Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk?Wieke Tingels jubileum 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben naar diene Jeff Dunham aan t kijken,
ma denk da k binnen dit en een 10 min wel afsluit,

Ps officieel is t 10, maar eigenlijk zijn we daar alledagen vanaf 9.
Komt bij dat k graag rustig eet en mijn krant lees. Dus moet rond 7 opstaan |(


dat zou gewoon voor mij geen ontbijt en krantje zijn,
gewoon al slapend ongewassen de winkel openen en verder slapen :Z
 
Laatst bewerkt:
dat zou gewoon voor mij geen ontbijt en krantje zijn,
gewoon al slapend ongewassen de winkel openen en verder slapen :Z

Zit er niet in, in de moeten 2 computers inelkaar gezet worden en geinstalleerd, waarvan 1 voor een bedrijf, en daar moe vanalles opgezet worden.

Dan nog wa herstellingen, en dan nog ergens een huisbezoek
 
Laatst bewerkt:
K gaan in mijne nest kruipen, heb hier al veel langer gezeten dan verwacht.
Ma anders raken die pagina's hier nie gevuld :W
 
Zit er niet in, in de moeten 2 computers inelkaar gezet worden en geinstalleerd, waarvan 1 voor een bedrijf, en daar moe vanalles opgezet worden.

Dan nog wa herstellingen, en dan nog ergens een huisbezoek


tja..... dan blijf ik wel in mijn bed liggen tot één uur, terwijl ik deze week om twee uur moet beginnen....
ik ga nu ook eens mijn oogjes dichtdoen....

sloppel Wieke tingel :W
 
de mannen allemaal al gaan slapen ;)

en ja zo ne rit zie ik ooit wel eens zitten, maar, om hier thuis is iets te organiseren... no can do, daarmee wacht ik tot ik hier weg ben en een kot voor mezelf heb, lol... kan ik tenminste volk ontvangen...

ma goed.

voorraad aanvullen.. check... lol, comedyavond checken: definately on the to do list ;)
 
Heeft er hier iemand nen xbox360 ?
Die mij kan uitleggen wat de achievements points inhouden ?
en wat je er mee bent ?
 
ik moet vanavond, mijn eerste dag na nieuwjaar gaan werken, kan er mij iemand een beetje moed inspreken want ik zie dat echt niet zitten..... |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Ben er juist achter gekomen dat een mede BIL-ster van mij (Belgische impro-liga) nu ook een one woman show heeft, moet er eens naar gaan zien want vrouwen en comedie... het is nog een vak apart, maar ze was wel grappig tijdens het improviseren dus ben wel benieuwd!
En ja, Xander Derijcke rouleert ook best vrij grote tijd in mijn ogen, al was het maar omwille van de diefstal van "de deur naar de living". _O-

En nee. Geert Hoste, Alex agnjiew en Raf Coppens zijn niet grappig... :Z

Naar zo ne schow van de improvisatieliga wil ik al lang is gaan. Ik heb ooit is gelezen dat dat in een arena is en dat ge met ne sloef moogt smijten als 't ni goe is *D Mss kunnen we daar is naartoe met een delegatie wieke tingels?

Btw, in Leuven is er elk jaar een interfacultair improvisatie-toernooi. Ben daar 1 keer naartoe geweest en dat was echt fantastisch. Dit jaar moest ik werken B|
 
Naar zo ne schow van de improvisatieliga wil ik al lang is gaan. Ik heb ooit is gelezen dat dat in een arena is en dat ge met ne sloef moogt smijten als 't ni goe is *D Mss kunnen we daar is naartoe met een delegatie wieke tingels?

Btw, in Leuven is er elk jaar een interfacultair improvisatie-toernooi. Ben daar 1 keer naartoe geweest en dat was echt fantastisch. Dit jaar moest ik werken B|

Vanaf 20 januari gaan ze weer van start, in Antwerpen, Zuiderpershuis. Is inderdaad erg plezant, zo'n voorstelling. Dat sloefen smijten zeker! Het wordt opgevat als een soort wedstrijd, zoals ijshockey, in een ring en met een superstrenge scheidsrechter en een jury en een presentator. Het publiek mag stemmen.

Ook supertof om zelf te doen. Zit al een paar jaar bij de BIL, maar niet in de ploegen.
 
Vanaf 20 januari gaan ze weer van start, in Antwerpen, Zuiderpershuis. Is inderdaad erg plezant, zo'n voorstelling. Dat sloefen smijten zeker! Het wordt opgevat als een soort wedstrijd, zoals ijshockey, in een ring en met een superstrenge scheidsrechter en een jury en een presentator. Het publiek mag stemmen.

Ook supertof om zelf te doen. Zit al een paar jaar bij de BIL, maar niet in de ploegen.

Laat maar iets weten als de data bekend zijn he ;)

Moest ik tijd hebben, dan zou ik dat ook nog wel is willen doen, maarja...
 
Beter pintje dan glas water na het sporten

Een pintje na het sporten is stukken beter dan een glas water, om de vochtreserves weer aan te vullen.
Dat blijkt uit een studie door wetenschappers van de universiteit van het Spaanse Granada. Ze lieten twee groepen studenten lopen in warm weer, tot ze uitgeput waren. De ene groep kreeg daarna twee pinten te drinken, de andere groep twee glazen water. De groep bierdrinkers bleek zich iets sneller te herstellen dan de watergroep. De onderzoekers vermoeden dat de suikers, de zouten en de luchtbelletjes in het bier het lichaam het vocht sneller doen opnemen. Op basis van hun bevindingen raden de onderzoekers aan dat mannelijke atleten tot een halve liter en vrouwelijke atleten tot een kwart liter bier per dag mogen drinken.
 
Beter pintje dan glas water na het sporten

Een pintje na het sporten is stukken beter dan een glas water, om de vochtreserves weer aan te vullen.
Dat blijkt uit een studie door wetenschappers van de universiteit van het Spaanse Granada. Ze lieten twee groepen studenten lopen in warm weer, tot ze uitgeput waren. De ene groep kreeg daarna twee pinten te drinken, de andere groep twee glazen water. De groep bierdrinkers bleek zich iets sneller te herstellen dan de watergroep. De onderzoekers vermoeden dat de suikers, de zouten en de luchtbelletjes in het bier het lichaam het vocht sneller doen opnemen. Op basis van hun bevindingen raden de onderzoekers aan dat mannelijke atleten tot een halve liter en vrouwelijke atleten tot een kwart liter bier per dag mogen drinken.
Ik ga topsporter worden denkik :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan