Het opvallende HD-choppers-topic


Nou, kom op Bral!!!!!'Ik zie nog steeds nix.


Interne 'Laat Ze In Hun Waarde-modus': " 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10......Bral kan er nix aan doen...... Bral heeft er meer verstand van als jij......... Het ligt niet aan het feit dat jij niet kan inloggen op dat forum waar die foto's vandaan moeten komen...........1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.......
428.gif
 
Hadden we deze al eens gezien? Ik vinnum top, ga steeds meer voor de minimal-look...

full
 
Nee,maar je moet dan wel weer zorgen vooreen externe olievoorziening van achterste inlaatgebeuren en voorste cilindergebeuren.een heel gebeuren dus. :?
 
Da wis ik niet.Dacht dat dit het handelsmerk van kruger was.


In de jaren 70 werd dit al veel gedaan.

Wilde het ook doen maar heb besloten om hier nog even mee te wachten.
Dit omdat de kans op lekkage toch wel groot is!
 
Okay wat voor soort persoon zou DAAR nou mee rijden???????
Een ruige biker die een burgertrut aan het worden is, of een burgertrut die een beetje ruig wil zijn? *D Of een zeer praktische motorrijder die écht vrij wil zijn en niet afhankelijk van motelletjes wil zijn? Ehhh......*LOL* :P
 
Nothing runs like a Deere...

(Afbeelding)
John Deere, is inderdaad wel een beetje HaDee like merk, topduur en kan niets hebben, nee jongens, hier in Drenthe moeten we die patserbakken niet....een trekker moet het ,nog meer dan een motor, gewoon altijd doen.....viva de MF (en wie de ,overigens toevallig gelijkende, initialen herkent verraadt zichzelf, die is ook een boer :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan