Hoeveel bieden op Heritage?

Wat dacht je van luchtvering achter, cruise control, stabiel als een tank, komt in de bochten niet te snel met de floorboards aan de grond, dus een echte dikke kilometer vreter. 800 tot 1100 km op een dag kun je makkelijk rijden met zo'n Roadking zonder 'houten kont'.
De leren tassen op de Roadking Classic vindt ik persoonlijk niet zo mooi. De tupperware koffers op de standaard King zijn groter en afsluitbaar.

Welk model HD ( Dyna, Softail of Touring ) en het type wat je kiest is natuurlijk mede afhankelijk wat je met je HD wil gaan doen. Er zijn nu eenmaal mensen die gaan voor de bling bling en show :} op het terrasje en andere willen met veel bagage veel reizen :]

Zelf heb ik ook gekozen voor een Touring model( gestripte FLHTI )omdat een motor is om te rijden en niet om voor het terras te showen. :X Maar daar is natuurlijk iedereen vrij in. :Y


en als je deze rijeigenschappen van een roadking naast die van een heritage zet, komt de heritage er dan op de lange afstanden bekaaid vanaf?
 
Allez dan...enkel een foto van een "omgebouwde" Roadking zal je kunnen overtuigen denk ik...(sorry voor de mensen die straks nog aan tafel moeten... :r :? :N )

full
 
en als je deze rijeigenschappen van een roadking naast die van een heritage zet, komt de heritage er dan op de lange afstanden bekaaid vanaf?

Met de Heritage kun je natuurlijk ook gemakkelijk die afstanden afleggen, maar het zwabbert op hoge snelheid ( >140 km/hr ) net iets meer bij bijvoorbeeld spoorvorming in de weg, komt in de bergen net iets eerder aan de grond met de floorboards en heeft niet standaard de bagage koffers zoals een Touring. Verder is je eigen postuur ook van belang. Een Softail is net iets compacter en vaak iets lichter dan een Touring. Zelf ben ik 100+ kilo en 1.90 meter, dus op een standaard softail zit ik als op een brommertje. _O-

Aan jou de keus :W

gr. HD4ever :]
 
Met de Heritage kun je natuurlijk ook gemakkelijk die afstanden afleggen, maar het zwabbert op hoge snelheid ( >140 km/hr ) net iets meer bij bijvoorbeeld spoorvorming in de weg, komt in de bergen net iets eerder aan de grond met de floorboards en heeft niet standaard de bagage koffers zoals een Touring. Verder is je eigen postuur ook van belang. Een Softail is net iets compacter en vaak iets lichter dan een Touring. Zelf ben ik 100+ kilo en 1.90 meter, dus op een standaard softail zit ik als op een brommertje. _O-

Aan jou de keus :W

gr. HD4ever :]


Ok mensen, ik ben eruit. Omdat ik misschien toch wat dingen wil veranderen, een aangeklede spijker van 180 cm ben en die lagere zit van een heritage toch wel prettiger vind ga ik voor een heritage en wel een model van na 1995 in het zwart. Wie weet er zo'n machien voor mij te koop te staan? (het gebruikelijke marktplaats aanbod en die van de grotere dealers ken ik). Prijs tot uiterst max 15.000, maar goedkoper is beter!!

Ben benieuwd....
 
Hallo,

Ik heb een HD Heritage Classic op het oog uit 1995 met 25.000 km op de teller. Ik heb 'm een paar keer bekeken en hij ziet er werkelijk heel mooi uit, alleen een windscherm ontbreekt. Dit wordt mijn eerste motor en ik heb geen flauw idee wat ik hierop kan bieden. Heeft iemand van jullie daar een zinnig advies over?

Alvast bedankt!


Yesssssssssssssss

Het is gebeurd: ik mag mij zeer binnenkort de trotse eigenaar noemen van een zwarte heritage uit 1997 met alle toeters en bellen die ik me nu kan wensen. Ik ben tevreden over het bedrag dat ik ga betalen en wat ik ervoor ga krijgen. Het machien heeft 11.200 km gelopen en ziet er perfect uit. Ik krijg 1/2 jaar garantie. Feliciteer me gerust! :]

bedankt voor de support!
 
Laatst bewerkt:
Good luck ! Vraag de tassen en bevestigingen erbij , ook de achterzit...niet dat die dingen tegenwoordig nog veel opbrengen maar toch, ze horen bij de prijs in te zitten...
 
Good luck ! Vraag de tassen en bevestigingen erbij , ook de achterzit...niet dat die dingen tegenwoordig nog veel opbrengen maar toch, ze horen bij de prijs in te zitten...


yep: tassen, valbeugel, windscherm, achterzit etc, het zit er allemaal bij!
 
beetje lassen en zagen en heeeeeeeeel veeeeeeel zooi eraf donderen en het wordt nog wel wat ;)


Ik zal 'm vast nog wel gaan customizen, maar voorlopig ga ik er eerst eens lekker op rijden, tenminste als dit k*tweer eens een keer ophoudt........
 
Ik zal 'm vast nog wel gaan customizen, maar voorlopig ga ik er eerst eens lekker op rijden, tenminste als dit k*tweer eens een keer ophoudt........


dit weer is bij uitstek geschikt om de zaag te gaan hanteren. beter nog gelijk de slijptol!

verbouwen die hap!
 
dit weer is bij uitstek geschikt om de zaag te gaan hanteren. beter nog gelijk de slijptol!

verbouwen die hap!

uhhhhh, wasda een zaag en was een slijptol?

neu, ik ga eerst een lekker rijden (en mijn poort verbouwen want hij past er niet doorheen :X )

vraagje: bestaat er eigenlijk ook een echt actief HD-forum?
 
Terug
Bovenaan Onderaan