Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iwan je bent toch geen Zeeuw zeker ;( ;( ;( . Even voor jou ter info, hier in Kaatsheuvel hebben we een Shell tankstation met V power en gratis lucht _O- _O- _O- Dus op naar Kaatsheuvel en we gaan ook niet naar de bovenmeester :N :N :N .
Groet Jan :W
 
Ik hoop het. Volgende week ga ik toch de reis maken en kijken.
Hopelijk is ie helemaal oke en kan ik m gelijk meenemen.
Met een beetje geluk kan je 26 mei ook mee naar Alpen :] :] :] . Deze middag nog even naar Wim Bax :] :] :] Hij gaat waarschijnlijk ook mee naar Alphen.
Groet Jan :W
 
Vandaag heb ik mijn motor ingeruild voor een andere motor. Maar.... het is ook weer dezelfde. Via marktplaats had ik deze gevonden, een W650 uit 1999. Dus zelfde bouwjaar en kleur, maar met slechts 19000 km op de klok. Ziet er uit om door een ringetje te halen en rijdt net zo goed als de mijne.
Met koffers en een windscherm. Weet nog niet of ik die ga gebruiken of ze er af haal. Ga dat even aankijken. Moest hem wel ophalen achter Zwolle, dus niet om de hoek, maar het was prachtig motorrijweer, dus ik heb genoten. Vandaag in totaal dus zo ongeveer 340 km gereden.

:]

Ben ook meteen weer helemaal van mijn “angst” voor motorrijden en vallen *O*
Met een beetje geluk kunnen jullie hem 26 mei bewonderen.

Groet, :W

Karel
full
 
Vandaag heb ik mijn motor ingeruild voor een andere motor. Maar.... het is ook weer dezelfde. Via marktplaats had ik deze gevonden, een W650 uit 1999. Dus zelfde bouwjaar en kleur, maar met slechts 19000 km op de klok. Ziet er uit om door een ringetje te halen en rijdt net zo goed als de mijne.
Met koffers en een windscherm. Weet nog niet of ik die ga gebruiken of ze er af haal. Ga dat even aankijken. Moest hem wel ophalen achter Zwolle, dus niet om de hoek, maar het was prachtig motorrijweer, dus ik heb genoten. Vandaag in totaal dus zo ongeveer 340 km gereden.

:]

Ben ook meteen weer helemaal van mijn “angst” voor motorrijden en vallen *O*
Met een beetje geluk kunnen jullie hem 26 mei bewonderen.

Groet, :W

Karel[afbeelding]

Nou Karel gefeliciteerd *O* *O* *O* het is sprekend als die van mij :Y zeker familie _O- _O-
Zou leuk zijn als je kwam 26ste :t *O* :]

Groeten Iwan
 
Vandaag heb ik mijn motor ingeruild voor een andere motor. Maar.... het is ook weer dezelfde. Via marktplaats had ik deze gevonden, een W650 uit 1999. Dus zelfde bouwjaar en kleur, maar met slechts 19000 km op de klok. Ziet er uit om door een ringetje te halen en rijdt net zo goed als de mijne.
Met koffers en een windscherm. Weet nog niet of ik die ga gebruiken of ze er af haal. Ga dat even aankijken. Moest hem wel ophalen achter Zwolle, dus niet om de hoek, maar het was prachtig motorrijweer, dus ik heb genoten. Vandaag in totaal dus zo ongeveer 340 km gereden.

:]

Ben ook meteen weer helemaal van mijn “angst” voor motorrijden en vallen *O*
Met een beetje geluk kunnen jullie hem 26 mei bewonderen.

Groet, :W

Karel[afbeelding]
Wat vertel je mij nu. :? :? :? Hoeveel kilometer had jou motor dan op de klok staan? Ja en over die accessoires, ze zijn wel handig maar zo,n scherm vindt ik spuug lelijk ;( ;( ;( maar wel heel comfortabel. En die koffers zijn soms handig maar meestal onnodig groot. We hebben speciaal voor jou de datum gewijzigd dus wij gaan er wel van uit dat je er bij bent op 26 mei. Goed dat je weer een beetje over je angst :] |( :] |( heen begint te raken.
Groet Jan :W
 
Vandaag mijn W-tje vertroeteld. Vanmorgen helemaal gepoetst. Man, man wat zag dat achterwiel er uit. Al het kettingvet wat ik drie maanden geleden op de ketting heb gespoten zat nu op mijn achterwiel en aan de voorzijde was een compleet insecten kerkhof aangelegd. Maar na een paar uurtjes poetsen blinkt *D *D *D alles weer als vanouds. Vanmiddag nog even de olie en het filter vervangen dus wij kunnen er weer tegen :t :t :t laat dat mooie weer maar komen 8-) 8-) 8-) .
Groet Jan :W
 
Vandaag heb ik mijn motor ingeruild voor een andere motor. Maar.... het is ook weer dezelfde. Via marktplaats had ik deze gevonden, een W650 uit 1999. Dus zelfde bouwjaar en kleur, maar met slechts 19000 km op de klok. Ziet er uit om door een ringetje te halen en rijdt net zo goed als de mijne.
Met koffers en een windscherm. Weet nog niet of ik die ga gebruiken of ze er af haal. Ga dat even aankijken. Moest hem wel ophalen achter Zwolle, dus niet om de hoek, maar het was prachtig motorrijweer, dus ik heb genoten. Vandaag in totaal dus zo ongeveer 340 km gereden.

:]

Ben ook meteen weer helemaal van mijn “angst” voor motorrijden en vallen *O*
Met een beetje geluk kunnen jullie hem 26 mei bewonderen.

Groet, :W

Karel[afbeelding]
Zie er goed uit Karel, scherm rijd wel relaxed is mijn ervaring.
 
Inderdaad is zo’n windscherm wel comfortabel, verminderd met name de druk op je bovenlichaam vind ik ( en koffers zijn ook heel handig), maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje afbreuk doen aan de fraaie lijnen van de W650. Ik ben er nog niet uit wat ik er op de lange termijn mee doe.

Geniet van het mooie motorweer,

Groet,

Karel
 
Inderdaad is zo’n windscherm wel comfortabel, verminderd met name de druk op je bovenlichaam vind ik ( en koffers zijn ook heel handig), maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje afbreuk doen aan de fraaie lijnen van de W650. Ik ben er nog niet uit wat ik er op de lange termijn mee doe.

Geniet van het mooie motorweer,

Groet,

Karel

Hoi Karel,

De koffers zijn handig als je een meerdaagse :] :] :] trip maakt, en voor een poldertochtjes gewoon afhalen en een rugtasje voor de hapje en de drankje voor onderweg *O* *O* *O* meenemen :Y :t
 
Hoi Jongens :Y

Ik sa op de punt om mijn GPS Zumo 500 te gaan vervangen voor een TomTom Rider 450, nu mooi afgeprijsd :Y *O*
TomTom Rider 450

Wie heeft ervaring met deze gps???

Groeten Iwan

Hoi Ivan, ik heb twee jaar geleden de Tomtom rider 40 gekocht die was toen net uit. Bevalt mij prima, optie om kronkelroutes te plannen is goed. En echt top is tomtom traffic zeer Up to date verkeersinformatie.
Je kan ook allerlei routes maken en implanteren via My route, maar dat gebruik ik zelf niet.
Verder zitten er allerlei toeters en bellen in de tomtom maar dat zal bij zumo niet anders zijn.
 
En hebben jullie een prettige dag gehad bij je baas jongens? :Z :Z :Z Ik heb vandaag een kleine 120 km door het Brabantse land geploetert :] :] :] maar ik offer me graag op hoor *D *D *D . Het was wel frisjes :o :o .
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan