Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dan komt er tijdens de acceleratie te weinig brandstof in de cilinder.
bijv. omdat deze te arm staat afgesteld, gasnaald te laag, verstopt iets...
om er zeker van te zijn dat dat het probleem is--> ff gaan rijden met de choke er vol op. als de motor dan van onderuit lekker door trekt en niet inhoudt weet je waar je ergens moet gaan zoeken. (naja door trekken met een rebel 250 )
Goos
zorg maar dat je een goeie band koopt, daar heb je veel meer aan dan de goedkoopste band en waar je die band dan koopt maakt vaak wel uit. maar het is wel handig als ze hem er gelijk op kunnen leggen. ipv via het internet...Vraagje:
Waar haalt iedereen zijn bandjes? En waar laten jullie hem er op zetten?
Tja, het is nu een beetje proberen en zoeken naar waar het probleem zit.Bedankt voor je reactie Goos,
maar eigenlijk ben ik vrij leek op dit vlak, met choke heb ik dit probleem inderdaad minder, wat betekent dit dan, dat ik de jets van mijn carbu nogmaals moet kuisen of dat ik de afstelling moet wijzigen ?
mvg
Geert
Bij Snelmotoren in Zeist Snelmotoren – De beste motorzaak van Utrecht
Vraag maar aan Rob of hij tevreden is met zijn brede band achter.
NU snap ik het pas!!Waarom heb jij er nu weer 2 x staan?
NU snap ik het pas!!
zowel voor als achter geen binnenband