HMV races Barneveld 2012 - PICCIES!!!

Ziet er goed uit MIOB. Anne is momenteel werken, ik moet zo weer (jajaja, ik zit weer op Anne1963 haar account te klooien), maar vanavond zal ze wel weer wat plaatsen......denk ik zo...
 
Op verzoek: Evert Eenink, nummer 61 in de 50cc klasse op een Minarelli uit 1972

full
 
:)


:N Volgens mij hebben jullie veel meer (hele mooie) foto's gemaakt, dus je bedankt de verkeerde :9

Nou nou MIOB, je hebt ook een compliment verdiend hoor. Je foto's zien er top uit :}

Nog steeds zijn we amateurs, maken leuke foto's maar ook zat missers. Waar het om gaat is dat we dit doen met plezier en we (jij toch ook zeker) plezieren er weer anderen mee :)
 
Nou nou MIOB, je hebt ook een compliment verdiend hoor. Je foto's zien er top uit :}

Nog steeds zijn we amateurs, maken leuke foto's maar ook zat missers. Waar het om gaat is dat we dit doen met plezier en we (jij toch ook zeker) plezieren er weer anderen mee :)

Dank je :)

Klopt, zeker met plezier. Ik heb het nu want anders aangepakt: Meer genoten van de races en véél minder foto's gemaakt.

Goede balans voor mij :Y. Op de onderdelenmarkt ook nog eens mooie onderdeeltjes kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt:
Dank je :)

Klopt, zeker met plezier. Ik heb het nu want anders aangepakt: Meer genoten van de races en véél minder foto's gemaakt.

Goede balans voor mij :Y. Op de onderdelenmarkt ook nog eens mooie onderdeeltjes kunnen vinden.

Lekker relaxed.... gelijk heb je!

Die 'meetrek' foto's zijn helemaal geweldig. En je foto met Caroline in de bak die omhoog gaat is super.... Wij denken er ook steeds aan om meer te spelen en minder te klikken met de camera de volgende keer. Of om en om, de ene in de 1ste en de ander in de 2e manche. Beweging in die foto's geeft toch een hele mooie sfeer weer en het is voor ons zelf nog veel leuker en spannender om een goed of redelijk resultaat te krijgen...
 
Nummer 90 in de 50cc Rob van Brugge op zijn Kreidler vd Jagt uit 1972

full
 
Even buiten op het balkonnetje een bakkie doen. De temperatuur hier achter de computer loopt inmiddels op tot 29,2 graden Celcius 8-)
 
Theo Hudepohl met nummer 26 in de 125cc klasse op een JvB Mondial

full
 
Laatst bewerkt:
Nummer 40 in de 125cc klasse, Antwan Verbruggen op zijn Gilera uit uit 1954.


full
 
Hoi Thinge en Annemarie,

met jullie mooie foto's voel ik me er toch een beetje bij, maar ach vakantie is ook leuk, zeker hier in de U.S.

Groeten Edwin
 
Hoi Thinge en Annemarie,

met jullie mooie foto's voel ik me er toch een beetje bij, maar ach vakantie is ook leuk, zeker hier in de U.S.

Groeten Edwin

Hoi Edwin,

Geniet er een beetje van daarzo. En kom uitgerust terug, zodat je weer kunnen genieten van je hier (en van je capriolen)
 
Schitterende foto die eerste! Is dat Eef van Mill of zn zoon die rijdt?


Volgens mij is dat zijn zoon Ramon. Die jongens gaan echt hard rond op die circuits. Prachtige stijl, perfecte zijspan en de juiste mentaliteit. Echt steeds een genot om naar te kijken......maar dat geldt voor ons steeds voor alle rijders......
 
Bob, thanks for the pics from the bert and Eddy show. But do you know that your passenger.........?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan