Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ook erg benieuwd hoe de VRO1 je bevalt!!Mede naar aanleiding van de discussie hier heb ik vandaag de Dunlop Roadsmarts laten monteren. Ga volgend weekeind de VRO 1 cursus van de KNMV doen en de vorige bandjes liepen al op het eind. Het belooft komende week goed weer te worden dus gelegenheid genoeg om ze even in te rijden. Hou jullie op de hoogte van de ervaringen!
Zo leer je nog eens wat!!me too. Of ie ook aanloopt (of heeft gelopen) geloof ik eigenlijk niet. Heb wel eens gedacht dat het een combi van matige blokken en matige kwaliteit schijf is.
Achterrem doet nog steeds wat ik er van verwacht dus probleem is het niet.
Kromtrekken gebeurt idd alleen maar als je na hard remmen (hete schijf dus) de rem ingedrukt houdt bij stilstand. De schijf koelt dan op de plaats van de blokjes minder snel af dan de rest waardoor spanningsverschillen kunnen ontstaan. Hoe dunner de schijf hoe groter de kans op kromtrekken.
Mooi hoor.Zal ik die van mij er ook maar eens bij zetten?
Zal ik die van mij er ook maar eens bij zetten?
TDM 850 1992
Kleur zwart
Geslepen nokkenassen met los verstelbare tandwielen.
Arrias sportzuigers 858 CC moet nog groter
LSL stuur
Zelf gemaakte gear selector in het dashboard.
Dubbellicht met booskijkers.
Gaas in de zij panelen.
Corbin zadel.
Flatslide carburateurs
Ixill Extreem shorts color black uitlaten.
Alarmverlichting
Afgezaagd spatbord achter.
Osco smeersysteem
Blauwe klauwen met wave disks voor en cevlar blokken.
Achter band BT016 maatje groter
Voor BT021 maar die bevalt niet.
Achter schokker veranderd incl. veer
Voor Hagon progressieve veren
Uitgezaagde ruit ivm turbulentie
Speciale spiegels voor meer zicht met knippers.
Zal eerdaags even een verse foto nemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wellicht omdat Dickerdap zijn TDM verruild heeft voor een GS
Wel een hele mooie
Je staat erbij.Zal ik die van mij er ook maar eens bij zetten?
Mooi hoor.
Ik ben zelf niet zo van het pimpen (meer van het rijden), maar zo'n versnellingsindicator lijkt me erg handig/leuk. Ik heb er ooit 1 op mijn Varadero gehad en dat was toch wel erg makkelijk.
Vooral in de bergen, wanneer je hard op een haarspeld afkomt in een hogere versnelling.
Zal ik die van mij er ook maar eens bij zetten?
TDM 850 1992
enz.....
Dat hoef je hem niet te vertellenIk zou zeggen : zuinig zijn op deze TDM, Stoelmans
Hij is het waard!
Zal ik die van mij er ook maar eens bij zetten?
TDM 850 1992
Kleur zwart
Geslepen nokkenassen met los verstelbare tandwielen.
Arrias sportzuigers 858 CC moet nog groter
LSL stuur
Zelf gemaakte gear selector in het dashboard.
Dubbellicht met booskijkers.
Gaas in de zij panelen.
Corbin zadel.
Flatslide carburateurs
Ixill Extreem shorts color black uitlaten.
Alarmverlichting
Afgezaagd spatbord achter.
Osco smeersysteem
Blauwe klauwen met wave disks voor en cevlar blokken.
Achter band BT016 maatje groter
Voor BT021 maar die bevalt niet.
Achter schokker veranderd incl. veer
Voor Hagon progressieve veren
Uitgezaagde ruit ivm turbulentie
Speciale spiegels voor meer zicht met knippers.
~ Grappig trouwens, dan heb je de ZHZ rit bij mij in de groep meegereden! Met welke TDM was jij dan?
Nat waren we allemaal wel geloof ik@TDMprutserIk was die die half verzopen motorrijder op die natte grijze 3VD ergens voorin de groep
Fototje staat sinds gisteren in de OP
Ik ook, maar heb je nog nooit gespotHallo Type>>R, welkom! Mooie motor zo met die rimstriping en Lasers! Ik zal wel eens in de gaten houden of ik je tegenkom, ik rijd vrij vaak in die regio.
Het nadeel van een koekblik van de zaak... Dan gebruik je de motor niet zo veel. Overigens ben ik wel voorzien van een sticker, en als ik toevallig in de buurt rijd hoor je het wel denk ikIk ook, maar heb je nog nooit gespot
Eyes wide open voor Prutser en Type_R
Hallo Type>>R, welkom! Mooie motor zo met die rimstriping en Lasers!
Robbie,
Het is IXIL met één L en je dempers zijn van het type EXTREM BLACK
(tsja, zo schrijven die Spanjaarden het nu eenmaal) en Kevlar is met een K en je vergeet je "imi" carbon dashboard te noemen.
Nou, als iedereen met z'n piccie's gaat smijten kan ik niet achterblijven...........
Het nadeel van een koekblik van de zaak... Dan gebruik je de motor niet zo veel. Overigens ben ik wel voorzien van een sticker, en als ik toevallig in de buurt rijd hoor je het wel denk ik
Nope... Wel 2 open Lasers!Heb je ook een Stebel Nautilus dan ???