Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgenmiddag alweer.....
dat heeft me wel weer deugt gedaan, eens niet wakker worden van de wekker,
weer bijna de klok rond geslapen... *O*
Volgende week moet ik weer de vroege doen, wat doen ze me aan ;(
Maar goed.... even terugkomen op de modellen 2008,
qua motoriek en techniek zijn ze natuurlijk :}
maar ze missen in mijn ogen de agressieve looks,
kuipwerk die gekrompen in de was lijkt te zijn,
maar allé, de ander vind ze wel weer wat hebben....
heeft er iemand misschien al iets gehoord waar suzuki meer komt???


Foto's van de gsx-r750 en 600

Motormeuk - Bekijk afbeelding

Motormeuk - Bekijk afbeelding
 
Eindelijk bijgelezen B| ...Welkom @nieuwe leden
Mijn verzekering is ook te duur naar mijn goesting (560€/jaar gelijk welke moto met meer dan 480cc) is met rechtsbijstand bij ethias.

Ik kruip met mijn nieuw werk ook heel vroeg in bed (om 3u gaat de wekker al :X )
Maarja begint toch kutweer te worden dus vind het niet erg :P
En ik ga goed kunnen sparen voor een street triple + husaberg 2008 }) (heb maar 350€ kost/inwonen/benzine enz maand omdat ik nog thuiswoon) en dan is er nog een hoop geld over om aan de kant te zetten voor sparen voor moto(s) *O*

FF op mijn tanden bijten heb wel niet veel aan mijn week als ik 65u moet werken de zaterdag ben ik te moe om iets te doen en de zondag moet ik vroeg gaan slapen omdat ik maandag om 4 u weer mag beginnen :Z Vandaag is mijn favoriete dag lekker uitslapen tot morgenochtend 5u ofzo :+

Mijn ER5 staat nog altijd stil in de garage |( (batterij nog altijd niet toegekomen)
 
Eindelijk bijgelezen B| ...Welkom @nieuwe leden
Mijn verzekering is ook te duur naar mijn goesting (560€/jaar gelijk welke moto met meer dan 480cc) is met rechtsbijstand bij ethias.

Ik kruip met mijn nieuw werk ook heel vroeg in bed (om 3u gaat de wekker al :X )
Maarja begint toch kutweer te worden dus vind het niet erg :P
En ik ga goed kunnen sparen voor een street triple + husaberg 2008 }) (heb maar 350€ kost/inwonen/benzine enz maand omdat ik nog thuiswoon) en dan is er nog een hoop geld over om aan de kant te zetten voor sparen voor moto(s) *O*

FF op mijn tanden bijten heb wel niet veel aan mijn week als ik 65u moet werken de zaterdag ben ik te moe om iets te doen en de zondag moet ik vroeg gaan slapen omdat ik maandag om 4 u weer mag beginnen :Z Vandaag is mijn favoriete dag lekker uitslapen tot morgenochtend 5u ofzo :+

Mijn ER5 staat nog altijd stil in de garage |( (batterij nog altijd niet toegekomen)


Sterkte, het zal des te meer deugd doen als je je triple hebt :Y
 
Ja maar da heb ik nie dus kan da nie oefenen ook :P
Ga een keer kijken om een recente nba live te kopen in platinum voor 19€ofzo das ook altijd leuk om met 2 te spelen :Y
Op de ps1 vroeger live2001 gehad kon da Uuuuren spelen tegen/met mijn maatjes :P


Dat is waarschijnlijk het slechtse dat ik kan ... nog beter int echt en dat is ook niet zo goed :P

Spinter cell kan je ook met 2 O-)
 
Dat is waarschijnlijk het slechtse dat ik kan ... nog beter int echt en dat is ook niet zo goed :P

Spinter cell kan je ook met 2 O-)
omg splintercell :X ik ben daar zo ongelooflijk slecht in niet te doen _O- das een spel waar je geduld voor moet hebben en strategisch zijn enz ik ben direct dood in da spel omdat ik overal gwn lomp doorloop en iedereen zo probeer af te knallen :P
ijshockey ofzo is ook geestig :Y

om een beetje on topic te blijven :9~
full
 
omg splintercell :X ik ben daar zo ongelooflijk slecht in niet te doen _O- das een spel waar je geduld voor moet hebben en strategisch zijn enz ik ben direct dood in da spel omdat ik overal gwn lomp doorloop en iedereen zo probeer af te knallen :P
ijshockey ofzo is ook geestig :Y

om een beetje on topic te blijven :9~
[afbeelding]

spilter cell vind ik subliem , heb ze allemaal uitgespeeld enkel nu nog de laatsten dubbel agent , nog geen tijd gehad om de laatste missie uit te spelen met al dat werken B|

en om ook weer on topic te komen :

full


oeps verkeerd :P

full
 
omg splintercell :X ik ben daar zo ongelooflijk slecht in niet te doen _O- das een spel waar je geduld voor moet hebben en strategisch zijn enz ik ben direct dood in da spel omdat ik overal gwn lomp doorloop en iedereen zo probeer af te knallen :P
ijshockey ofzo is ook geestig :Y

om een beetje on topic te blijven :9~
[afbeelding]
als het dan echt moet , dan toch maar deze
art_19708_2_mat_black_02.jpg

Volgens een ander forum zou honda bezig zijn aan dit
08vfr1000je4.gif

This looks amazingly like the old Honda VFR-800, but this is a Honda patented V-4 engine with oval pistons, 75.5 degrees with wheel speed sensors for what Honda has penned as ABS. These wheel speed sensors can be used for anything to include traction control! In August Honda applied for a patent on this engine design and frame.
 
Laatst bewerkt:
aan iedereen die naar Monsterman komt volgende week, leg uw haren goed want er gaat gefimld worden ( als het weer het toelaat). Vandaag ben ik mijn Ram-camerasteun gaan halen en bevestigd.

Dit is de basis voor de steun (past in het balhoofd)
Photo-0211.jpg


hier met de korte verlengarm + bevestiging voor camera of fototoestel.
Photo-0210.jpg


stem2_b.jpg

tot zover mijn motorgerelateerde uitspattingen voor vandaag, nu terug zeveren :9
 
Laatst bewerkt:
als het dan echt moet , dan toch maar deze
[afbeelding]
Volgens een ander forum zou honda bezig zijn aan dit
[afbeelding]
This looks amazingly like the old Honda VFR-800, but this is a Honda patented V-4 engine with oval pistons, 75.5 degrees with wheel speed sensors for what Honda has penned as ABS. These wheel speed sensors can be used for anything to include traction control! In August Honda applied for a patent on this engine design and frame.


Heb er ook al van gehoord, klinkt goed, ben benieuwd.
Nieuwe kawa (zwaarste model ) heeft ook traction control .
 
aan iedereen die naar Monsterman komt volgende week, leg uw haren goed want er gaat gefimld worden ( als het weer het toelaat). Vandaag ben ik mijn Ram-camerasteun gaan halen en bevestigd.

Dit is de basis voor de steun (past in het balhoofd)
[afbeelding]

hier met de korte verlengarm + bevestiging voor camera of fototoestel.
[afbeelding]

[afbeelding]
tot zover mijn motorgerelateerde uitspattingen voor vandaag, nu terug zeveren :9

lap, mijn eerste kneedown gevolgd door scheenbeendown door voetdown door achterwerk down door rugdown door headdown zal direct al op film staan _O-
in de makro stond onlangs ook een cameraken om aan u helm vast te maken. 149€ als ik mij niet vergis. weet wel niet welke kwaliteit het spul had.
 
als het dan echt moet , dan toch maar deze
[afbeelding]
Volgens een ander forum zou honda bezig zijn aan dit
[afbeelding]
This looks amazingly like the old Honda VFR-800, but this is a Honda patented V-4 engine with oval pistons, 75.5 degrees with wheel speed sensors for what Honda has penned as ABS. These wheel speed sensors can be used for anything to include traction control! In August Honda applied for a patent on this engine design and frame.
Sjieke honda :Y
Die triumph ja :9~ maar ik heb het gwn niet zo voor motoren rond de 1000cc heb al met zx9r gereden en met een paar 600 4 cylinders en moet zeggen dat ik aan die 675 al meer dan genoeg heb en heeft naar mijn gevoel al meer pit aan lage toeren dan die kawa 900 }) +het voeld zo licht/compact aan en rijd gwn supermakkelijk denk dat de speed triple alleen maar leuker is omdat hij nog veel meer koppel heeft en je dus niet moet schakelen maar denk dat je dat gewicht ook wel voeld onderweg+de street heeft hetzelfde frame als de daytona675 dus da is een beetje een moderner/beter frame dan dat stalen buizenframe van de triple 1050 die ze echt al JAREN gebruiken denk nu al 3 triples ofzo... :? het ziet er wel stoer uit dat wel 8-)
Street triple 108pk/167kg en met arrow systeem is het 114pk/161kg+da geluid :9~ :9~
Een speed triple kost in standaart uitvoering al meer dan een street met massas mods/opties op dus dat maakt de keuze nog makkelijker :P
 
Laatst bewerkt:
Sjieke honda :Y
Die triumph ja :9~ maar ik heb het gwn niet zo voor motoren rond de 1000cc heb al met zx9r gereden en met een paar 600 4 cylinders en moet zeggen dat ik aan die 675 al meer dan genoeg heb en heeft naar mijn gevoel al meer pit aan lage toeren dan die kawa 900 }) +het voel zo licht/compact aan en rijd gwn supermakkelijk denk dat de speed triple alleen maar leuker is omdat hij nog veel meer koppel heeft en je dus niet moet schakelen maar denk dat je dat gewicht ook wel voeld onderweg+de street heeft hetzelfde frame als de daytona675 dus da is een beetje een moderner/beter frame dan dat stalen buizenframe van de triple 1050 die ze echt al JAREN gebruiken denk nu al 3 triples ofzo... :? het ziet er wel stoer uit dat wel 8-)
Street triple 108pk/167kg en met arrow systeem is het 114pk/161kg+da geluid :9~ :9~
Een speed triple kost in standaart uitvoering al meer dan een street met massas mods/opties op dus dat maakt de keuze nog makkelijker :P

lol, al ooit eens van leestekens gehoord?





_O- _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan