Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

En nu ben ik de trotse eigenaar van de Hawk. :)

Nog wel even stil gestaan op de snelweg, de range is wat minder dan ik gewend ben en het lukte maar niet om hem zo rijdend op reserve te zetten. :9
LROMMHz.jpg
 
En nu ben ik de trotse eigenaar van de Hawk. :)

Nog wel even stil gestaan op de snelweg, de range is wat minder dan ik gewend ben en het lukte maar niet om hem zo rijdend op reserve te zetten. :9
[afbeelding]

Veel plezier er van. Ik dacht laat het daarom nog even zien waar de reserve zit maar inderdaad kan soms lastig zijn de eerste keer vlug even de kraan om te zetten. Rond 90mijl moest hij op reserve denk ik?
 
gefeliciteerd, strakke bak!
Dankje. :)
En nu ben ik de trotse eigenaar van de Hawk. :)

Nog wel even stil gestaan op de snelweg, de range is wat minder dan ik gewend ben en het lukte maar niet om hem zo rijdend op reserve te zetten. :9
[afbeelding]

Veel plezier er van. Ik dacht laat het daarom nog even zien waar de reserve zit maar inderdaad kan soms lastig zijn de eerste keer vlug even de kraan om te zetten. Rond 90mijl moest hij op reserve denk ik?
Was rond de 100/110 mijl geloof ik, had ook nog binnenhandschoenen aan gedaan dus voelde niet echt veel. :9

Verder echt een leuke funbike, m'n broer heeft er ook nog een ritje op gedaan. Vond het ook een heel leuk ding. Straks wil hij ook nog een Hawk. :+


Weet iemand trouwens ook of deze Rammount ook past op de Hawk? Wil graag mijn Tomtom op de Hawk zetten maar dat gaat niet de standaard geleverde klem..
 
Ik heb een rammount genomen waar alleen een gat voor een 6mm boutje in zit en gemonteerd op de rechter bevestiging van mijn tellersets. Daar zit hij niet in de weg en mijn zumo zit dan alleen half voor de toerenteller.

Psies. Ik heb binnenkort een hawk in de aanbieding. Niet zo mooi maar ook niet zo duur. Wel volledig onderhoud gedaan.
 
Ik heb zaterdag in omgeving 020 nog ff ritje gedaan met mannetje of 30 :]
Terugweg was wel frisjes maar wel droog gebleven
 
Heb hem besteld, dat de Tomtom voor de klokken zit vind ik niet zo erg. Was bij de Fazer ook al zo. :)
 
Dankje. :)Was rond de 100/110 mijl geloof ik, had ook nog binnenhandschoenen aan gedaan dus voelde niet echt veel. :9

Verder echt een leuke funbike, m'n broer heeft er ook nog een ritje op gedaan. Vond het ook een heel leuk ding. Straks wil hij ook nog een Hawk. :+


Weet iemand trouwens ook of deze Rammount ook past op de Hawk? Wil graag mijn Tomtom op de Hawk zetten maar dat gaat niet de standaard geleverde klem..

Ja er is niemand die het geen leuk ding vind denk ik. Ja 110mile kan ook zeker met lange snelwegrit, nog best zuinig gezien de veel grotere sproeier die erin zit.

Een maat van me heeft ook nog een hawk gt, welke bandenmaat heb ik er ook alweer onder laten zetten? Hij wil ook zijn banden vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Ja er is niemand die het geen leuk ding vind denk ik. Ja 110mile kan ook zeker met lange snelwegrit, nog best zuinig gezien de veel grotere sproeier die erin zit.

Een maat van me heeft ook nog een hawk gt, welke bandenmaat heb ik er ook alweer onder laten zetten? Hij wil ook zijn banden vervangen.
1 op 19 ongeveer, inderdaad wel zuinig ja. Heb wel de eerste 100km rustig achter mijn broer gereden gezien ik daar nog niet zo bekend was, daarna wel aardig doorgereden.

Voorband is een 110/70, achterband een 160/60 (Bridgestone S20). :)
 
Heeft er iemand nog een koplamp + beugels liggen voor een Revere (of een andere die er op past).
Ik wil m'n motor terugbouwen naar naked.
 
Terug
Bovenaan Onderaan