Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga de inschrijvingen voor mijn Koffie/spaghettimeeting moeten stilleggen. Ik blijf geen stoelen en bestek genoeg hebben om jullie allemaal te kunnen plaatsen. Als het goed weer moest zijn kunnen we allemaal buiten gaan zitten maar als het regent moet ik zien dat ik jullie binnen kwijt geraak.

Ik stel voor dat ik jullie om 11.30 uur kom afhalen aan de afrit 22 (Herentals/Olen) van de E313. Als je die afrit afkomt (komende van Antwerpen) dan heb je langs de linkse kant een tankstation, daar is parkeerplaats genoeg. Het is dan nog 8km tot bij mij thuis.
Omstreeks 12.00 uur zet ik de pasta op het vuur, we eten en Katoh doet daarna de afwas.
Rond 14.00 uur vertrekken we dan voor een rondrit die ongeveen 2 uur gaat duren. Halverwege houden we een pauze aan de www.pannenkoekenbootdendiel.be en op het einde passeren we nog "de Lekdreef" in Averbode (dit is niet de naam van de hoerenbuurt van Averbode) en dan is het nog zo'n 10 km tot thuis.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de inschrijvingen voor mijn Koffie/spaghettimeeting moeten stilleggen. Ik blijf geen stoelen en bestek genoeg hebben om jullie allemaal te kunnen plaatsen. Als het goed weer moest zijn kunnen we allemaal buiten gaan zitten maar als het regent moet ik zien dat ik jullie binnen kwijt geraak.

Ik stel voor dat ik jullie om 11.30 uur kom afhalen aan de afrit 22 (Herentals/Olen) van de E313. Als je die afrit afkomt (komende van Antwerpen) dan heb je langs de linkse kant een tankstation, daar is parkeerplaats genoeg. Het is dan nog 8km tot bij mij thuis.
Omstreeks 12.00 uur zet ik de pasta op het vuur, we eten en Katoh doet daarna de afwas.
Rond 14.00 uur vertrekken we dan voor een rondrit die ongeveen 2 uur gaat duren. Halverwege houden we een pauze aan de www.pannenkoekenbootdendiel.be en op het einde passeren we nog "de Lekdreef" in Averbode (dit is niet de naam van de hoerenbuurt van Averbode) en dan is het nog zo'n 10 km tot thuis.

IJSJES eten :+
ik ga denk ik pas tegen 2 arriveren ten vroegste half 2 dus denk dat je voor mij geen plaats moet voorzien ;) en alsk al vroeger zou door kunne gaan (weet ik pas volgende week) dan kank ook rechtstaan hoor *D
 
eigenlijk zoude we sushi of zo moete eten *D
we moete die italianen(of degene die op italiaanse dingen rijde) nie altijd late denke da ze belangrijk zijn })
oh ja er zn ook amerikanen bij _O-


Zelfs in eten, die Italianen,

t is niet moelijk, heel lekker en relatief snelklaar

Sushi mag niet iedereen is is rauw, dus eigelijk zo de moeite niet om op te warmen _O-
 
Welke R1? een schaal model dan toch? ik rij ongeveer 140km voor mn reserve lampje aangaat en als ik ga tanke kan er altijd gemakkelijk 14l in dus omgerekend denk ik dat dat 1 op 10 is :? ;( ik :] wel vrij sportief O-) maar ja een R1 voor mee te cruise :? -O- :X

@katoh: Nu weet ik waarom er zoveel mense postzegels verzamelen _O-
Ik vond die van op mijn werk al leuk met een amphirion occelaris(NEMO) op maar tegenover die van u stelt da nie veel voor :P






Je kunt zo aan de hand van dit topic zegge welk weer het was :+ als je inlogt en op 12 uur tijd 4 pagina's moet bij leze heeft het geregend -O- *O*


In Motoplus stond dat mn Hornet 1 op 16 verbruikte tijdens een test en in dezelfde test verbruikte de R1 ook 1 op 16 ( was een bergrit ) , van mij klopt dat ongeveer wel dus dacht ik dat de rest ook wel zou kloppen. 1 op 10 is wel heel veel, heb je geen lek ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
1/16 ???????????????????????????

ik haal met mijn blade een gemiddeld verbruik van +/- 8l/100 km, (1/12.5)ik denk dat ik toch stilletesaan mijn rijstijl eens zal moeten gaan bekijken......

Binnenkort zal het verbruik voor een weekje of twee drastisch dalen denk ik, ik zal de ketting van mijn fiets maar al eens goed smeren voor mijn "rijbewijsloze periode" ;)
 
even ter informatie .....
full
 
Hee, ik wil ook wel mee naar de meet bij Monsterman :Y . Zet mij er bij als het nog kan...

@Sheldon: hoe kom je precies aan die Buell? Vervangmotor of zo?
Ik heb vorig jaar een proefritje op één gemaakt en vind het de leukste motor waar ik ooit mee gereden heb. Misschien niet overdreven snel of echt veel pk's, maar man, wat stuurt zo'n ding. Is echt net een fietsje waar je mee rijdt. Mijn volgende motor wordt een Triumph of een Buell, that's for sure...
En dat vliegenvangen, ja, join the club... }) Echte mannen vreten nu eenmaal vliegen...
 
Hee, ik wil ook wel mee naar de meet bij Monsterman :Y . Zet mij er bij als het nog kan...

@Sheldon: hoe kom je precies aan die Buell? Vervangmotor of zo?
Ik heb vorig jaar een proefritje op één gemaakt en vind het de leukste motor waar ik ooit mee gereden heb. Misschien niet overdreven snel of echt veel pk's, maar man, wat stuurt zo'n ding. Is echt net een fietsje waar je mee rijdt. Mijn volgende motor wordt een Triumph of een Buell, that's for sure...
En dat vliegenvangen, ja, join the club... }) Echte mannen vreten nu eenmaal vliegen...

men vond dat ik aan het zagen was omdat ik geen motor meer reed,
nu hebben ze allemaal geld bij elkaar gelapt om mij niet meer te laten zagen :+

ik zet je erbij, maar Monsterman beslist... anders blijf je maar rechtstaan _O-

supathaifly :Y (hoop dat er nog meer te drinken is behalve koffie)
Rotaxmax :) (is begonnen met het spagetti idee)
Sheldon ;) (gaat op zijne Harley)
de rekkers :+ (zijn altijd van de partij)
Wendyken *D (gaat haar eerste tas koffie proberen)
Evil kim :P (moet dringende zaken doen om 16 uur)
Katoh }) (komt een dagje eerder om op tijd te zijn)
R1_driver :9 (geeft ongeveer 33% aan de belasting tot 13.30)
Ska man 8-) (wilt ons nu wel eens ontmoeten)
El Baelos :X (wilt ook graag zijn "wieken tingels" shirt aantrekken)
 
Hee, ik wil ook wel mee naar de meet bij Monsterman :Y . Zet mij er bij als het nog kan...

@Sheldon: hoe kom je precies aan die Buell? Vervangmotor of zo?
Ik heb vorig jaar een proefritje op één gemaakt en vind het de leukste motor waar ik ooit mee gereden heb. Misschien niet overdreven snel of echt veel pk's, maar man, wat stuurt zo'n ding. Is echt net een fietsje waar je mee rijdt. Mijn volgende motor wordt een Triumph of een Buell, that's for sure...
En dat vliegenvangen, ja, join the club... }) Echte mannen vreten nu eenmaal vliegen...

heb er ook even met gereden vorig jaar en vond het net geen supermotard en net geen racer, mij viel het wat tegen had er een leukere stuurfiets van verwacht, zelfs het vermogen bij lage toeren had ik veel agressiever voorgesteld.
Smaken verschillen en gelukkig!!!!!! Anders reden we allemaal met dezelfde fiets!!!!!
 
heb er ook even met gereden vorig jaar en vond het net geen supermotard en net geen racer, mij viel het wat tegen had er een leukere stuurfiets van verwacht, zelfs het vermogen bij lage toeren had ik veel agressiever voorgesteld.
Smaken verschillen en gelukkig!!!!!! Anders reden we allemaal met dezelfde fiets!!!!!

