uit want draait de NX heel goed.
Filtertje van de ON stand aanzuiging dichtgeslibt. Kraantje is niet kapot denk ik hoor, maar gewoon de aanzuiging. Het verschil ON en RES zit hem in de plaats waar hij het opzuigt uit de tank.
Is dit eenvoudig op te lossen? Kraantje kapot?
Iemand een oplossing aub? Kan ik het kraantje in deze reserve-stand laten staan? Of is die reserve aan aparte tank in de tank?
Je kan hem best in ze reserve laten staan, alleen dan rij je hem dus ook echt LEEG en heb je geen reserve meer. Wedden dat je een paar keer zonder komt te staan?
En dan nog iets. Als ik gas geef, dan ratelt er iets in motor. De motor rijdt verder goed, heeft genoeg vermogen. Wat kan dat geratel dan zijn? Kettingspanner?
Ja, dat weet ik niet. Lijkt me niet gezond.
Dank voor de antwoorden,
Gerrit
Ik heb een probleem met mijn NX250.
Als het benzinekraantje in de ON-stand staat komt er weinig benzine uit het kraantje, druppelsgewijs. Als kraantje in de reserve-stand staat, dan komt er genoeg uit want draait de NX heel goed.
Filtertje van de ON stand aanzuiging dichtgeslibt. Kraantje is niet kapot denk ik hoor, maar gewoon de aanzuiging. Het verschil ON en RES zit hem in de plaats waar hij het opzuigt uit de tank.
Is dit eenvoudig op te lossen? Kraantje kapot?
Iemand een oplossing aub? Kan ik het kraantje in deze reserve-stand laten staan? Of is die reserve aan aparte tank in de tank?
Je kan hem best in ze reserve laten staan, alleen dan rij je hem dus ook echt LEEG en heb je geen reserve meer. Wedden dat je een paar keer zonder komt te staan?
En dan nog iets. Als ik gas geef, dan ratelt er iets in motor. De motor rijdt verder goed, heeft genoeg vermogen. Wat kan dat geratel dan zijn? Kettingspanner?
Ja, dat weet ik niet. Lijkt me niet gezond.
Dank voor de antwoorden,
Gerrit