Hoe zit het nou allemaal... ?!?!? Een paar vragen

Rage

MF veteraan
23 dec 2001
4.808
1
Emmen
Ik snap er nu ff nix meer van...

In de rumoerige tijd dat alle mods zijn opgestapt was ik niet aanwezig dus hoe alles nu precies zit weet ik niet.
Ik heb een aantal dingen begrepen van mede-MFers:

-Alle mods zijn weg door gezeur over MT
-Unstable is opgestapt (waarom :? )
-Bananeman zou zijn weggegaan (maar dat is dus kennelijk niet zo)
-FReblAde (ofzoiets ;) ) is opgestapt uit MAC

Nu zijn er een aantal mensen temporary mod (JoKing, Saintjuhh) maar hoe lang blijven die nog en wie worden de volgende mods?

Ook viel het me ineens op dat er achter Bananeman (nogal veel posts van hem gelezen vanmiddag ;) ) nu ineens \"Admin\" als status staat... Dus heb ik gelijk gezocht of Duderuud nog Admin was... Ook nog... Hoe kan dat nou? Er kan toch maar 1 Admin zijn (tenminste voor zover als mijn kennis over fora reikt).

En achter FORE zijn naam staat \"adviseur\"... Wat is dat precies...??
Ik ben nogal een IT-n00b dus daar zal het wel aan liggen maar ik snap het niet helemaal meer.

Kan iemand mij misschien uitleggen wie er nou nog WEL en NIET in de crew zit?

Nog ff wat algemene vragen...
Op de circuitdag in Lelystad in september had Unstable HEEL ERG mooie MF-kleding mee. Is dit in productie? Want ik heb er niets meer van gehoord en er zaten wel hele interessante spulletjes tussen... :} :} :}

Wordt er nog steeds veel moeite gedaan om meer users te krijgen? Want (en dat is een persoonlijke mening, maar ik weet dat velen die mening delen) ik vind dat het nogal vol druk is op het forum, soms zelfs nauwelijks bij te houden.

Wat zijn de plannen voor MF eig in de toekomst? Groter, beter, sneller of niet?
Ik heb begrepen dat er een smoelenboek in de maak is/was, hoe is het daarmee? Weet iemand dat?

Als iemand mij antwoord kan geven op een van deze vragen zou het voor mij al een stuk duidelijker zijn.

P.S.
Ff niet letten op mijn icon dat moet in dit geval niet :( zijn maar :?
 
Ik zou niet weggaan, maar minder zaken roepen vanuit het MT. MT bestaat inmiddels niet meer. Duderuud en ik zijn admin, en twee admins is natuurlijk prima mogelijk. Is belangrijk omdat Ruud er niet altijd is en ik ook niet.

Unstable is weg omdat hij onvoldoende tijd had om zijn rol te blijven vervullen.

Freblade is idd weg uit de MAC.

Huidige crew is nu: Duderuud, Orpheus, Joking, The Saint, Raul, ik.

Kleding heeft nu wederom vertraging opgelopen door het vertrek van Unstable.

Smoelenboek is in de maak, daar is Cycle mee bezig.

Morgen hebben wij een crewmeeting waar we eventuele openstaande punten verder doorspreken. Wat heel belangrijk is, is dat iedereen die nu bij de crew zit er weer enorm veel zin in heeft. We hebben allemaal vertrouwen in de toekomst. Het is een vervelende tijd geweest, maar we hebben geleerd van de fouten die zijn gemaakt.


edit: tiepvaud
 
Laatst bewerkt:
Ik snap iets niet.
Het is toch de bedoeling dat je gewoon lekker de forums doorleest en reageerd op dingen :?
Forum is er nu een poos uit geweest en ga je weer dingen zitten ophalen.
Gebeurd is gebeurd lijkt mij.
Mijn inziens is het belangrijk dat het forum gewoon lekker loopt en wat er achter de schermen gebeurd moet ook goed maar daar hebben gewone users volgens mij geen last van.
Mocht dat wel zo zijn dan is het een ander verhaal.
Of zie ik het helemaal verkeerd :?
Sommige dingen worden volgens mij ook ernorm opgeblazen.
 
Ik snap iets niet.
Het is toch de bedoeling dat je gewoon lekker de forums doorleest en reageerd op dingen :?
Forum is er nu een poos uit geweest en ga je weer dingen zitten ophalen.
Gebeurd is gebeurd lijkt mij.
Mijn inziens is het belangrijk dat het forum gewoon lekker loopt en wat er achter de schermen gebeurd moet ook goed maar daar hebben gewone users volgens mij geen last van.
Mocht dat wel zo zijn dan is het een ander verhaal.
Of zie ik het helemaal verkeerd :?
Sommige dingen worden volgens mij ook ernorm opgeblazen.
Dat zie je verkeerd. Rage zijn vraag is puur en alleen omdat hij graag wil weten hoe het nu zit...er zijn bepaalde dingen gezegd die nu toch anders blijken te zitten en het is erg onduidelijk nu hoe de crew er bijv. uitziet en welke persoon welke functie nu heeft binnen de crew. Niet meer dan normaal dat de vaste MF bezoekers graag weten welke personen hierboven het forum besturen en op wat voor manier. Ikzelf vind het ook vrij onduidelijk momenteel hoe het allemaal in elkaar zit.

Verder zijn lang niet alle vragen van Rage beantwoord dus ook ik ben en blijf benieuwd naar de antwoorden daarop.
 
Bugs... Het ging mij er niet om om dingen op te halen... dat er gezeik geweest is had ik allang begrepen. Alleen op het moment dat dat gebeurde had ik geen toegang tot internet vanwege mijn werk. En omdat ik het MF nog steeds een geweldig en leuk id/hobby vind zat alleen nog met een aantal dingen zoals die kleding en wie er nou eig in de crew zitten.

Sommige ideeen lopen ook al een tijdje zoals bijv het smoelenboek en dat id vond ik wel leuk dus vroeg ik ff hoe het daarmee zat.

Maar ehm... doet Raul nu de kleding enzo dan?
En is het mij toegestaan om te vragen naar de toekomstplannen van MF?

Alvast bedankt.

Nogmaals er schuilt echt geen kwade wil in deze reply/dit topic en het gaat me er al helemaal niet om om dingen op te halen, liever niet zelfs want ruzie is toch wel het minst leuke waarover je kunt lezen, terwijl het eig over motoren hoort te gaan. :)

P.S.
Dit topic houdt GEEN verband met Max\'s topic. Dat is toeval.
 
Ja vrienden laten we in hemelsnaam niet over bijzaken blijven doorzeuren. Ik, en velen met mij, ben blij dat het forum technisch weer goed werkt. Wat er achter de schermen verder gebeurt is mijn pakkie an niet.

De mensen achter motor-forum hebben naar de gebruikers toe maar 1 verantwoordelijkheid en dat is dat het forum goed werkt. Strubbelingen, die overigens overal regelmatig voorkomen, hoeven we niet tot in het detail te weten.
:)

Lost ook niets op en des te meer mensen erbij betrokken raken des te moeilijker en ingewikkelder wordt het allemaal. Ik vind het knap dat een groep vrijwilligers in hun vrije tijd dit (grote) forum in de lucht kunnen houden met zoveel (technische)mogelijkheden en bezoekers. :} :}

Voel je jezelf hier niet thuis zoek je gewoon een ander forum. Opbouwende kritiek moet altijd kunnen maar er zijn gewoon zaken waar niet iedere bezoeker zich mee hoeft te bemoeien. (Vind ik) En wat andere forums betreft. Met de feestdagen heb ik wat andere bezocht en eerlijk, ik vond er geen bal aan. ;) ;)
 
Laat ik nou denken....nieuw jaar....einde gezeik.......

|(

.....het kan toch niet zijn dat , omdat iemand een tijdje niet online is geweest, we alle discussies, ruzies en verwijten nog eens dunnetjes over gaan zitten doen. Alsjeblieft niet zeg!

Dit is een motor-forum heb ik altijd gedacht. Toch geen forum-forum?
 
AAAAARGHHHH Stelletje zeikerds...

WIE begint hier nu elke keer over die ruzie??? De heren \"Biertje, bb-king en Bugs Bunny\"... en waarom??? :( :( :(

Ik stel 2 normale vragen (in mijn 2e post in dit topic) en gelijk wordt er weer geZEURd over ruzie...

De enige users die dit topic een negatieve sfeer geven zijn jullie ZELF :( :( :(

Ik word er helemaal niet goed van zo... :j
 
AAAAARGHHHH Stelletje zeikerds...
Adem in... adem uit...

:P

Rage, je topic is serieus bedoeld en gaat idd niet over de ruzie. Het zijn gewoon vragen over de structuur, toekomst e.d. van MF en uiteraard mag je die stellen.

We hebben vandaag een crewmeeting gehad en posten z.s.m. (iig deze week) wat meer info over hoe we er nu voorstaan!
 
In mijn antwoord komt het woord ruzie niet voor, alleen een redelijk verhaal dacht ik. Ruzie krijg je alleen met mensen die niet kunnen luisteren...
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Kijk maar eens hoe positief ik ben.....Beter als die kleur van jou.....Lijkt me niet echt gezond 8-)
 
Banaan... thx for support.

bb-king... Ehm.. als ik je post lees staan er idd wel veel smilies in, maar mijn vraag houdt geen kritiek in, maar interesse in een van mijn grootste hobbies.

Ach en over die kleur van mijn icon... ik kan ook niet zeggen dat jij er dan zo gezond uitziet :P :P

:)
 
Rage, volgens mij komen jou posts vrij offensief over, onbedoeld maar enkel door je avatar.

In het kader van de actie \"verfraai het MF\" mag je mijn bekkende kippen avatar hebben, gratis en voor niks slechts 1 avond gebruikt (de avatar, van de dames weet ik niks :P )

full


[me]Sigma had de dames irl alleszins langer dan 1 avond gehouden :+ [/me]
 
AAAAARGHHHH Stelletje zeikerds...

WIE begint hier nu elke keer over die ruzie??? De heren \"Biertje, bb-king en Bugs Bunny\"... en waarom??? :( :( :(

Ik stel 2 normale vragen (in mijn 2e post in dit topic) en gelijk wordt er weer geZEURd over ruzie...

De enige users die dit topic een negatieve sfeer geven zijn jullie ZELF :( :( :(

Ik word er helemaal niet goed van zo... :j

Rage,

Ik kan niet voor alledrie de B\'s spreken maar.....
...... je hebt inderdaad wel wat gelijk. Ik heb je eerste post nog eens goed gelezen, en moet bekennen.....het gaat inderdaad over de toekomst!

Maar ik werd de afgelopen tijd zo kriegelig van al die doorzeurende en drammende topics over het forum, dat ik vervolgens nogal allergisch reageer.

Ik snap dus je reactie ook wel, hoewel het verwijt in onze richting niet helemaal terecht is (we bedoelden het goed).

Maar ja, ik kaats de bal..... en kan hem dus weer terug verwachten.

Sorry!
 
Okok... accepted...

Sig... kvinut jammer dat mijn icon nu weer wegmoet... hij had zoveel effect :P

Magoed... ik maak wel gebruik van je aanbod over die dames... waar kan ik ze komen ophalen??? ;)
 
Je hebt een nieuwe icon :( ik vind de oude veel leuker, komt \'ie weer terug?
En goede vragen trouwens!
 
Tja.. ik vond de ouwe ook leuker... maja... mod-powers he...\ '( .

magoed.. die kan ik misschien wel wat aanpassen..
misschien zoiets })

Hijs aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Oke Rage, als je alles na leest is er idd weinig aan de hand maar net als Biertje zou ik het prettig vinden als er op het forum weer door motorrijders over motorijden werd gesproken. :) Je stelt in het 2e topic idd gewoon wat vragen die moeten kunnen. :)

Voor velen is het forum een ontspannend verlengstuk van het motorrijden en als er dan iets wordt geschreven wat stresserig overkomt vind ik dat in ieder geval niet plezierig.. Dat is dan denk ik ook de reden dat ik en nog wat gasten daar weer fel op reageren. Gewoon omdat we liever geen gezeur hebben want dat hebben we in het dagelijkse leven al genoeg. Motorrijders staan er juist om bekend dat ze relaxt met elkaar om gaan. :+ :+ :+ Een heel verhaal maar dan weet je het ook van deze kant hoe e.e.a. elkaar versterkt.. ;) :) Ben trouwens blij dat die dominante rode kleur weg is... *D *D *D

bb-king...Ehm..als ik je post lees staan er idd wel veel smiles in, maar mijn vraag houdt geen kritiek in, maar interesse in een van mijn grootste hobbies.

Ach en over die kleur van mijn icon...ik kan niet zeggen dat jij er dan zo gezond uitziet :P :P :)


Je lacht mij toch niet uit om mijn oren he? ;)


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan