Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Mijne is verkocht met de intentie een R1 te kopen. Helaas lagen de prijzen daar toch iets hoger (voor mijn eisen) dus ik heb een wat nieuwe blackie terug gekocht. Hop! :-D
 
pff.... koop je een japanner omdat je iig wilt rijden en kiest voor een blackbird vanwege zn vermeende betrouwbaarheid.... wel.... sinds de aanschaf enkel gezeik met een lege accu... zojuist weer nadat de regelaar en dynamo net zijn vervangen in de hoop dat t daar aan lag..... dinsdag maar weer naar de dealer... gelukkig nog garantie :)
 
pff.... koop je een japanner omdat je iig wilt rijden en kiest voor een blackbird vanwege zn vermeende betrouwbaarheid.... wel.... sinds de aanschaf enkel gezeik met een lege accu... zojuist weer nadat de regelaar en dynamo net zijn vervangen in de hoop dat t daar aan lag..... dinsdag maar weer naar de dealer... gelukkig nog garantie :)
Heb je al gezocht naar de Wire Loom Fix?
En welke dealer vervangt de dynamo en spanningsregelaar "in de hoop dat het daar aan ligt"? Dat is geen beste beurt....
 
Heb je al gezocht naar de Wire Loom Fix?
En welke dealer vervangt de dynamo en spanningsregelaar "in de hoop dat het daar aan ligt"? Dat is geen beste beurt....

Mss verwoord ik het niet helemaal juist... in eerste instantie hadden ze t over de regelaar maar de dynamo bleek ook niet OK .. en het was mijn hoop...

Wat ffs is de wire loom fix ?? Zal straks ff googelen ... trouwens ... ik lees dat een regelaar heet wordt.. toen ik na een ritje door de provincie vanmiddag thuis kwam, was de accu dus leeg en de regelaar koud...
 
Laatst bewerkt:
Mss verwoord ik het niet helemaal juist... in eerste instantie hadden ze t over de regelaar maar de dynamo bleek ook niet OK .. en het was mijn hoop...

Wat ffs is de wire loom fix ?? Zal straks ff googelen ... trouwens ... ik lees dat een regelaar heet wordt.. toen ik na een ritje door de provincie vanmiddag thuis kwam, was de accu dus leeg en de regelaar koud...
Accu ook nieuw? Zoniet misschien klap gehad toen dynamo en regelaar niet lekker waren?
 
Mss verwoord ik het niet helemaal juist... in eerste instantie hadden ze t over de regelaar maar de dynamo bleek ook niet OK .. en het was mijn hoop...

Wat ffs is de wire loom fix ?? Zal straks ff googelen ... trouwens ... ik lees dat een regelaar heet wordt.. toen ik na een ritje door de provincie vanmiddag thuis kwam, was de accu dus leeg en de regelaar koud...
De regelaar hoort zeker niet koud te zijn.
Dan is deze dus defect, of (en dat lijkt mij waarschijnlijker) de dynamo is defect.
 
pff.... koop je een japanner omdat je iig wilt rijden en kiest voor een blackbird vanwege zn vermeende betrouwbaarheid....

Dat is hij ook !!
Heb net een weekendje italie achter de rug met die van mij , geen klap verkeerd , we zijn vertrokken met 2 zijspannen en 2 solomotoren ( niet BB ) en die van mij is ongeschonden uit de brand gekomen , het andere zijspan ( kawa r12r ) heeft een trekstang gebroken , de solo yamaha 400 heeft zijn regelaar verbrand en de andere solo kawa 400 ( met 600 motor en 6 bak ) zat zonder voorremmen , sloeg steeds zijn voorwiel vast , 3 thuisgekomen al rijdend de 4de met de vrachtwagen :-)
 
Ik dacht even snel mn bougies te vervangen, maar nunik eenmaal bezig ben lijkt het meer werk dan vooraf ingecalculeerd. Wat moet ik allemaal verwijderen voordat ik er bij kan? :)
 
Ik dacht even snel mn bougies te vervangen, maar nunik eenmaal bezig ben lijkt het meer werk dan vooraf ingecalculeerd. Wat moet ik allemaal verwijderen voordat ik er bij kan? :)
Het valt wel mee, maar zorg er in het vervolg voor dat je tank zo leeg mogelijk is.
Alleen de rechterbougie is lastig om bij te komen, de rest gaat prima.
En de originele bougiesleutel werkt nog het makkelijkst.....
 
Klopt :Y heb gelukkig dunne handen. Ben er wel achter dat t tijd wordt voor een nieuwe kleppendekselpakking :/
 
6_E4_AF49_D_51_C2_4_F8_B_A2_D2_CF48_C6_F40_B6_C.jpg



:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan