Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ahhhh okee bedankt. Las laatst een vaag verhaal over stemproblemen bij een Triumph, iemand had t daarin over remcupjes en dat draaiwieltje en dat het compensatiegaatje niet vrijkomt en zo. Ik denk nou, volgens mij snap ik het niet meer nu. Maar puur voor de grootte van je handen dus. Bedankt.
Ja hoor, vind t wel stoer
En ze rijdt er eigenlijk heel erg goed op, vanaf de eerste keer al. Dus ben er nog trots op ook
Alleen is er nog 1 puntje waar we nog aan moeten werken: ik stelde laatst voor om een van de andere motoren eruit te doen om plaats te maken voor tweede BlackBird.
Als het aan mij ligt neemt ze m dus vaker mee...
[afbeelding]
Ik heb er nog eentje te koop....... Vier Blackbirds is zelfs voor mij te veel......Ik heb nou een paar keer de bird van MBM gepikt.
En begin hem steeds leuker te vinden.
Ik vond het eerst wel "heel veel motor" voor mijn postuur.... maar eigenlijk rijdt het heerlijk soepel.
Hij gaat m vaker kwijt zijn.
Hallo allemaal,
Ik zit er over na te denken om een Blackbird aan te schaffen.
Zijn er nog specifieke dingen waar je bij een Blackbird op moet letten?
Uit eigen ervaring even een tip: boven de 260 km/u niet meer zwaaien naar andere motorrijders......Het was 287 op de teller. Volgens flitsmeister heb ik 261 gps kilometers gereden. Had mijn tanktas erop en kon mijn hoofd niet goed kwijt achter het ruitje. Je kop wordt er bijna afgerukt als je dan boven de ruit hangt.
Maar wel mooi hoor, heb alleen maar meer waardering voor mijn single shade of grey gekregen. Machtig!
Hoezo belachelijk klein? De Iridium-bougies kunnen 48.000km mee.......Vloeistof al ververst, sindsdien 1x mee gereden. Kon niet echt zeggen dat er verschil was...
Bougies vandaag opgehaald €140 bij motorport. Te makkelijk geweest met bestellen bij hen; ben er ondertussen ook wel achter dat het goedkoper kan. Heb nu voorlopig geen nieuwe meer nodig.
Vind de interval trouwens belachelijk klein. Zit zelf in de auto's en daar is de standtijd 90.000-120.000. Ik snap wel dat een motorfiets het dubbele toerental draait maar dan nog.
Maar goed nu moeten ze er nog in en de rest van de beurt uitvoeren. Koppeling even snel tussen door ververst.
Wat betreft het ruitje. Zal eerst het originele eens proberen. Op zich €88 voor een puig ook nog best te doen.
Thanks voor jullie input
Ik denk remprobleem i.p.v. stemprobleem.
had ik deze al eens geplaatst?
waarschijnlijk nog het originele luchtfilter en bougies 93.000km
[afbeelding]
Inderdaad kunnen de iridium-bougies erg lang mee. Echter, dit zijn NIET de originele bougies, af fabriek zijn er normale bougies geleverd. Ze zijn dus minimaal 1x vervangen.en deze[afbeelding]
Een K&N luchtfilter nooit op een carb-model plaatsen zonder dat je ook met de carburatie aan de gang gaat. Hij staat anders echt te arm.....die opstaande rand herken ik niet, jij hebt ook model 98 ?
aangezien de bb gevoelig blijkt te zijn voor het luchtfilter, althans het verhaal dat een K&N niet altijd zorgt voor beter lopen.
misschien dat frank hier uitsluitsel over kan geven en wat jouw ervaringen hier mee zijn?
alsook een foto van bb nr 4 die weg mag
Hoezo helaas zwart ?Een K&N luchtfilter nooit op een carb-model plaatsen zonder dat je ook met de carburatie aan de gang gaat. Hij staat anders echt te arm.....
BB nummer 4 moet eerst opgeknapt worden. Hij heeft 2 jaar onder een hoes gestaan en is echt smerig. Het kuipwerk is mooi (alleen helaas zwart), maar de metaaldelen zijn aangeslagen. Eerst dus wat uurtjes werk er in steken......
Hij staat dr goed
niet vragen gewoon doen
(valt die ktm niet bijna uit mekaar )
zal wel over een piano gaan.
o nee dat was yamaha
Ik heb er nog eentje te koop....... Vier Blackbirds is zelfs voor mij te veel......
Ik denk remprobleem i.p.v. stemprobleem.
Inderdaad kunnen de iridium-bougies erg lang mee. Echter, dit zijn NIET de originele bougies, af fabriek zijn er normale bougies geleverd. Ze zijn dus minimaal 1x vervangen.
sorry die groen kawa bedoel ikKTM ??8 motoren is voor ons ook teveel
Inderdaad kunnen de iridium-bougies erg lang mee. Echter, dit zijn NIET de originele bougies, af fabriek zijn er normale bougies geleverd. Ze zijn dus minimaal 1x vervangen.
Deze vlieger gaat niet altijd op. Vanaf 2001 heeft Honda het volgende gemonteerd. Als dat 48k meegaat, dan is vervangen nogal een voorzorgsmaatregel bij de helft van die km-stand zoals Riv69 van plan is.
die opstaande rand herken ik niet, jij hebt ook model 98 ?
aangezien de bb gevoelig blijkt te zijn voor het luchtfilter, althans het verhaal dat een K&N niet altijd zorgt voor beter lopen.
misschien dat frank hier uitsluitsel over kan geven en wat jouw ervaringen hier mee zijn?
alsook een foto van bb nr 4 die weg mag