Moet er natuurlijk wel ook bijzeggen dat ik toen nog met mijn gsx600f reed, dus dan vind je elke andere motor wel een stuurfiets.
Vermogen was idd ook wel niet zo indrukwekkend als ik verwacht had. Handelbaar was de Buell wel, na een tiental minuutjes stuurde ik er al stukken aggressiever mee dan met de gsxf. Ben er na een uurtje rijden in elk geval met een megagrote grijns op mijn gezicht afgestapt, en dat is toch wel belangrijk bij een motor vind ik.
 
hebben ze op je opleiding geen internet......
Wat leer je eigenlijk???

ik ben onlangs van werk verandert. ik zit nu bij de carrefour groep en volg een opleiding tot afdelingsmanager. opleiding duurt een viertal maand.
ik hoor u nu al denken... carrefour... ontslagen... stakingen...
ze hebben idd personeel te veel, maar dan arbeiders. kaderleden hebben ze dan weer te kort.
enige probleem is dat ik elke dag naar brugge moet, klein uurtje rijden van bij mij thuis. dus als ik de vroegen heb... om half vijf opstaan : |( |(
voor de rest heel boeiende job vind ik zelf.

Spaghetti is *O* *O* *O*
 
ik ben onlangs van werk verandert. ik zit nu bij de carrefour groep en volg een opleiding tot afdelingsmanager. opleiding duurt een viertal maand.
ik hoor u nu al denken... carrefour... ontslagen... stakingen...
ze hebben idd personeel te veel, maar dan arbeiders. kaderleden hebben ze dan weer te kort.
enige probleem is dat ik elke dag naar brugge moet, klein uurtje rijden van bij mij thuis. dus als ik de vroegen heb... om half vijf opstaan : |( |(
voor de rest heel boeiende job vind ik zelf.

Spaghetti is *O* *O* *O*

Je kan iedere dag genieten van het mooie Brugge, das toch geen nadeel :P
 
hehe, veel van brugge krijg ik ni wel niet te zien.
ik zit nogal dicht bij de ring dus ja, door brugge moet ik - gelukkig - niet.
als je niet van brugge bent dan is daar rijden echt wel een ramp.

morgen prinsesseboontjes in reclame. Iemand? _O- _O- _O-


van zodra de senseopads in de reclame staan, komen we allemaal naar de carrefour winkelen. :Y Maar prinsesseboontjes, :N
 
Ben op zoek naar een korte koppeling en remhendel, er zijn er hier een paar die pazzo's hebben dachtik, vanwaar hebben jullie die gehaald? Als ik zo op sites kijk staat mijn moto er precies nooit ni tusse :P is da echt zo merk/type-gebonden? Of zijn er nog andere merken?
 
nou motormannen,

vandaag mijn eerste ervaring op een Buell (het is een X1 Ligthing, dus niet met dubbele koplampen)
vormgeving was een beetje summier, kort, klein stuurkuipje,
ik dacht.... vind ik dit wel iets???
Toen startte ik hem, leek wel of de wereld begon te trillen, wat een vibratie,
eerste stuk een beetje rustig om de motor te kennen,
daarna eens flink aan het gas en de remmen gehangen.....
deze buell heeft een korte acceleratie en slechts 5 versnellingen.....
omdat ik een 4 cilinder gewend ben is dit toch wel even anders,
maar het voorwiel wil bij het optrekken wel zeker omhoog, zelf bij doorschakelen naar zijn 2,
en dat geluid..... eerlijk gezegd zal ik er niet aan wennen,
wat een klereherrie,
ik raad jullie ook aan om allemaal oordopjes in te doen als we de rit van Monsterman rijden :Y
Verder leuke stuurweggetjes gedaan,
en sorry hoor El Bealos.... toch nog een knietje op de grond,
maar deze zit niet echt lekker om dit te doen,
hele korte voetsteuntjes....
en wat nog erger is....
er zit geen schakelaar op de jiffy |(
Wat echt wel jammer is dat het rode gebied van de toerentellen al begint met 7000 toeren,
dus vrij pittig schakelen
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan