Hoe veilig zijn de parkeervelden in assen?

Luigibernau

Swing met mij mee!
30 okt 2003
16.069
7
den Haag
Denk erover om naar de SB te gaan, en voorheen als ik naar assen ging had ik een garageplek tot mn beschikking bij een vriend van mij. Dit jaar is dat niet het geval, en dusvraag ik me af of er ook bewaakte plaatsen zijn bij het circuit of is het meer "parkeer en hoop" :+
 
Denk erover om naar de SB te gaan, en voorheen als ik naar assen ging had ik een garageplek tot mn beschikking bij een vriend van mij. Dit jaar is dat niet het geval, en dusvraag ik me af of er ook bewaakte plaatsen zijn bij het circuit of is het meer "parkeer en hoop" :+

Je mag hem ook wel bij mij stallen, 'pas' ik er de hele dag op en breng je wel ff naar het circuit....

He wat ben ik weer aardig...


:+ :+
 
Ik zou er niet gaan parkeren als je een dure italiaan hebt. Gelukkig heb ik een oude jap dus ik hoef me niet zo zorgen te maken.
 
Mijne stond vorig jaar schuin achter de hoofdtribune, denk zo'n 4 rijen van voren. 2 sloten erop en niks aan het handje. Enige is dat je wel rond 8 uur aanwezig moet zijn :)
 
tip van een ex assenaar! Je scheurt met de motor naar assen. Daar volg je de borden centrum. Zoek vna te voren de zuidersingel. zoek aan de zuidersingel nummer 53. Daar is vlak in de buurt een inrit. Daar is een parkeerplaatsje, waar je zonder zorgen je spullen neer kan zetten. Van daaruit is het ongeveer een half uurtje wandelen. Tijdens de TT (weet niet hoe het bij de SB is) vertrekken vanaf het station (3 minuten wandelen) ook bussen!
 
^^ nu niet meer :9

maar volgens mij is het best veilg om je motor bij het circuit te parkeren, mits je hem goed op slot zet, achter de hoofdtribune is het zover dat ik weet vrij veilig parkeren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan