Honda CR250 gestolen regio noord drenthe

De Wouter

MF veteraan
4 jan 2007
2.058
1
Groningen
Vannacht (nacht van 23 op 24 januari) is mijn motor uit de schuur gestolen.

Honda CR250 enduro
kenteken: MZ-58-LY (origineel kenteken)
framenummer JH2ME03A8VM100250
bouwjaar: 1997
kleuren rood, zwart, wit (zie foto)
hondacr250.jpg


opmerkelijkheden:
* Nieuwe tandwiel/kettingset (stealth kit)
* Wave-schijfje voor
* 1 ophangpunt bovenkant cilinder-frame is gebroken
* lange "enduro" demper

groet,
Wouter
 
Heb je verdacht volk gezien afgelopen dagen bij je schuurtje of bij een laatste enduro rit intresse gehad van bepaalde iemanden?

Je kan ook eens een berichtje doen naar crossbanen of ze een beetje op kunnen letten naar deze motor met bijbhorend framenummer(hij ziet er mij teminste ook uit als een mooie crosser).

Wel klote, hij ziet er net uit voor zn leeftijd.


Het is toch niet normaal hoeveel er @ the moment weer gepikt wordt... ziek wordt ik ervan bah bah wat een zielig volk -O-
 
Laatst bewerkt:
Heb je verdacht volk gezien afgelopen dagen bij je schuurtje of bij een laatste enduro rit intresse gehad van bepaalde iemanden?

Je kan ook eens een berichtje doen naar crossbanen of ze een beetje op kunnen letten naar deze motor met bijbhorend framenummer(hij ziet er mij teminste ook uit als een mooie crosser).

Helaas zijn binnen 10 minuten alle kappen vervangen, binnen een 30-60 minuten ligt een hele motor uit elkaar -O- Het beste is om je hele omgeving te mobiliseren, alle hangplekken af te gaan en rond te fietsen in de omliggende dorpen in de hoop dat ze er mee rondrijden.... Ik hoop dat de politie bij jou meer doet! :)
En veel sterkte/succes natuurlijk. ;(
 
Laatst bewerkt:
een alarm op je schuur wil meestal wel wat helpen maarja dat is napraat.

ik hoop dat je hm in goede staat terug krijgt en ik hou mn ogen ook open voor je hier in Emmen.

sterkte en good luck
 
Terug
Bovenaan Onderaan