- Onderwerp starter
- #26
Wat dacht je van luchtvering achter, cruise control, stabiel als een tank, komt in de bochten niet te snel met de floorboards aan de grond, dus een echte dikke kilometer vreter. 800 tot 1100 km op een dag kun je makkelijk rijden met zo'n Roadking zonder 'houten kont'.
De leren tassen op de Roadking Classic vindt ik persoonlijk niet zo mooi. De tupperware koffers op de standaard King zijn groter en afsluitbaar.
Welk model HD ( Dyna, Softail of Touring ) en het type wat je kiest is natuurlijk mede afhankelijk wat je met je HD wil gaan doen. Er zijn nu eenmaal mensen die gaan voor de bling bling en show op het terrasje en andere willen met veel bagage veel reizen
Zelf heb ik ook gekozen voor een Touring model( gestripte FLHTI )omdat een motor is om te rijden en niet om voor het terras te showen. Maar daar is natuurlijk iedereen vrij in.
en als je deze rijeigenschappen van een roadking naast die van een heritage zet, komt de heritage er dan op de lange afstanden bekaaid vanaf?