Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 15)

Status
Niet open voor verdere reacties.
we zouden kunnen afspreken op de grote markt van d'monde, maar weet alleen niet hoeveel er hopeloos verloren gaan rijden dan... maar bladertje is van die kanten, misschien kent hij 'n café of iets dat 1) al open is en 2) makkelijker te vinden


hoor ik daar cafe *O* *O* *O* dan ben ik er zeker bij :+
 
Agusta%20monowheel.jpg
 
om het in dit nieuwe topic niet kwijt te raken voor diegenen die 14 niet meer lezen/al genoeg zever gezien hebben/ nen te trage pc (waarschijnlijk honda dan) hebben/ whatever,

hierbij nog eens rap schaamteloze copy/paste uit deel 14:


motorrondrit tvv. de zwaar gehandicapte 10-jarige jonas.

maandag 12 mei (pinkstermaandag, dus feestdag), inschrijven in baasrode, tussen 8 en 13 uur.
rondrit parcours 140 km, bepijld.
inschrijven piloot: 6euro, duo 5 euro. opbrengst gaat integraal naar de ouders van jonas.

voor diegenen die meegaan stel ik voor af te spreken bvb. aan de afrit voor dendermonde op de autosnelweg antwerpen-gent? of ergens in dendermonde?

sommigen kunnen ook al vanaf melle/gent meerijden, dus voor diegenen die het interesseert zou ik zeggen, afspreken op bvb. melle kerkplein of ev. vrijdagsmarkt in gent... eerst koffie drinken uiteraard...

ik probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen, zou voor de ouders en jonas heel mooi zijn als we met 'n grote groep baasrode kunnen binnenrijden denk ik
bij gebrek aan motor (die street legal) is kan ik ni mee gaan :] :/ :W
 
:?


Dat is hier zo rustig.. is ter iets op tv of zo :?

Bij gebrek aan animo gaat den dezen een stukske pinten drinken :]


:W
 
goe bezig mannen, weer een nieuw deel... next time please put a link to this section in the previous thread (in the future that is... )
 
Zeg Vital, ik ga zondag niet, voor moest je het gemist hebben.
Dus hopelijk vind je iemand anders om mee te rijden.
 
Zeg Vital, ik ga zondag niet, voor moest je het gemist hebben.
Dus hopelijk vind je iemand anders om mee te rijden.


dus Vital... kom maar gewoon af.... je bent welkom.... zou leuk zijn als je mee kan /wilt rijden.

kreeg van cabriofreak een link voor die rode RR handvaten,
ik meteen besteld, krijg ik dit vandaag terug

"Beste Mr. Van De Griendt,

Ik moet u helaas melden dat de gevraagde artikelen niet meer voorradig zijn.
Indien deze artikelen niet voorradig zijn bij onze leverancier kan het uit ondervinding 3 maanden duren voor deze in onze winkel geraken.
Nu deze worden vrijblijvend besteld bij onze leverancier, zodra deze binnen zijn zal ik u op de hoogte stellen. Het is geen enkel probleem als u dan deze niet meer moet hebben.
Onze excuses voor dit ongemak.
Verder wensen wij u nog een prettige dag toe."



nou... bestel daar ook eens wat, maar ga echt geen 3 maanden wachten |(
 
Laatst bewerkt:
om het in dit nieuwe topic niet kwijt te raken voor diegenen die 14 niet meer lezen/al genoeg zever gezien hebben/ nen te trage pc (waarschijnlijk honda dan) hebben/ whatever,

hierbij nog eens rap schaamteloze copy/paste uit deel 14:


motorrondrit tvv. de zwaar gehandicapte 10-jarige jonas.

maandag 12 mei (pinkstermaandag, dus feestdag), inschrijven in baasrode, tussen 8 en 13 uur.
rondrit parcours 140 km, bepijld.
inschrijven piloot: 6euro, duo 5 euro. opbrengst gaat integraal naar de ouders van jonas.

voor diegenen die meegaan stel ik voor af te spreken bvb. aan de afrit voor dendermonde op de autosnelweg antwerpen-gent? of ergens in dendermonde?

sommigen kunnen ook al vanaf melle/gent meerijden, dus voor diegenen die het interesseert zou ik zeggen, afspreken op bvb. melle kerkplein of ev. vrijdagsmarkt in gent... eerst koffie drinken uiteraard...

ik probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen, zou voor de ouders en jonas heel mooi zijn als we met 'n grote groep baasrode kunnen binnenrijden denk ik

'k ga proberen om er ook bij te zijn, alle respect en sterkte voor die mensen !
 
B|

Ik zat net op mijn brommer, begon het te druppelen.
No problem, dacht ik zo. Eventjes de stora pakken, benzinepompje zoeken om vol te tanken, toerken doen (al dan niet met pitstop) en weer naar huis.
Bon, om aan de stora te komen moet ik dus over de wiedauwkaai, ongevallen en flitsbaan nr 1. En in het begin van die Wiedauwkaai stond een groot lichtpaneel "afgesloten". Ikke dus doorrijden. Zaaaaaaaaaalig, de anders zo drukke baan was helemaal leeg. Èn de baan lag nog niet nat èn der is daar een fantastische, superruime rechts-links combo. Dus ik, de oermotardskreet volgend: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSS!!!!!!! Mensch, deugd dat dat deed. Leve de 2 cilinder, zeg maar :') . En vlak achter die combo stond de baan volledig afgezet, dus ikke: 180° en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS!!!!!! terug :Y .
Verder niets speciaals. Och ja. Ben er weer maar eens in geslaagd een auto voorbij te rijden ter hoogte van een flitspaal |( . Maar et heeft nie geflitst nie :N . En als et flitste maar ik zag et nie, dan zal alleen de plaat van die vwatuur derop staan, want ik reed ernaast.


:)
 
B|

Ik zat net op mijn brommer, begon het te druppelen.
No problem, dacht ik zo. Eventjes de stora pakken, benzinepompje zoeken om vol te tanken, toerken doen (al dan niet met pitstop) en weer naar huis.
Bon, om aan de stora te komen moet ik dus over de wiedauwkaai, ongevallen en flitsbaan nr 1. En in het begin van die Wiedauwkaai stond een groot lichtpaneel "afgesloten". Ikke dus doorrijden. Zaaaaaaaaaalig, de anders zo drukke baan was helemaal leeg. Èn de baan lag nog niet nat èn der is daar een fantastische, superruime rechts-links combo. Dus ik, de oermotardskreet volgend: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSS!!!!!!! Mensch, deugd dat dat deed. Leve de 2 cilinder, zeg maar :') . En vlak achter die combo stond de baan volledig afgezet, dus ikke: 180° en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS!!!!!! terug :Y .
Verder niets speciaals. Och ja. Ben er weer maar eens in geslaagd een auto voorbij te rijden ter hoogte van een flitspaal |( . Maar et heeft nie geflitst nie :N . En als et flitste maar ik zag et nie, dan zal alleen de plaat van die vwatuur derop staan, want ik reed ernaast.


:)


jij.... stoutert...
 
B|

Ik zat net op mijn brommer, begon het te druppelen.
No problem, dacht ik zo. Eventjes de stora pakken, benzinepompje zoeken om vol te tanken, toerken doen (al dan niet met pitstop) en weer naar huis.
Bon, om aan de stora te komen moet ik dus over de wiedauwkaai, ongevallen en flitsbaan nr 1. En in het begin van die Wiedauwkaai stond een groot lichtpaneel "afgesloten". Ikke dus doorrijden. Zaaaaaaaaaalig, de anders zo drukke baan was helemaal leeg. Èn de baan lag nog niet nat èn der is daar een fantastische, superruime rechts-links combo. Dus ik, de oermotardskreet volgend: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSS!!!!!!! Mensch, deugd dat dat deed. Leve de 2 cilinder, zeg maar :') . En vlak achter die combo stond de baan volledig afgezet, dus ikke: 180° en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS!!!!!! terug :Y .
Verder niets speciaals. Och ja. Ben er weer maar eens in geslaagd een auto voorbij te rijden ter hoogte van een flitspaal |( . Maar et heeft nie geflitst nie :N . En als et flitste maar ik zag et nie, dan zal alleen de plaat van die vwatuur derop staan, want ik reed ernaast.


:)

gangster ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan