HONDA REBEL CMX1100

Ik heb mijne afgelopen week toevallig nog verkocht.
Overgegeven aan de dealer bij aankoop van iets totaal anders.
Ik was er zeer tevreden over. Was mijn eerste motor. Hij stond op 16709 km toen ik hem weg deed.
Enige aanpassing die ik gedaan had was het forward luxe zadel geplaatst. Het was nog niet heel comfortabel dan, maar ik kon toch enkele uren rijden alvorens ik het begon te voelen.
 
Nu ik 61jaar ben en begin te sukkelen met mijn handen heb ik beslist ook een rebel 1100 DCT te kopen.
Ik heb blijkbaar een aangeboren ziekte die mijn handen doen vergroeien. Een koppeling is erg moeilijk geworden, zeker nu met al die filles erbij.
Er staat een mooie rode Rebel met 19000 km te koop dicht bij mijn deur. Die heeft al een T scherm erop.
Normaal rij ik met een Honda st1300,dus zal wel een verschil worden.
Voor mij lijkt het prima. Ik ben niet van plan nog langere reizen te maken. Snelheid zegt me ook niet meer zoveel, gewoon lekker genieten.
 
Nu ik 61jaar ben en begin te sukkelen met mijn handen heb ik beslist ook een rebel 1100 DCT te kopen.
Ik heb blijkbaar een aangeboren ziekte die mijn handen doen vergroeien. Een koppeling is erg moeilijk geworden, zeker nu met al die filles erbij.
Er staat een mooie rode Rebel met 19000 km te koop dicht bij mijn deur. Die heeft al een T scherm erop.
Normaal rij ik met een Honda st1300,dus zal wel een verschil worden.
Voor mij lijkt het prima. Ik ben niet van plan nog langere reizen te maken. Snelheid zegt me ook niet meer zoveel, gewoon lekker genieten.
Als je met de rebel plezier in het rijden kunt houden en er lichamelijk goed mee uit de voeten kunt, heel veel plezier gewenst :t :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan