Kabouter Puntmuts
Blue Ninja
En het resultaat na serieus poetsen:
Dus het glimmen gaat niet meer lukken.
Dus het glimmen gaat niet meer lukken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekend probleem
Ik begon net weer op gang te komen met mijn ZX-9R project maar ik moet het tijdelijk onderbreken.
Ik heb via MF een motor gekocht voor de winter maanden: http://www.motor-forum.nl/motorshop...Kawasaki-ZX-6R/Nette-Kawasaki-zx-6r-2009.html
Staat inmiddels hier in huis en ziet er verder prima uit. Nu eerst nieuwe banden.
En er zijn tijdens de 48k nooit kleppen gesteld daarom dit weekend eens kijken of ik dit zelf kan of dat de motor naar Molenaar moet.
En vervolgens helemaal insprayen met ACF-50 tegen de pekel.
Dus tot over een paar weken
Ik begon net weer op gang te komen met mijn ZX-9R project maar ik moet het tijdelijk onderbreken.
Ik heb via MF een motor gekocht voor de winter maanden: http://www.motor-forum.nl/motorshop...Kawasaki-ZX-6R/Nette-Kawasaki-zx-6r-2009.html
Staat inmiddels hier in huis en ziet er verder prima uit. Nu eerst nieuwe banden.
En er zijn tijdens de 48k nooit kleppen gesteld daarom dit weekend eens kijken of ik dit zelf kan of dat de motor naar Molenaar moet.
En vervolgens helemaal insprayen met ACF-50 tegen de pekel.
Dus tot over een paar weken
Ik begon net weer op gang te komen met mijn ZX-9R project maar ik moet het tijdelijk onderbreken.
Ik heb via MF een motor gekocht voor de winter maanden: http://www.motor-forum.nl/motorshop...Kawasaki-ZX-6R/Nette-Kawasaki-zx-6r-2009.html
Staat inmiddels hier in huis en ziet er verder prima uit. Nu eerst nieuwe banden.
En er zijn tijdens de 48k nooit kleppen gesteld daarom dit weekend eens kijken of ik dit zelf kan of dat de motor naar Molenaar moet.
En vervolgens helemaal insprayen met ACF-50 tegen de pekel.
Dus tot over een paar weken
@ZXRH88: Kleppen stellen bij deze 6 is om de 42k, dus zit er nog niet extreem overheen.
Is er een manier om te bepalen of je kleppen moet stellen (zonder het blok open te maken)? Van mijn "9" weet ik niet wanneer dat voor de laatste keer is gebeurd...
Ik heb helemaal niks gehad van de Sint
Nog wel lekker warme winter handschoenen gekocht
Vraagje; vandaag de ZX-6R opgehaald van het kleppenstellen en het rapport opgevraagd.
Bleek dat bijna alle uitlaat kleppen op 0,18mm stonden terwijl het handboek 0,24 - 0,31 als grenswaarden opgeeft.
Weet iemand of dit erg is?
Ik heb helemaal niks gehad van de Sint
Nog wel lekker warme winter handschoenen gekocht
Vraagje; vandaag de ZX-6R opgehaald van het kleppenstellen en het rapport opgevraagd.
Bleek dat bijna alle uitlaat kleppen op 0,18mm stonden terwijl het handboek 0,24 - 0,31 als grenswaarden opgeeft.
Weet iemand of dit erg is?
De kleppen van de 6 zijn van de week gesteld door Molenaar. Vandaag op deze 6 tussen de auto's door naar het werk. Rijdt serieus goed.
Maar zat mij wel af te vragen of die strakke kleppen nadelige gevolgen heeft. Het blok is de afgelopen 48600 km nooit open geweest dus weet niet hoe lang deze al te strak stonden.
Anyway, back on topic
[afbeelding]
Kawasaki lak kwaliteit
Ik wist het vantevoren, daar was de prijs ook naar.Dan heeft de vorige eigenaar qua onderhoud steken laten vallen Onderhoud is behoud.
Welkom Jan[afbeelding]
Ik zag dat er dringend behoefte was aan nieuwe leden; reden om mijzelf voor te stellen
Jan, 55 jaar oud en naast de ZX9R in het bezit van een TDM900. De ZX9 heb ik vorig jaar overgekocht van iemand die hem als 1e motor toch wel wat te bruut vond. De motor had een schuifschade aan de zijkant. Afgelopen seizoen (behalve voorremolie en blokken)weinig aan gedaan. Afgelopen maand ketting, tandwielen en olie vervangen, k&n filter gemonteerd, lekke voorvorkkering (en olie) vervangen. Op mijn wensenlijstje staan nog stalen remleidingen.
Gezien de km.stand (32000) de investering nog dubbel en dwars waard.
Eigenlijk ben ik altijd een 2-cilinder rijder geweest maar het vermogen van de ZX is wel erg verslavend moet ik zeggen.