Honda Deauville Topic

Mijn '98 model heeft in ieder geval geen HISS, en is van september. Was het in '98 een optie waarvoor je moest bijbetalen?

Ik heb trouwens vandaag bij Arie Molenaar de nieuwe Deauville 700 gezien, en die ziet er best aardig uit :)

Ik heb gisteren op het kentekenbewijs gekeken ... ik heb een 2000 :o

Hoe kan ik zien of hij HISS heeft? De sleutel is inderdaad wel iets anders dan van oude Honda's.
 
Ik woon in Rokkeveen (19). Uit de wijk de Oostweg op en ik ben er al :)

Route vanaf werk naar Hans van Wijk:
Koraalrood, Blauw-roodlaan, Pastellaan, Oostweg, Lansinghageweg en Platinastraat.

Oostweg is, ondanks de uitbreiding, wel een crime om in het spitstuur Rokkeveen te verlaten. Ga meestal via Blauw-roodlaan, paletsingel, kleurlaan, Zuidweg en bij Mandelabrug A12 op naar huis ( met auto ). Op motor rij ik door naar Mové.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand nog waar ik goed deauville kuipen kan krijgen tegen een redelijke prijs? (zoek er een voor een 650 uit 99 bordeaux rood)
 
Route vanaf werk naar Hans van Wijk:
Koraalrood, Blauw-roodlaan, Pastellaan, Oostweg, Lansinghageweg en Platinastraat.

Oostweg is, ondanks de uitbreiding, wel een crime om in het spitstuur Rokkeveen te verlaten. Ga meestal via Blauw-roodlaan, paletsingel, kleurlaan, Zuidweg en bij Mandelabrug A12 op naar huis ( met auto ). Op motor rij ik door naar Mové.

Tis idd een crime om daar Zoetermeer uit te komen. Gelukkig moet ik er in. Nooit last vanaf den haag.
 
ow ja ik merk dat er mensen online zijn :D , welk type koplampen zitten er in een deauville ? (wil er blauwere lampen in cq wit licht)
 
Het zijn stuurverhogers :) Kijk wel even uit hoeveel hoger die je stuur brengt ivm de lengte van je remleiding. Dat is tenminste zo bij de 650. Je kunt max een cm of 3 1/2 hoger.


Jemig de pemig, tis ff geleden, maar stuurverhogers zitten erop en dat zit in mijn rug net een stukje beter!

Ik heb een deauville gezien met bredere koffers, maar ik persoonlijk vind het geen gezicht. Het zjn net brede heupen onder het kontje uit. *D
 
De beugel gaat gewoon door een van de gaten van de originele remschijf. Wel even in een aantal gaten passen, want hoe miniem ook, er kan een gering verschil tussen die gaten zitten.

Hier hetzelfde verhaal, plus de truuk je handen schoon te houden :Y
Ík heb een U-slot zoals ik dat noem, plus koordje aan mijn stuur, errug handig.
 
Laatst bewerkt:
Tis idd een crime om daar Zoetermeer uit te komen. Gelukkig moet ik er in. Nooit last vanaf den haag.

Af en toe last vanaf Den Haag om Zoetermeer in te komen :X . Mocht ik nog thuis zijn en zie vanaf gallerij dat het vast staat dan binnen door ( Leidschenveen of Pijnacker ) :Y . Ben ik al op A12 en de matrixborden branden dan bij Mandelabrug er af :Y en het laatste stukje via Zuidweg naar VDi.

:W
 
Heeft iemand overigens ervaring met stuurverhogers op de NT700V? Bij lange ritten krijg ik namelijk op een gegeven moment een nare brandende pijn tussen mijn schouderbladen. Ik heb het stuur al wat meer naar achteren laten hellen. Dit scheelt al iets, maar nog niet genoeg. Volgende maand zouden we graag naar Zwitserland willen touren. En ik kan het me dan uiteraard niet veroorloven dat ik halverwege Limburg al moet afstappen.

...dus tips zijn welkom!
 
Zo de deauville is heerlijk wezen spelen in luxemburg!! bijna de uitlaat aan de grond gereden (scheelde hoogstens 1 cm volgens mn achtervolgers!)

En hier nog mensen getourd ?
 
Jemig de pemig, tis ff geleden, maar stuurverhogers zitten erop en dat zit in mijn rug net een stukje beter!

Ik heb een deauville gezien met bredere koffers, maar ik persoonlijk vind het geen gezicht. Het zjn net brede heupen onder het kontje uit. *D

Bij mij scheelde het enorm. Na het plaatsen van de stuurverhogers zat ik een stuk meer ontspannen en kreeg ik nauwelijks meer last van tintelende vingers.

Ik vind de 700 met brede koffers wel erg mooi. De 650 iets minder :)
 
Ja, wij hebben ook bijna brede koffers gekocht, maar we kwamen erachter dat 'ie dan niet echt meer vlotjes door de opening van de schuurdeur gaat.

Vandaag even bij een motorzaak geweest, maar stuurverhogers zijn alleen via de dealer te verkrijgen. Morgen maar eens langs de dealer dus.

Ik heb verder nog een topkoffer van mijn vorige Deauville (650) liggen, maar de grondplaat past niet op de 700-versie. Dus daar ga ik woensdag maar eens een andere voor bestellen.

...we moeten de motor stilletjes aan klaar krijgen voor onze vakantie naar Zwitserland (zonder vignet). Zo hebben we nog gekeken voor een Zumo (Garmin), maar die dingen zijn mij nog te duur. Ik vond thuis nog een houder voor op een fietsstuur voor onze oude Mio (navigatie) die ik nog in een la'tje had liggen. Die gaan we dan maar gebruiken.
 
Zojuist stuurverhogers bij de dealer gehaald en gemonteerd. Zo op de eerste zit lijkt het een verbetering. Kijken wat het met de langere ritten doet.

Verder heb ik nog eens goed gekeken naar de bevestigingspunten van de grondplaat. De grondplaat is verstelbaar, dus wellicht gaat 'ie toch nog passen. Alleen ik krijg de twee bouten op de afdekplaat van de motor zelf met geen mogelijkheid los. Er zit geen beweging in en ik ben zelfs bang dat er iets af gaat breken als ik er nog meer kracht op zet. Heeft iemand al eens zelf een topkoffer geplaatst op een NT700V? Zo ja, hoe heeft 'ie dan die twee bouten (sleutel 10) los kunnen krijgen. Het betreft de afdekplaat boven de achterlichten en achter het zadel. Graag advies!
 
Hm ben nog wel opzoek naar een mooie uitlaat voor de deauville ! (NT 650) iemand nog ideen waar er een ligt ?

eventueel ook een rechter kuipdeel ! (bordeaux)
 
Terug
Bovenaan Onderaan