Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

jij heb wel heel erg veel ruimte he ? :+ ik dacht dat ik weinig ruimte had :o

gr. steven :P
Ik heb bij mij naast het huis zo'n beetje hetzelfde, kunnen 2 motoren binnen staan en dan kan ik er tussendoor, maar als ik er aan eentje wil werken ( en ik wil bij de werkbank of het gereedschapbord kunnen ) moet er eentje naar buiten ( onder het afdak ! )

full


Hier staat'ie zo'n beetje in het midden, rechts is de werkbank en links aan de muur het bord ( en op de achtergrond de verwarming ;) )
 
Ik heb bij mij naast het huis zo'n beetje hetzelfde, kunnen 2 motoren binnen staan en dan kan ik er tussendoor, maar als ik er aan eentje wil werken ( en ik wil bij de werkbank of het gereedschapbord kunnen ) moet er eentje naar buiten ( onder het afdak ! )

(Afbeelding)

Hier staat'ie zo'n beetje in het midden, rechts is de werkbank en links aan de muur het bord ( en op de achtergrond de verwarming ;) )

Bij mij dus ook, 2 motoren kunnen er wel staan maar dan kan ik niets doen.. dus eentje naar buiten..

maar ja, ik mag niet klagen (24 en eerste koophuis)
 
hier heb ik mijn streetfighter gebouwd, op mijn werk, wat je ziet is maar een klein gedeelte van de practicum, er zijn naast draaibanken, freesbanken, boorkolommen zowel conventioneel als cnc-bestuurde machines ook een spuiterij,een composietenlab voor polyester en carbon, een laswerkplaats waar ik zowel mig als tig kan lassen, een plaatwerkruimte en niet te vergeten een vacuumvormmachine, waarmee je zowat alles in kunststof kan fabriceren, bijvoorbeeld stuurkuipjes, wat je nodig hebt is een mal die je maakt op de cnc-freesbank, deze plaatst men in de vacuumvormmachine plaat kunststof erin verwarmen, vacuumtrekken en klaar is kees.
Nee mij hoor je niet klagen over mijn werk.
full
 
hier heb ik mijn streetfighter gebouwd, op mijn werk, wat je ziet is maar een klein gedeelte van de practicum, er zijn naast draaibanken, freesbanken, boorkolommen zowel conventioneel als cnc-bestuurde machines ook een spuiterij,een composietenlab voor polyester en carbon, een laswerkplaats waar ik zowel mig als tig kan lassen, een plaatwerkruimte en niet te vergeten een vacuumvormmachine, waarmee je zowat alles in kunststof kan fabriceren, bijvoorbeeld stuurkuipjes, wat je nodig hebt is een mal die je maakt op de cnc-freesbank, deze plaats men in de vacuumvormmachine plaat kunststof erin verwarmen, vacuumtrekken en klaar is kees.
Nee mij hoor je niet klagen over mijn werk.(Afbeelding)
Oké, ik wil graag die derde van rechts en ook die links van het midden.........die groene achteraan enne.....eeehhh...........

Moet ik ze komen halen of breng je ze langs ( maak ik wel een bakkie koffie voor je )

:+

:} :} :}
 
Heb dan wel geen fighter, maar verbouw wel es het een en ander O-)

Hier mijn hobby-hok

nee, geen plaatjes van de slaapkamer :+

full

full

full

full

full

full

full
 
hier heb ik mijn streetfighter gebouwd, op mijn werk, wat je ziet is maar een klein gedeelte van de practicum, er zijn naast draaibanken, freesbanken, boorkolommen zowel conventioneel als cnc-bestuurde machines ook een spuiterij,een composietenlab voor polyester en carbon, een laswerkplaats waar ik zowel mig als tig kan lassen, een plaatwerkruimte en niet te vergeten een vacuumvormmachine, waarmee je zowat alles in kunststof kan fabriceren, bijvoorbeeld stuurkuipjes, wat je nodig hebt is een mal die je maakt op de cnc-freesbank, deze plaatst men in de vacuumvormmachine plaat kunststof erin verwarmen, vacuumtrekken en klaar is kees.
Nee mij hoor je niet klagen over mijn werk.(Afbeelding)

