Honda CB750 C belastingvrij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Horse Power Junkie

MF veteraan
2 okt 2005
3.112
9
Harskamp
Te koop Honda CB750 Custom, Blauw met chroom, 50107 kilometers, geen mankementen, vraagprijs € 600,00
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn vader heeft ooit exact hetzelfde model gehad, maar dan met 4 megafoons. Latr heeft hij er ook een volle kuip op gezet.

Grtz Zieke
 
oei wat lelijk. Nog lelijker dan je Vmax. :+ :+ :+


maar succes met je verkoop, maar niet aan mij.

Hahaha Ivo, over smaak valt niet te twisten, in 1986 vonden we dit toch echt een mooie motor!
Wel bedankt voor het schopje, en herrinner me er even aan dat ik je terugschop bij de eerstvolgende ZX12R get-together 8-)
 
Sja, over 2,5 jaar wil ik hem wel van je kopen :P (moet nog een half jaar wachten voor motorrijbewijs halen en dan nog 2 jaar wachten om 'vol vermogen' te mogen rijden'. Aangezien ik hier al een motor heb staan, waar ik nog niet mee de weg op mag, zal een tweede motor er voorlopig nog niet in zitten :X )
 
Sja, over 2,5 jaar wil ik hem wel van je kopen :P (moet nog een half jaar wachten voor motorrijbewijs halen en dan nog 2 jaar wachten om 'vol vermogen' te mogen rijden'. Aangezien ik hier al een motor heb staan, waar ik nog niet mee de weg op mag, zal een tweede motor er voorlopig nog niet in zitten :X )
Nja, wel bedankt voor de interesse :}
 
wat vind jij aannemelijk en wat vind ik aannemelijk?????

mooi uitziend fietsje, alleen die prijs he..die prijs..
nieuwprijs toen in guldens tegen vraagprijs nu in guldens..
hebben we het wel over F 1300.- voor een fiets van meer dan 20 jaar oud..

alez..20 jaar geleden was een liter brandstof ook geen FL3,- he..



(mijn vader had er vroeger ook zo één maar dan een 900..wellicht is het wat voor 'm nog..)

uh..weet je wat..ik trap af dan maar...

biedt 400,-

;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan