honda cr 125 tekoop een snelle en betrouwbare wedstrijdmotor

crazy-rrx

Rookie
3 mrt 2010
22
0
Meppel
hallo, bij deze zet ik met pijn in mijn hart mijn super fijne honda cr 125 tekoop.

deze motor is helemaal wedstrijdklaar gemaakt, zodat hij wedstrijden kon rijden. omdat ik mijn been heb gebroken is dit er helaas niet van gekomen, en daarom zet ik hem nu tekoop.

de is motor aangepast, de cilinder is maximaal bewerkt. er zit een hilson koppelings huis in. inclusief nieuwe platen en zwaardere veren.
verder zit er een hgs uitlaatsysteem op(uitlaat+demper)
ik heb de voorvering laten aanpassen, want er zitten nu showa voorpoten op ipv kayba. deze heb ik laten afveren op 70kg.
verder is het plastick nog netjes(voorspatbord iets minder)
er zitten zwarte velgen op voor een mooier uiterlijk. ook zit er achter een wave schijf op. u krijgt er 2 extra setjes nummerborden bij. 1x wit zoals op de foto met nr 74, 1x wit zoals op de foto met zwarte achtergrond. en 1x zwart(staat nog niet op de foto) de zwarte nummerkappen zijn splinternieuw en nooit gebruikt.
verder zit er nog een gebruikt filter bij.

de kenners weten wat het allemaal kost, het is een motor waar u nog jaren cross plezier van kunt hebben.

ik wil er graag 3000 voor hebben. of ik wil hem ruilen tegen een enduro supermotard.
mvg raymon

154278375_5_DZIw.jpeg


185218302_5_YkVF.jpeg


313082006_5_cxv1.jpeg



pc290514.jpg


pc290513.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je verkoopt hem omdat je een been gebroken hebt, maar wilt wel weer een andere motor??


nee ik heb mijn been gebroken. en nu mag ik niet meer rijden, en als ik nu een wedstrijd rij heb ik aan het eind erg veel last, dus vandaar.
 
staat de crossmotro nog te koop ik heb een honda crf150r en wil overstappen naar cr125 mijn staat ook voor 3000 te koop
 
Terug
Bovenaan Onderaan