doe je goed :Y
 
hier heb ik mijn streetfighter gebouwd, op mijn werk, wat je ziet is maar een klein gedeelte van de practicum, er zijn naast draaibanken, freesbanken, boorkolommen zowel conventioneel als cnc-bestuurde machines ook een spuiterij,een composietenlab voor polyester en carbon, een laswerkplaats waar ik zowel mig als tig kan lassen, een plaatwerkruimte en niet te vergeten een vacuumvormmachine, waarmee je zowat alles in kunststof kan fabriceren, bijvoorbeeld stuurkuipjes, wat je nodig hebt is een mal die je maakt op de cnc-freesbank, deze plaatst men in de vacuumvormmachine plaat kunststof erin verwarmen, vacuumtrekken en klaar is kees.
Nee mij hoor je niet klagen over mijn werk.(Afbeelding)




Eh...... vriend O-)
 
Niet op straat...onder de parkeerplaats van ons wagenpark...hier in de buurt ook wel de bunker genoemd...maar evengoed een zooitje door teveel spullen en te weinig plaats...




full
 
Ik ga een deur maken in mn gevel, ivm de Kou. Het is nu een doorgang met klapdeuren van 5mtr breed.

Kan je een beetje door een "normale" deur van 80cm met je motor?

Of heeft er iemand een ander idee om de entree van mn werkplaats een beetje leuk te laten ogen, en toch af te sluiten van de kou?
(is een winkel he, dus met glas e.d. zodat klanten wel wat zien van de sjop!)
 
Ik ga een deur maken in mn gevel, ivm de Kou. Het is nu een doorgang met klapdeuren van 5mtr breed.

Kan je een beetje door een "normale" deur van 80cm met je motor?

Of heeft er iemand een ander idee om de entree van mn werkplaats een beetje leuk te laten ogen, en toch af te sluiten van de kou?
(is een winkel he, dus met glas e.d. zodat klanten wel wat zien van de sjop!)

Superbike fighterstuur met spiegels zal net gaan mits je manouvreerd...slimmer is een deur van 90 a 1 meter en eentje van 80?
 
Ik ga een deur maken in mn gevel, ivm de Kou. Het is nu een doorgang met klapdeuren van 5mtr breed.

Kan je een beetje door een "normale" deur van 80cm met je motor?

Of heeft er iemand een ander idee om de entree van mn werkplaats een beetje leuk te laten ogen, en toch af te sluiten van de kou?
(is een winkel he, dus met glas e.d. zodat klanten wel wat zien van de sjop!)
mijn scheurdeur is 88cm eigenlijk te smal voor mijn SB-stuur...

dus toen we achter een muur gingen metselen heb ik er maar gelijk een dikke deur in gemaakt van 122 ivm dat mijn motor een draaicircel heeft van likmevestje |( maar rij ik hem er nu wel makkelijker erin en eruit :)

dus nu nog een keer zo'n deur in mijn schuurtje...doe ik es wat langer met mijn spiegeltje...

dus neem geen te smalle deur....
 
hier heb ik mijn streetfighter gebouwd, op mijn werk, wat je ziet is maar een klein gedeelte van de practicum, er zijn naast draaibanken, freesbanken, boorkolommen zowel conventioneel als cnc-bestuurde machines ook een spuiterij,een composietenlab voor polyester en carbon, een laswerkplaats waar ik zowel mig als tig kan lassen, een plaatwerkruimte en niet te vergeten een vacuumvormmachine, waarmee je zowat alles in kunststof kan fabriceren, bijvoorbeeld stuurkuipjes, wat je nodig hebt is een mal die je maakt op de cnc-freesbank, deze plaatst men in de vacuumvormmachine plaat kunststof erin verwarmen, vacuumtrekken en klaar is kees.
Nee mij hoor je niet klagen over mijn werk.(Afbeelding)

wat onnoemenlijk geil!!!
 
mijn oude werkplaats:

full


En ja, dat witte op de foto is sneeuw B|

dat schuurtje kon ik mijn motor nauwelijks stallen, sleutelen ging echt helemaal niet.
 
nieuw "werplaats"

full


sleutelen in dit schuurtje gaat ook niet dus B|

overigens, al mijn gereedschap pas smane in 1 plastic gereedschap bakje en 90% van dat gereedschap heb ik niet meer dan 10 euro per set voor betaald... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan