Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd naar de foto's, gefeliciteerd ermee! ;)

Overigens, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het circuitrijden via motorsportlifestyle.nl? En niet zo specifiek, überhaupt ervaring met circuitrijden? :P
Kwam ze al tegen op de beurs, maar wil nu toch wel een dagje inplannen. Is een volle dag wat ik heb begrepen, met veel theorie en uiteindelijk 3x20 minuten over het circruit van Zandvoort rijden.

Geloof dat het sowieso een topdag is, en dat een motorrijder er veel aan kan hebben. Planning is 9 mei, met Hemelvaart, nu maar hopen op goed weer.

Ik ben er dan ook. :W
 
Ik heb net maar eens een knappe helm besteld. *D

Image.ashx
 
Cool! Van de week maar even inschrijven dan :) Ik ga samen met een maatje van me, die moest even wachten tot zijn salaris weer gestort werd, dus hopen dat er dan nog ingeschreven kan worden. Er zitten er maximaal 6 in een groep toch?

Zou wel kunnen, heb zelf nog geen ervaring met msl en zandvoort. ;)
Ik ga met een maatje van me, hij rijdt op een hornet 600.
 
Dan maar hopen dat er nog voldoende plek is! Er is nog geen wachtlijst, even afwachten tot dinsdag. Maat van me rijdt overigens een R6 uit '99 en wellicht gaat m'n neef ook nog mee. Rijdt een Superduke, ook niet verkeerd :')
 
Cool! Van de week maar even inschrijven dan :) Ik ga samen met een maatje van me, die moest even wachten tot zijn salaris weer gestort werd, dus hopen dat er dan nog ingeschreven kan worden. Er zitten er maximaal 6 in een groep toch?
Ik heb ze nog nooit zien rijden met meer dan 5 man. Theorie is fijn en de debriefing ook. Ze vertellen altijd specifiek aan je wat je kan verbeteren etc.
 
Hey mensen,

ik heb vandaag een Gsx-r 600 k5 gekocht. Ik heb hier een paar vraagjes over:
Zit hier een brandstof meter op, zodat je kunt hoeveel brandstof nog aanwezig is?
Hoe krijg je de seat cover eraf?
Is het normaal met dit weer dat hij na 45 min nog steeds tussen de 60 en 70 graden blijft?

Alvast bedankt voor jullie tips!
392822_363743220406567_1665660026_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,

ik heb vandaag een Gsx-r 600 k5 gekocht. Ik heb hier een paar vraagjes over:
Zit hier een brandstof meter op, zodat je kunt hoeveel brandstof nog aanwezig is?
Hoe krijg je de seat cover eraf?
Is het normaal met dit weer dat hij na 45 min nog steeds tussen de 60 en 70 graden blijft?

Alvast voor jullie tips!
[afbeelding]
Nee geen brandstof meter. Pomp opzoeken als tank lampje begint te branden.
Het is rond het vriespunt, wij op het circuit plakken bij hele koude dagen een stuk van de radiator af om de motor warm genoeg te kunnen krijgen en houden, dus dat hij niet warmer dan 70 graden word lijkt me aannemelijk. Laat hem in de garage anders eens een 10min./kwartier stationair lopen(zou wel een deur of raam open zetten :+ ), dan zou hij bedrijfstemperatuur wel moeten bereiken. De temperatuur die hij aangeeft is de temperstuur van je koelvloeistof, logisch dat die met dit ijskoude weer en met rijwind niet warm genoeg word. Seat cover als het goed is met je sleutel, ergens bij het kontje.
 
Laatst bewerkt:
@ gRRaafie bedankt je voor je bericht. Ik heb de Seat cover eraf kunnen krijgen. Ik had vanmiddag trouwens dat hij meerdere keren afsloeg nadat ik hem gestart het en in de versnelling zette, is dat normaal? Of doe ik gewoon iets verkeerds haha. Het is mijn eerste motor trouwens:)
 
@ gRRaafie bedankt je voor je bericht. Ik heb de Seat cover eraf kunnen krijgen. Ik had vanmiddag trouwens dat hij meerdere keren afsloeg nadat ik hem gestart het en in de versnelling zette, is dat normaal? Of doe ik gewoon iets verkeerds haha. Het is mijn eerste motor trouwens:)


Zou het kunnen dat de jiffy nog uit stond ;)

Zodra je hem in z'n 1 zet met de standaard uit gooit ie zichzelf uit
 
bedankt voor jullie reacties, echt snel:) heb er vanmiddag op gereden (brr koud) maar hij rijdt lekker. Heb er geen boekjes bij gekregen dus ik ben nu informatie aan het verzamelen haha.
 
88Bartje, gefeliciteerd met je bike.
Ziet er goed uit,val je op de weg wel op met deze kleur.
Hou de glimmende kant boven en alvast vele veilige kilometers toe gewenst.
 
Hey mensen,

ik heb vandaag een Gsx-r 600 k5 gekocht. Ik heb hier een paar vraagjes over:
Zit hier een brandstof meter op, zodat je kunt hoeveel brandstof nog aanwezig is?
Hoe krijg je de seat cover eraf?
Is het normaal met dit weer dat hij na 45 min nog steeds tussen de 60 en 70 graden blijft?

Alvast bedankt voor jullie tips!
[afbeelding]
Mooi hoor! zo een wilde ik eigenlijk ook maar had de centen er niet voor xD
 
Hi Mfers! ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen...
Mijn naam is Rinaldo, ik ben 24 jaar en ik kom uit Nijmegen.
Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een GSX-R 600 dus vandaar dat ik me hier even voor stel ;)

suzuki_gsxr_2.jpg
 
Is het misschien ook een handigheidje om na iedere tank beurt de dag teller op nul te zetten.
Als je normaal rijd verbruikt de 600 6 liter per 100km.
In de brandstof tank gaat 17 liter.
Kom je per tank beurt een stukje boven de 250 km uit.
Bij 200 km op de dag teller gaan tanken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan